2008. dec. 19.

Zac 2oo8 legjobb barátja :)

Ki az 'év legjobb barátja' cím birtokosa a hírességek között?

Hmmm...az amerikai Seventeen magazin szerint és mindenképpen szerintünk is:

1. Zac Efron
Ennek a fiúnak van tehetsége! Nemcsak, hogy Ő az East High kosárlabdacsapatának királya, de éneklése és tánca megérintette szívünket! Plusz, annyira édes a barátnőjével, Vanessa Hudgens-szel, hogy nem tudunk mit tenni, féltékenyek vagyunk.

A további listán szereplő úriemberek a következők: Penn Badgley, Justin Timberlake, Brody Jenner, Nick Jonas, Chris Brown, Michael Cera, Joe Jonas, Channing Tatum és Hayden Christensen.

Mit mondjak? Részemről nincs semmiféle ellenvetés...ma×imámálisan egyetértek. Indokom egy csomó van! :)

Forrás: Seventeen.

16 megjegyzés:

ades írta...

VÉGRE ZAC KÉPEK http://zachary-e.org/gallery/displayimage.php?album=461&pos=2

Andi írta...

Szép jó estét Mindenkinek!:)

Ditta, ott az "1. pontban" írtak....főleg az utolsó mondat....nagyon jóóóóó!:))))

Névtelen írta...

Ne haragudjatok,de most kicsit elvonatkoztatok a bejegyzéstől!:))
Én is megtaláltam 2oo8. legjobb barátait ITT!:))))
Gyerekek,az én szívemben MIND benne vagytok,hiába nagyon nagy(szerencsére)!:))) Ja,és nekem is van egy csomó indokom!:) (f.é.)

tinus írta...

Sziasztok!
Képzeljétek Zac nem csak 2008 legjobb barátja hanem legjobb pasija is! Az IM-ben a TOP 10 SZEXI PASI KÖZÜL ELSŐ!!!!!!!!!!!
HÁT NEM VÉLETLEN!

Ditta utólag is gratulálok az 1000. bejegyzéshez!!!!

Fant írta...

Hello f.é.! Szívemből szóltál! :)

xdittax írta...

Ezzel az én szívem is valahogy így van...sőt, nemcsak, hogy hasonlóan, pontosan ugyanígy. Nem győzök hálát adni, szóval...<3

És Tinus, Neked is. Köszönöm a gratulációdat! És akkor is Zac-nek is megy egy csokor!;)

Névtelen írta...

Helló Nektek!:) Fant ebben is reménykedtem!:) (f.é.)

Névtelen írta...

Bírom az ilyen díjakat...:P Megintcsak a VABN nézetét vallom: összegyűjtik a legfelkapottabb embereket, aztán kitalálnak egy címet...
De ne értsetek félre, bármit megadnék, hogy Efron a haveri körömbe tartozzon, vagyis inkább én az övébe, csak sztem akik a listát csinálták, egyszerű népszerűség szerint választották ki az embereket:)

És 2008 legjobb barátai Ti vagytok nekem:)) ♥All In This Together♥

Andi írta...

Jaj LL...ezzel az Efron haverisággal nekem csak az a szomorú gondom, hogy nem tudnék mit kezdeni vele...olyan nagyon kicsi pont vagyok hozzá....de Ti sokkal nagyobbak Vagytok...és én ennek örülök...és kívánom Nektek Szívből...!:)

Névtelen írta...

Ugyanakkorák vagyunk itt mi mind:)), és ez a lényeg...és Efronékhoz képest nagyon kicsik...úgy értettem, ha egyenrangúak lennénk, ha együtt nőttünk volna fel...és pont ezért nem tartom jó ötletnek, hogy ilyen díjat találjanak ki, mert barátként nagyon kevesen ismerik őt...

Andi írta...

Igen igazad lehet LL....ha egyenrangúak lennénk..?..ha együtt nőttünk volna fel..?..az tényleg nagyon király..lett volna..ó ha az a volna ott nem volna..nade irány vissza..jó ez így...nem de...?!:)

Névtelen írta...

Elégedett vagyok ezzel az élettel nagyonis:)) És nem csak én:)) De Efron akkor is biztos nagyon jó barát lett volna...az biztos, hogy izomlázunk lenne a röhögéstől, ha a haverjai lennénk:PP

Andi írta...

Én nem is tudom, hogy fér el benne ennyi tömérdek humor...de ott van és ez a lényeg...a jó humorérzék...!:)

xdittax írta...

Ajjajj, tudtam hogy valaki félreérti, de itt a szó "szerelmes" értelmében kell látni a dolgokat, ha van ilyen.

Tehát, barát, mint fiúbarát. Mint Nessa párja...úgy meg hát...ismerjük így úgy:)

És ezért is vagyunk féltékenyek egy iciripicirit. :)

;o) írta...

Igen Ditta közel állsz a valósághoz. Bevenné az én agg májam is Z-t. Bár én nagyon örülök, hogy ilyen szép párost alkotnak, ennél már csak az tud a legszebb lenni, ha agyban is egyenrangúak!

Andi írta...

Nincs félreértés Ditta, képben vagyunk....az éremnek (barátságnak)is két oldala van...szerelmi és baráti (haveri) és mi kicsit megfordítottuk az érmét és ábrándoztunk....ennyi volt:)