2010. jan. 3.

Ez Kyle története!

Olybá tűnik mintha már évekkel ezelőtt jelent volna meg, és én csak most kaptam észbe, hogy megfeledkeztem róla. Bár kétségkívül, a bejegyzések sorrendjéhez tökéletes passzol, azért elnézéseteket kérem a mulasztásért! :)

Az Alex Pettyfer és Vanessa Hudgens főszereplésével készült "Beastly" első előzetese!

Kyle: Ez az én történetem.

Linda: Tudta, hogy még vár rá valami.

Kyle: És megátkoztak.

Kyle: Ki vagy?

Adrian: Hogy ki vagyok? Én te vagyok. Így nézel ki, kívül és belül.

Fordította: LinkLuvor.

2 megjegyzés:

(f.é.) írta...

Helló!:)

Tűnik-tűnik,de még milyen lazának tűnik ez a kis előzetes.:)
Na ezt valóban izgatottan várom,sőt elég sokat várok tőle, ami azt illeti.:)

Dögös pasi,szép leány,érzelmes viszonyok,mindez lóerőn tálalva,hmmm.:)))

Fant írta...

Hm, Ditta, ami azt illeti ez még a múlt évtizedből való, nade legyen, én elnézem neked :))

Hello f.é.! Látom nagyon komolyan várod a filmet, úgy néz ki valami igazán jó fog kisülni belőle, biztos vagyok benne, hogy nem csalódsz a végeredményben :) Egyébként örülök, hogy ez igazán rád talált eddig.

Nekem hibátlan még mindig. Hangulatkeltőnek tökéletes, egy kicsit Jekyll és Hyde, ez nekem már jó pont, rendkívül ígéretes :)