2010. jún. 8.

Hónapokat késik a Beastly!

Idén nyári megjelenése előtt, a CBS Films úgy döntött, hogy a Vanessa Hudgens és Alex Pettyfer főszereplésével elkészült "Beastly" 8 hónappal később, 2010 helyett, 2011. március 18-án kerül mozikba az Egyesült Államokban.

A csúsztatás mögött nem csak a "Charlie St. Cloud" időpontja áll, hanem szintén megvárják az "I Am Number Four" című thriller február 18.-ai megjelenését a DreamWorks-től, amelyben a brit Alex Pettyfer játszik. Így viszont mindössze egy hét lesz a film és Vanessa "Sucker Punch" akciója között, amelyben egy egészen más oldalát mutatja be a közönségnek.

CBS Films szóvivője úgy nyilatkozott, hogy a késleltetés egy "stratégiai lépés" volt és az új dátum "egyszerűen egy remek időpont a filmnek", így viszont társaságnak nem fog kijönni filmje, egészen november közepéig.

A stúdió ennek ellenére már régóta belevágott a Mary-Kate Olsent és Neil Patrick Harrist is felvonultató mozi promótálásába - és ezért fáj különösen a határozat, lévén, hogy annyira megteremtették már a hangulatot a romantikus filmhez , amely Alex Flinn eredeti regényén alapul, modern köntösbe bújtatva a "Szépség és a Szörnyeteg" meséjét.

Forrás: LA Times.

8 megjegyzés:

Fant írta...

Persze, hogyne meg még várjuk meg a TDK folytatását is, meg még Zac jelenleg tárgyalási szakaszban lévő filmjeinek bemutatóit is, biztos ami biztos, aztán majd mire V 30 éves lesz, majdcsak jön a Beastly, egyszerűen felháborító, dühítő, bosszantó... Nem hittem, hogy a Summit-nál van bénább, betojibb filmforgalmazó, hát basszus, van, a CBS Films az, röhej, hogy megint át kell élnünk ugyazat, mint tavaly augusztusban, egy szépen induló filmet valahogy tönkretesz a saját forgalmazója.
Nagyon sajnálom V-t, amiért még nem akadt olyan csapatra, ami méltó lenne a tehetségéhez.

Kíváncsi vagyok a véleményetekre! Dittáéra is, mert nagyon cselesen csak közölte a tényeket, de nem írta le mit gondol a csúszásról.

LL írta...

Nevetséges, a múltkor egy cikket olvastam arról, hogy a CBS nem bízik ebben a filmben, akkor még kizártnak tartottam, erre kiderül, hogy mégis igaz... Nem gondolják, hogy ha elkezdtek egy promót, akkor már nem szabad visszalépni? Miért nem jó nekik augusztusban a Rent után? Nem értem, én magam se tudom, mi lesz a fő elfoglaltságom jövő márciusban, és nem mindenki ilyen kitartó szerintem... Ráadásul a Sucker Punch enyhén szólva ütősebb lehet, lehetséges, hogy addig tényleg meggondolják magukat, nehogy fél centet elveszítsenek. Röhej, jövőre már senkit nem fog érdekelni ez a film, nem értem, hogy a pihent agyú facebook-felelősöknek is miért csak a "köszönjük a türelmeteket, számítunk rátok" szövegekre futja.

Amúgy nem tudom, ki tud róla, én most láttam, hogy a könyv elérhető a könyvesboltokban is (és a prospektuson is az volt, hogy "ősszel film." Na meglátjuk, mi lesz a nemzetközi időpontokkal.

xdittax írta...

:)

Ha megjelenik márciusban a film, nem fogjuk tudni, hogy mit segített, mit ártott neki ez a sok variálgatás. Nem fogjuk tudni, hogy sikeresebb lett volna-e, ha..

Úgyhogy én nem háborodtam fel ennyire, mint Ti. Elmosolyodtam a soraitokon, természetesen nem igazi mosollyal, mert pontosan értem ezt a fajta keserűséget és kétségbeesést. Egyértelműen nem adtak elég magyarázatot és okot erre a stratégiai lépésre, csak bízni szeretnék benne, hogy ezt ott alaposan kikalkulálták. Arra számítanak, hogy Alex addigra még nagyobb ismeretségre tesz szert és ez több nézőt fog vonzani. Meg hogy mindenki más is még népszerűbb lesz és ez garantálni fogja a sikert. És itt nem arról van szó, hogy nem bíznak a filmben. De minden forgalmazó a pénzre megy. Már rég nem arról szól, hogy valami értéket adjanak kézre széles rétegben, hanem a pénzről. Nem is kell titkolniuk, amikor a reklámkampányokat építik, hogy minél sikeresebb egy film, ha nagy nevek szerepelnek a plakátokon. Ez akkor sem egetrengető, ha egy tinibálványról - legyen akár Alex vagy Zac - van szó, akkor sem ha olyasvalakiről, mint most csak mondok két nevet, mondjuk Jennifer Aniston vagy Ryan Reynolds.

Viszont előfordulhat, hogy erre túl sok időt szánnak, viszont azt is, hogy ennél megfelelőbb időpont tényleg nincs. Ha úgy nézzük és a nyár feltétlen kiesik, ősszel csendesebb a szezon és utána már az Oscar időszak jön a nagy durranásokkal. Lehetséges hogy egy alkalmas hétvégét se találtak, mert mindben van valami bökkenő.

De igaz, ebben is van. Amennyi előny, talán annyi buktató is. De mindenképpen rizikót vállalnak. Ha maradt volna a fenekén Charlieval egy időpontban, vagy a szóba jött augusztusi dátumnál. De olyan nincs, hogy nincs esetleges vetélytárs. Nincs olyan, hogy mindenki ráér. Nincs olyan hogy most mindenki el tud menni a moziba, ahogy olyan sincs, hogy a film összes szereplőjének beleszámítható a menetrendjébe. Előfordul, hogy valakinek épp csak a premierre sikerül elmennie, olyan elfoglalt egyéb munkáival. A film attól még kijön, és vagy éltetik, vagy nem.

Szerintem Vanessának és a rajongóinak ez nem jelent olyan borzalmakat. Aki kíváncsi, akkor is már azért is megnézi. A másik oldalról nézve viszont nagyon sok idő el fog telni anélkül, hogy Vanessát látnánk a képernyőn. Túl sok. Persze ez nem azt jelenti, hogy kivonja magát a forgalomból, legalább lesz ideje pihenni, de legelsősorban - és én szeretném - forgatni is! A filmes életből attól még nem kell kiesnie, és a promók újabb nagy rohamánál pedig újra a legnagyobb fokozatosn bekapcsolódik. Bár ez is érdekes. Két filmet egyszerre reklámozni, nem feltétlen azt jelenti, hogy dupla annyira elfoglalt lesz, néhány esetben persze feltétlen azt fogja.

A két filmet nem kellene versenyeztetni és összemérni, ettől függetlenül elkerülhetetlen lesz. Ez olyan, mint amikor egy színész egy kategóriában két filmjével szerepel. Vanessának mindkét film lehet a szíve csücske, és az embereknek sem kell feltétlenül választaniuk. Ráadásul nem is biztos, hogy valaki V miatt megy el a moziba, egyik félnél sem. Aki mozog a filmes rétegekben és érdeklődik utána, már most tudja, melyik története, előzetes ismerete csábítóbb számára, aki pedig nem, majd akkor választ. Akkor újra felkapják a Beastlyt, az emberek megismerik, és majd eldöntik beülnek-e rá vagy sem. Ez pedig most nyáron is így menne. Úgyhogy én nem írnám még le, bármennyire is úgy tűnik, hogy arcul csaptak minket, Vanessát és a többieket, sőt önnön magukat is.

(f.é.) írta...

Helló!

Egyet kell értenem mindenkivel,húúúú Ditta,én tényleg igazi mosollyal tettem.:))
Gyerekek csak lazán,és egyszerűen.:))

LL írta...

Szerintem a meséknek többek között annyi hasznuk volt, hogy aki ébren végigolvasta, ki tudott logikázni egy-két dolgot a számok alakulásáról a promók függvényében. Csodák mindig vannak, persze, de lehet már annyi tapasztalatunk, hogy következtetni tudjunk arra, hogy mi jó lépés és mi nem.

A keserűség valós, a kétségbeesés nem. A facebookos fanok lehet, hogy kétségbeesnek, nekem ez a film egy nagyon jó délutáni programot jelentett volna... és valószínűleg utána még több jó délutáni programot. Szóval bánt ez a dolog, és ha V karrierét nézzük, az eddigi infók alapján nem tűnik jó lépésnek. Lehet, hogy a forgalmazó tud dolgokat, amit mi nem, de éppenséggel én egyetlen biztos pozitív érvet nem tudnék a március mellé felhozni.

Azt erősen kétlem, hogy mindenki a pénzre megy, lásd MAOW, vagy akármelyik kis költségvetésű film, ami az Oscaron landolt. Ezek a filmek valóban értéket adnak át - bár a Beastly egyértelműen a nagy közönséget célozza meg, így szerepet kap a pénz is. De a CSC-ből fakadó esetleges őrület simán elmúlik egy hónappal a bemutató utánra, a fő célközönség még a nyári szünet közepén lesz, és amúgy is akkor a legfeelingesebb egy romantikus film.

Az, hogy megvárják, míg Alex befut a filmjével, továbbra is azt bizonyítja, hogy nem bíznak a filmben. Nem elég nekik Vanessa, Mary-Kate, és NPH, akinek a sorozatait most a fél USA nézi :) Inkább megkockáztatják, hogy elveszítsék V rajongóinak érdeklődését - mert aki nem követi a neten, az honnan szerezne róla információt, hol láthatná mégis? A média csak azokkal foglalkozik, akiknek új filmje vagy albuma van kilátásban, egyébként ha nem egy "ikonról" van szó, nem lehet a neten kívül érdemleges dolgokat megtudni. Arról nem is beszélve, hogy V-nek a párhuzamos promó megterhelő lesz, plusz meg is oszthatja a nézőket. A szórakozás amúgy sem úgy működik egy nem rajongó szemszögéből, hogy oké, akkor várok még fél évet... elmegy a moziba, nincs Beastly, csekkol egy másik filmet, annyi, március előtt meg már nem is fog emlékezni az előzetesre sem. Ez az átlag, hangsúlyozom.

A bemutató időponttal kapcsolatban a november környéke és az október bizonyítottan sikeres volt nagyobb filmeknél. Ez már tényleg csak a promón múlik.

V rajongói jórészt fiatalabbak nálunk, akiknek folyamatosan változik az érdekődési köre, így nagyon nem szabadna őket fél évig váratni, már csak a pénz szempontjából sem. Ez a film pedig szerintem csakis akkor szerezhet más közönséget V-nek, ha MK vagy NPH rajongói rákapnak.

És végül tapasztalatból mondom, jobb elsőre teljesíteni valamit, mint újra próbálkozni - ez a magasugrásban így van :D Sokkal nehezebb lesz újra felkapatni a filmet, ha a promóanyag egy része már most megjelent. Újra nem tudják kiadni, pluszköltségeket is jelent az egész.
Lehet, hogy a SP meg a Beastly teljesen különböznek, de némi átfedés tuti, hogy van a nézők között, és nem mindenki tud hetente moziba járni, vagy mindkét filmet többször csekkolni például, ez is kiesés szerintem. Aki pedig már most tudja, mi az ábra a két filmmel, az valószínűleg nem a fő célközönség, ilyen elég kevés van. Lesznek, akik így is úgy is csak az egyiket nézik meg, de szerintem jelentős rajongótábor szeretné látni mindkettőt...

Azt mindenki tudja, hogy a forgalmazók elsősorban a saját érdekeiket tartják szem előtt, nem a rajongókét, de ezt a lépést csak azért is úgy írnám le, hogy hátrányos a CBS és V számára is.

Fant írta...

Ditta ha igaz lenne, hogy, ahogy mondod, arra várnak, hogy majd mindenki népszerűbb lesz, nem tűzték ki volna eredetileg a július 30-i időpontot. Különben pedig V-nek nem jön filmje addig, az ő népszerűsége jottányit sem fog emelkedni, mert szerintem a Rent legyen bármekkora dobás csak egy bizonyos réteget ér el - ráadásul akiket elér, és esetlegesen újak, akik eddig nem ismerték őt, vagy fenntartással kezelték, augusztustól március közepére azt is elfelejtik, hogy valaha látták őt. Pedig annyira kézenfekvő lenne erre építeni, hogy el nem tudom mondani, a Rent után azonnal tenni a mozikba a Beastly-t, hogy akiket érdekel, hogy ugyan miben játszik még ez a lány, azok láthassák. És valóban, ahogy mondja LL, NPH sorozatát fél USA nézi, a másik fele imádta a Dr. Horrible-t, őrült hisztéria volt, mikor pár hete benne volt a Glee-ben, ami szintén az Államok legnépszerűbb sorozata, egyszerűen nem indokolt ennyit várni. Nincs itt semmi stratégia, pipogyaság és koncepciótlanság van.
Kétségbeesve én sem vagyok, legyen kétségbeesve a CBS Films meg a Sony, de keserűséget azt bizony érzek nagyon. A saját forgalmazója nem bízik a filmben, képzeljük el mit érezhetnek az Universal-nál: egyet köhintettünk, beijesztettünk a semmivel, ezek máris visszakoznak. Agyrém, a Beastly nem egy Harry Potter film, hogy eltolják fél évvel a premiert, akkor is rekordokat dönt majd... Itt kőkeményen az egyáltaláni sikerességet veszélyezteti.

Egyébként ez a nevekre épülő kampány... Nem mindig van ez így, oké, persze létező a dolog, sőt, de a számtalan független film mellett, a tényleg maxpontos MAOW mellett itthon példa a nívóval való bejáratásra a Vámpírok Bálja, addig kevéssé ismert színészekkel maximálisan profi és nyereséges produkciót raknak össze.

És a lényeg: a Beastly reklám kampány tökéletesen indult, kiváló a poszter, hibátlan az előzetes, még ha nem is merik felvenni a kesztyűt a CSC-vel szemben, bár hozzáteszem, akár megtehették volna, a kampányuk bivalyerős, a CSC-nek meg alig létező, az is egysíkú, nyilván kétségkívül ütős a maga módján, de nem igaz, hogy az az augusztus hétvége nem lett volna jó, vagy akár ősszel valamikor, a versenyt vállalni kell egyszerűen, nem lehet megúszni.

Azoknak a rajongóknak érdekes ez, akik nem úgy vannak az egésszel, mint mi, hogy majd csekkoljuk akkor márciusban, hanem az ingadozóknak, fiatalabbaknak, ahogy LL is mondja, teljesen egyetértek.

A rajongók szemszögéből is úgy van, ráadásul ne feledjük, a SP IMAX 3D lesz, ami nem olcsó mulatság. Viszont eltelik 8 hónap, a technika rohamosan fejlődik mostanában, alig jön ki 2D-s film, ha már ennyit kotlanak rajta, legalább konvertálják fel 3D-be, hogy esélye legyen egyáltalán. Nyilván ez 99%, hogy nem valósul meg. De ha meg mégis, drágábbak lesznek a jegyek, és azért kemény lehet ez nézői szemszögből. Ebből még sehogysem jöhet ki jól a forgalmazó.
Azt sem tartom kizártnak, hogy a facebook-ra megint kikerül egy dedósoknak és/vagy fogyatékosoknak szóló üzenet márciusban, hogy ti vagytok a legjobbak, de nem akarjuk, hogy összezavarodjatok, úgyhogy még csúsztatjuk a Beastly-t, de tartsatok ki.

És igen, abszolút a forgalmazó a saját érdekeit nézi, így van, legalábbis az átlag, mert sajnos V úgy látszik különös érzékkel fogja ki az olyan forgalmazókat, akiknek elképzelésük sincsen arról, hogy tulajdonképpen nekik maguknak mi az érdekük. Egyetértek, ez a döntés most mindkét fél számára minimum rendkívül hátrányos helyzetű.

Fant írta...

Emberek, egy technikai jellegű infó: az e heti mese kimarad, mert elég elfoglalt leszek, helyette jövő héten lesz a Nagy Közös Mese. Addig gyűlnek még számok :)

Andi írta...

:(:))