2009. febr. 9.

Japó muníció #2

Még mindig egyre visszatérünk a HSM3 promótálásnak idejéhez, de gondolom ezt egy cseppet sem bánjátok...:) A következő Zachy-vel készült interjú a Tokyo News megbízásából készült Japánban.


Zac: Minden fajtából ettünk egy kicsit: tintahalból, garnélarákból…mindegyik jó volt. Az összes fajta sushit szeretem.

Mi történik a szereplőkkel a gimnázium után?
Zac: Gabriella a Stanfordra megy. És lesz egy meglepetés. Ennyit mondhatok.
Sokat szórakoztatok a forgatás alatt?
Zac: Igen, olyan volt a forgatás, mintha újra középiskolások lennénk. Bakik tonnáit követtük el, biztosan volt száz, amelyikben elrontom a táncokat. Alig várom, hogy mindenki lássa, mennyire tökéletlen vagyok az elsajátításukban.
Mikor nézhetjük meg? Ez nem hoz zavarba?
Zac: Dehogynem. Valószínűleg rajta lesz a dvd-n.

Gondolkoztál már azon, hogy a zene és a színpad irányába haladj tovább?
Zac: Igen, talán…mindig is imádtam a zenét és a Broadwayt, és nagyon jó lenne kipróbálni őket. De most csak a filmekre koncentrálok, azokkal akarom folytatni. De ki tudja, mi vár rám az úton. Nyitott lennék a lehetőségre.
Milyen szerepeket játszanál szívesen?
Zac: Különbözőeket, bármilyen karaktert, amihez hozzáadhatok valamit…új kihívásokat, izgalmas szerepeket keresek…a lényeg, hogy új legyen.

Mit üzensz a rajongóidnak a HSM3 által?
Zac: Azt szeretném, hogy velünk együtt ünnepeljenek, hogy miután megnézték, emelkedett hangulatban, boldogan menjenek ki a moziból…és énekeljenek és táncoljanak.

Bemutatom a HSM3 kézikönyvet…
Zac: Ó, wow…és ez hivatalos…cool.
És a japán rajongók imádni fogják.
Zac: Cool. Köszönöm. Ez gyönyörű. Nagyon cool. Ezeket a képeket még sosem láttam. Ashley…hiányzik, pár napja nem találkoztunk…felhívom, ha hazaérünk. Nagyon féltékeny, amiért nélküle vagyunk itt.
Biztos hiányzik nektek a csapat többi tagja.
Zac: Tudom, hidd el, azt kívánom, bár mindenki eljöhetett volna. Corbin, hiányzol nekünk, bárcsak itt lennél, otthon találkozunk…hol van Lucas? Nem találom…

Fordította: LinkLuvor.

Utóirat Zachy-nek: Kívánságod teljeselt. Nem hiszem hogy a rajongók, ne emelkedett hangulatban, boldogan sétáltak volna ki a moziból. Csak éppen lehet, hogy kicsit lassúak voltak, mert nem akarództák otthagyni...Őket, és az is valószínű, hogy boldogságukba azért némi szomorúság is vegyült...:')

18 megjegyzés:

b írta...

Az aláírt képpel láttam ma párnát, pólót, és szatyrot :)

Névtelen írta...

A kérdés már csak az:vettél-e szatyrot,melybe beleraktad a párnát,és a pólót?:))

Köszi LL!:)

Ui: én táncoltam kijövetelemkor ,de jó,hogy nem látta senki

b írta...

F.é. naggyon jó a kérdés :DDDD de nem :)

LL nagyot alkottál megint :)

Névtelen írta...

Na jó,már tudom a miértjét: kicsi volt a szatyor,és túl nagy a párna.:) A póló remélem stimmelt?:)

Na, jó éjt mindenkinek.:)

b írta...

Ezígy igaz :) a póló pedig nem a méretem volt.

Fant írta...

Szatyor? :) Megáll az eszem mi minden kapcsolódó termék létezik :)

Jó kis interjú volt ez, laza, de néhol azért komoly :) Köszi LL! :)

b írta...

És a dobozos papírzsepi??

Andi írta...

Én is köszi ezt a lazán komoly élményt LL :)

Fant írta...

Dobozos HSM-es papírzsepi...megáll az ész. Lassan könnyebb lesz felsorolni az olyan dolgokat, amikből nem létezik HSM-es :) Csak egyszer tudnám meg, mi lóvé esik le ebből a Disney-nek...könnyen lehet, hogy a film által termelt pénz megvan mégegyszer ezekből is. Sőt, ha a három film egészét tekintjük... ez már egy külön iparág :)

Andi írta...

Különben a dobozos papírzsepit én is láttam - már várom mikor jelennek meg pl.: egy láboson :) Abba tuti nem főznék - nem szeretnék alájuk gyújtani :)

b írta...

:DDD Hát vannak őrült dolgok :9
De a zsepinek is ellenálltam :)

Fant írta...

Lábos - na ez jó :)) Még lehet, hogy lesz az is :) Vagy legfeljebb gyerekjáték formájában, kis játéklábos vagy mi :) De lojális tőled, hogy megkímélnéd őket ettől a manővertől :))

B - kemény voltál :))

Andi írta...

jó éjt Mindenkinek!

Andi írta...

Na - meg kell hagyni, Z arcjátéka imádnivaló!:)

Névtelen írta...

Mire gondolsz Andi? :)

Andi írta...

- hát ahogy beszél és közbe édesen gesztikulál az arcával - szerintem:)
Tudod - mosoly, szájmozdulatok, stb.:)
Még nem figyelted?:)

Andi írta...

Pl.: ebben a vidiben is van egy olyan :) pillanat 0:58 és 1:2 között:)
Ez olyasmi megfogó gesztus mint pl,: a kacsintása - vagy valami hasonló:) De jól csinálja:)

b írta...

Aha. Értem :)