2009. febr. 5.

Ki mondta, hogy csak egyszer vagy fiatal?

Az Amerikában április 17-én megjelenő eleve-sikerre-ítélt-filmnek, a "17 Again"-nek megérkezett az első hivatalos plakátja!

Aki nem emlékezne, a film egy olyan férfiról szól, Matthew Perry), aki egy sikertelen házasság és karrier közepette azt kívánja, bárcsak megint 17 éves lehetne, mivel élete nem éppen úgy alakult, ahogy azt tervezte. A kívánság valóra válik, de újra fiatalként(Zac Efron) bizonytalan mit is kellene tennie...

A "17 Again" hivatalos előzetese már hónapokkal ezelőtt megjelent, de aki fel szeretné ezen emlékeit is frissíteni, csak kattintson IDE! :)


Forrás: VABN.

31 megjegyzés:

dorka írta...

nagyon jó a plakát!várom a filmet!!

Névtelen írta...

Dettó!
Ötletes a felnőtt szerelésből kilépő fiatal:))
Lefordította, ezt. Máris küldöm.

Névtelen írta...

*lefordítottam

Névtelen írta...

hali!
LL nagyon rendi vagy!

Nekem ami ebből a videóból lejöhetett vagy megérthettem, nem tett túl boldoggá; néhol már szexistának (vagy túl egysíkúnak) tűnt a japán hölgy és azt hiszem, ha kapnék 5 percet Z-vel biztos, nem arról kérdezném, hogy szerinte ki szexis színész még....
Szegény V is ezt kapta első kérdésnek mikor leült...hát nem tudom...kicsit több fantáziát vártam volna.

Bízzunk benne, hogy csak úgy jártam vele, mint a Degeneres interjúval áés ha többet láthatunk belőle, akkor kicsit érdekesebb is lehet ez a munka.

Hugh Jackman egyébként az Ausztráliában megmutatta nem gyenge felsőtestét, tényleg nem rossz, de ő pl sosem gondoltam volna, hogy Znek eszébe jut.

Névtelen írta...

Vvel kapcsolatban: vajon mire gondolhatott mikor elsőre a pasija szexi mivoltáról kell beszélnie???
Talpraesett viszont a kiscsaj, a hidegvérét megőrizte....

És mit szóltatok a tegnap esti fejleményekhez csajok?

Névtelen írta...

Egy idő után mondjuk nekem is kezdett...feltűnni, hogy az interjú fele a jelzővel kapcsolatos. De nem hiszem, hogy ez lett volna V első kérdése, látszott a vágás. Gondolom, Zac utsó kérdéséhez kapcsolódva rakták be. De igazad van, az egész interjú kéne:)

Névtelen írta...

No nem baj, idővel gondolom felkerül a teljes anyag is és akkor megint jót mulatunk....

Én eléggé hebrencs vagyok, mondhatni felületes, tehát nekem a vágás nem annyira köti le a figyelmemet :o)

Fant írta...

Sziasztok! Jó a poszter valóban, egyszerűségével megnyerő, és igen a film témájának megjelenítése az öltönyből való kilépés által, jó ötlet :)

Hát igen, ez a japán interjú, legalábbis ez a részlet, nem igazán méltó az eddig ottani interjúkhoz - kicsit olyan érzésem volt közben, mintha a riporter csajnak csak az lett volna lényeges, hogy találkozik a blogalanyokkal. Noshát reméljük megismerjük a teljes videót is rövidesen :)

Különben Vanessa diplomáciája legendás már-már :))

LL, végül megkaptad a válaszlevelemet az Obamás fordod kapcsán? Előző hír kommentjei között csekkoltad a HSM mangát? :)

;o) a felületes, hm, a meséhez korán van még :)))

Fant írta...

Jackman pedig feltételezem, hogy Wolverine kapcsán ugrott be Zac-nek elsősorban :)

Névtelen írta...

Helló!

Ez a poszter(fiú) nem semmi.:))

Tegnap este?:)) Na ne,az én szívem ezt már nem bírja sokáig.:))

Fant írta...

Hello f.é.! Látod a tegnap este kiderültek is csak azt bizonyítják, hogy Vanessa-ék olvasnak minket :))) Mit gondolsz nem kellene előrébb hozni a Banán-díj átadó ceremóniát, hogy személyesen kaphassák meg a díjat? :))

Névtelen írta...

Sziasztok.

Névtelen írta...

Igen Fant, láttam a mangát és megkaptam a választ is...amire válaszolni is akartam, de mostanában nem tudok huzamosabb ideig itt lenni. Az okról fogalmam sincs... De kíváncsi lennék, miről is szól az a képregény.

Névtelen írta...

Találtam képeket egy újabb fotózásról: Zac
Vanessa
Übercool^^

Névtelen írta...

V linkje nem müszik...szóval: Vanessa

Névtelen írta...

Kétséget kizáróan olvasnak minket Fant,ez fix!:))

"Nincs veszett ügy,míg akad csak egy
bolond is,aki küzd érte"!:))

Fant írta...

Ez az idézet nagyon tetszik nekem f.é.! Komolyan!
Különben azt máris ígérhetem, hogy a hétvégi mesés utazásunk Brazíliába is elvezet minket - részleteket még én sem tudok, csak számokat persze :)

Rendben van LL, lényeg az, hogy elért a levél hozzád, a válaszodat pedig természetesen várom majd, ha időd engedi.
Különben ha lesz pár perced ismét kooperálhatnánk egy vegyes videóval kapcsolatban :)) Van német hang is hozzá, de pont azt a részét nem értem, ami a poén lenne :)

Névtelen írta...

Hogy a mese által Brazíliába is repülünk ismét,mertem remélni,főleg ezek után!:) Részletek még nincsenek?:))

Fant írta...

Részletek sosem állnak össze hétközben, max a kerettörténet váza :) Azt tartom szem előtt, hogy: csak lazán :))
Repülünk különben ahová csak lehet, lassan nem nagyon kell válogatnia a dzsinnek :)

Névtelen írta...

"Utad értelme nem a cél,hanem a vándorlás"

Remélem banánhéjra nem lépünk.:))

Névtelen írta...

Úgy tűnik mindenki más is az útját keresi...szia f.é
nagyon csendes a mai este - nincs hír vagy hírértékű adat.
Talán nekem sem kéne már itt kínlódnom?
Hát akkor notte mindenkinek!

Névtelen írta...

Héé,már mész ;o)?:))
Talán te is utazol drága!:))
Drága,ez tuti.:)
Hát,ha elmentél: Jó éjszakát Neked!:))

Andi írta...

Sziasztok!

Nekem van egy hírem :) - az este Szalagavató Bálon voltam ahol az én fiam csodálatosan járta a nyitó táncot "párjával", mely érzés büszkeséggel tölt el :)

Fant írta...

Szia Andi! Nos akkor, mindehhez gratulálok! :)

Jó éjt Mindenkinek!

Névtelen írta...

Szalagavató bál? Wow :)))
Ez tök jó!!!! Mondanám, hogy kérek képeket :)
Remélem nekem is lesznek ilyen élményeim... :)

Névtelen írta...

... egyszer... :)))

Névtelen írta...

Sziasztok!

Hú Andi,ismét egy csodás dolgot kaptál az élettől,és teljes joggal lehetsz rá büszke!:))

;o),csak nyugodtan kínlódj tovább!:))Megéri,(nekem).:))

b! Úgy legyen.:))

Remélem a mai estétek nem lesz itt olyan csendes,mint tegnap.:)
Na, én mára már nem majomkodom itt,a
kijelölt utamon haladok tovább.:))

xdittax írta...

Sziasztok!

Először is sajnálom, hogy ami engem is illet, csöndes volt a tegnap este. És már azért is előre elnézést kérek, hogy ma megint nem fogom sokat hallani a hangom.

Bár nekem minden valószínűség szerint, nem annyira különleges alkalom lesz, de én is ma megyek egy Szalagavatóra. Először még a szervezésben is mint önkéntes részt veszek, utána már csak bálozunk. :)

Van egy-két jóbarátom, aki most ballag, aki most kapja a szalagot. Vegyes már ez a pillanat is, de büszkeség is eltölt. És ha velem így van, Andi, hát Veled mi lehet?! Együtt örülök Veled és gratulálok! <3

F.Ém, nagyon szépek az idézeteid. Főleg az első, de a másodikon is elgondolkodtam. Köszönöm!!

Szeretlek Titeket: Ditta×××

Andi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Fant, egyébként a co-operation részemről rendben. Melyik vidiről van szó?

Andi írta...

Köszönöm Mindannyiotoknak :)