2009. febr. 7.

„Végzősök” Tavaszi Musical Mix

Van számotokra egy meglepetésünk LL-lel! :)
Lévén, hogy ma kerül a mozikba a roppant szimpatikus Japánban a High School Musical 3, egy kicsit felelevenítjük az egyik nagyszerű dalt. Vagy többet is? ;)

Végzősök Tavaszi Musical Mix


Ryan & Kelsi:
Ez az utolsó lehetőségünk, hogy együtt legyünk színpadon,
mielőtt elindulunk külön útjainkon
Hiszen a gimi se tarthat örökké
Ez az utolsó lehetőségünk, hogy egy nagyot alkossunk,
Hogy nektek még egyszer zenét hozzunk,
Szóval gyerünk, gyerünk, gyerünk
gyerünk, gyerünk, gyerünk
gyerünk, gyerünk, gyerünk

East High Szurkolólányok:
V-A-D Vadmacskák, tudod, hogy mi vagyunk a
V-A-D Vadmacskák, gyerünk, gyerünk
East High-os srácok, kiereszteni a hangot
V-A-D Vadmacskák, itt az idő!

Kosárcsapat:
Ez az utolsó alkalom, hogy helyre tegyünk mindent,
Ez az utolsó esélyünk, hogy az este a miénk legyen
Meg kell mutatnunk, mi a célunk
Dolgozzunk össze!
Ez az utolsó esélyünk, hogy nyomot hagyjunk,
Hogy a történelem meséljen rólunk
Ez az utolsó meccsünk, tegyünk róla, hogy számítson
Most vagy soha!

Ryan:
Az egészet akarom! Akarom, akarom, akarom!
A hírnevet, a vagyont és többet, az egészet akarom!
Akarom, akarom, akarom,
hisz jól mutat az a csillag az ajtómon!
A világot akarom, nem kevesebbet, a sok csillogást, a sajtót
És mindenből a legjobbat!
Az egészet akarom, akarom, akarom, akarom, akarom!
Rúgjátok, csajok!
Az egészet akarom, akarom, akarom, akarom, akarom!
Köszönöm a zenekarnak, East High, elképesztő vagy, jó éjt!

Sharpay:
Oh yeah yeah, oh yeah
Van egy csomó dolgom,
amit meg kell csinálnom
A figyelmünket mindig másfelé terelik,
A jövőnk meg gyorsan közeledik
Elhúznak minket
Százféle irányba
De bármi történhet
Tudom, hogy itt vagy nekem
A fejemben tartalak, szívembe zártalak
Akkor sincs semmi baj,
ha mérföldekre vagy!
Ha mérföldekre vagy!
Ha mérföldekre, mérföldekre és mérföldekre vagy!

Jimmie:
Minden, ami fontos nekem,
az, hogy veled legyek, veled legyek

Sharpay & Jimmie:
Nincs dolog, ami nem sikerülhet,
csak azt akarom, hogy veled legyek

Jimmie: Csak veled

Sharpay & Jimmie:
Nem számít, mit hoz az élet,
minket semmi nem választhat el!

Sharpay:
Hapci!

Jimmie:
Csak azt akarom, hogy veled...

Sharpay:
Nee!

Jimmie:
...legyek!

Troy: Tudod, milyen szeszélyes az élet,
megváltozhat egy éjjelen
T & G: napsütésből eső lesz,
de ez így van rendben
Gabriella: Egy olyan barát, mint te
T & G: mindig megkönnyíti
Troy: Tudom, hogy így teszel
T & G: Minden nap
Át minden emelkedőn, át minden lejtőn,
tudod, hogy mindig ott leszek,
Történhet bármi, rám számíthatsz!
Minden, ami fontos nekem,
az az, hogy veled legyek, veled legyek
Nincs dolog, ami nem sikerülhet,
csak azt akarom, hogy veled legyek, csak veled
Nem számít, mit hoz az élet,
minket semmi nem választhat el

Troy: Tudod, hogy így van ez
T & G: Csak azt akarom, hogy veled legyek!
Csak azt akarom, hogy veled legyek!

Troy: Soha nem ér véget a napsütés,
te adtad nekem ezt az érzést
Minden rendben lesz,
mert ez a valóság!
Gabriella: És mindig együtt maradunk!

Mindenki:
Minden, ami fontos nekem,
az, hogy veled legyek, veled legyek
Nincs dolog, ami nem sikerülhet,
csak azt akarom, hogy veled legyek, csak veled
Nem számít, mit hoz az élet,
minket semmi nem választhat el!

Troy: Tudod, hogy így van ez
Mindenki: Csak azt akarom, hogy veled legyek!
Gabriella: Minden, ami fontos nekem
Mindenki: Minden, ami fontos nekem, az, hogy veled legyek!
Minden, ami fontos nekem, az, hogy veled legyek!
Minden, ami fontos nekem, az, hogy veled legyek!
Minden, ami fontos nekem, az, hogy veled legyek!

Fiúk:
Ki az a lány?
Annyira tökéletes
Ki az a srác?
Rá sem ismerek
Ki az a lány?
Olyan jól néz ki, igen
Eddig sosem tűnt fel, pedig kellett volna, hát persze!

Tiara:
Jó móka!
Az éjszakák éjjelén,
az éjszakák éjjelén, ma este!
Táncra fel!
Az éjszakák éjjelén,
tudjátok, hogy jól fogjuk csinálni, ugye?
Egy olyan éjben lesz részünk
Fiúk: Ti tudjátok!
Tiara: Amire mindig emlékezünk!
Fiúk: Örökké!
Sharpay: Meglepetés!
Tiara & Fiúk: Jó móka!
Tiara & Sharpay: Ez lesz az az éjszaka
Fiúk: A legjobb
Tiara & Sharpay: Ami örökké tart!
Fiúk: Életünk végéig!
Tiara & Sharpay: Amit soha soha soha nem felejtünk el!
Ez lesz
Sharpay: Az én éjszakám!
Fiúk: Ó igen
Tiara & Sharpay: Mindenki együtt!
Fiúk: Hangosabban!
Sharpay & Tiara: Gyerünk már, mindenki!
Így van!
Egy olyan éjben lesz részünk
Tiara: Fogadhatsz rá!
Tiara & Sharpay: Amire mindig emlékezünk
Fiúk: Hallgasd a tömeget!
Tiara & Sharpay: És amit soha soha soha soha soha soha soha soha soha soha soha ne felejts el!

Fordította: LinkLuvor.

73 megjegyzés:

Fant írta...

Jó a meglepetés - köszi a nagy duónak! :)
Tényleg, a japóknak nagy nap a mai :) Kíváncsian várom az adataikat :) Remélem mesések lesznek, hogy a jövő heti altatóban is legyen szufla :)

tinus írta...

Sziasztok!

http://www.youtube.com/watch?v=Gg7U2l_hiVM&eurl=http://officially-zanessafied.net/news.php

csak néztem és néztem a végén még könnyeztem is!

xdittax írta...

Most találtam meg én is Tinus, de még össze kell szednem magam.

Bár ebben tud segíteni egy másik videó is.

KATT ;)

xdittax írta...

Ja és Fant: szerintem a szufla garantált;)

Névtelen írta...

Jók vagytok csajok! Igen ütős kettőst alkottok!

Na látjátok, ezt hiányoltam én eddig. Fant meg kinevetett. Az ilyen bakiparádé és rehearsal felvételeket hiányoltam. Vagy lehetséges, hogy ezek már azok, amelyek a DVDn is rajta vannak?
Tinus, az általad talált videó is nagyon aranyos - mostmár látom is amiről a szereplők beszéltek.

xdittax írta...

Igen, ezek azok ;o)

És gyönyörűek. Najó, persze inkább ezt csak a búcsúra mondanád, de legalább kiegészítik egymást és ellensúlyozzák a másikat. Így nem lesz túl szomorúak talán...:)

Névtelen írta...

Nagyon szívesen Mindenkinek!:)
Benne vagyok a co-operationben, Fant, melyik videóról van szó?
Mindkét videó könnyfakasztó, csak ellenétes értelemben:)
És lefordítottam egy színvonalasabb japó muníciót, ezt.

Fant írta...

Azt mondtam ;o), nagy röhögve, hogy ezek a jelenetek, majd a dvd-n lesznek rajta :) Még igazam lehet :)) 10 nap és kiderül! :))

Mindkét videó király! A Tinusé komlykodó, Dittáé laza - nekem mindkettő bejön :))

Névtelen írta...

Úristen, így szalad az idő? 10 nap?
10 nap múlva besétálok egy üzletbe és a lábam elé tolják tonnaszámra a gondolákról a dvdt?
Hmmmm. Fant, hogy öregszel! ;o)

Fant írta...

Hello LL! Rögtön mutatom! Ő az! :) A nagy röhögés előtti mondatot nem értem, a német hang elnyomja kicsit, de előtte hallható halkan Corbin hangja :)
Előtte és utánna világos, de pont a poént nem értem :) Szóval a poén megértésében kérem a segítséged :)

Fant írta...

;o) meg tudom magyarázni! :)) Nézd, ha Amerikában tévednél be egy üzletbe véletlenül, na ott már tonnaszám hullanak a lábaid elé, kegyeidet keresve a dvd-k! :)))

b írta...

Nagyon jók a vidik :)) A komolabban aranyos, amikor Z átöleli a csajkupacot, majd a másik 2 srác is csatlakozik :)

Névtelen írta...

ja ja értem....nem vagyok olyan elvetemült...
MOST, csak ezért, nem ülök gépre - de ha minden jól megy, és az időjárás is engedi, akkor kedden Londonba rApülök!

Fant írta...

Közben lehet, hogy kiókumláltam a megoldást LL! De megvárom, hogy mire jutsz vele, hátha mégsem jól értem. :)

Fant írta...

De ;o) nem is MOST kellene gépre ülnöd, elég 10 nap múlva :)) Jól fontold meg :))
Már kedden, miért nem vársz vele még 9 napot? :))

Névtelen írta...

Gratula LL a fordért:)

b írta...

LL köszi a fordot, szokás szerint nagyon jó :))

Hova lettetek?

Fant írta...

Én itt vagyok. Csak egyikünk megint eltűnősdit játszik...

Andi írta...

Nem baj, majd jönnek a többiek:)

Névtelen írta...

Megjöttem!!:)))

Fant írta...

A többiek lehet, hogy vacsoráznak éppen :)) Vagy csak én készülök erre lassan :))
Na végre, optimizmus, Andi :)) Ajánlottam egy kompromisszumot, majd olvasd el :))

Hello f.é.! :) Mi újság? :) Látod, ma bejegyzés-özön volt, többek közt egy díj is előkerült, sőt még a Banán-díj is szóbakerült :)) Tényleg, nem adjuk át holnap? :)

Fant írta...

Ááá, valami gikszer van a kedvenc német blogommal! Azt írja, hogy csak meghívottal olvashatják! Nektek is vacakol?

Andi írta...

A kompromisszumot csekkoltam:)

Névtelen írta...

Csá Fant!:) Semmi különös!:)
A hírözön már nem lep meg,hiszen nem voltam,és lám.:)) Banán-díj?:)
Ha gondolod,de mit tervezel?:)

b írta...

Megint nem értelek titeket :))
Egyébként én is itt vagyok, csak közben dolgozom. A múlt héten itthon voltam 4 napot, és hogy haladjak a munkámmal, megengedték, hogy itthonról dolgozzak. Milyen rendesek, nem? :S :))

Fant írta...

Hát f.é., arra gondoltam, hogy annyira fogynak az országok, hogy nem sokáig tartanak már a mesék, és nem szeretném, ha a brazilok kimaradnának a Banán-díjas gálából :)
Ráadásul most minden körülmény adott ott :)) Persze, csak ha Banán-díjat ér a NKF, vagy a színészek alakítása :))

Oké Andi, akkor most visszatérhetnénk a vonatkozó hírnél a díjakra, hogy legyen mire reagálnom :)

Hát végülis rendesek b, bár a magam részéről, én ha nem muszáj nem hozom haza a melót :)

b írta...

még egy kis vidámság

Andi írta...

Rendesek, mit nem értesz b?:)

Névtelen írta...

Ha ki kell maradniuk,hát istenem egyszer úgy is vége lesz a mesének,nem?:))

b írta...

Pl a kompromisszumot :)

Fant írta...

Közben látom, hogy a németeknek a html kódjukkal van valami nyavaja azt írják, hogy aztán ez mi a vihart jelent... :)

Jó, de milyen mesélő az olyan, aki a kiaknázatlanul hagy dolgokat, poénokat egy mesében? :) Tudom, hogy egyszer vége a meséknek, közel is az a pont, de addig amíg tart, addig színezzük ki az egész kifestő könyvet, ne csak a felét :)

Névtelen írta...

Színezd Fant!:)) És ne feledd sárga
is legyen benne,lehet utoljára.:))

Andi írta...

Az egész élet egy kompromisszum b, nincs jelentősége - rendeződött - azt hiszem!:)

b írta...

Ok :)

Andi írta...

Fant, visszatértem és írtam a vonatkozó hírnél a díjakra...

Fant írta...

Észleltem, nagyjából le is írtam időközben amit terveztem, szóval csekkolhatod :)

Névtelen írta...

Sziasztok!
Csak néztem, mik történnek itt...inkább nem szólok bele...
De a közös forddal kapcsolatban: cseleztem egyet, elolvastam egy német fan angol kommentjét, ami igazolta sejésemet, miszerint Corbin ezt mondja: (Egy ideális napon) süt a nap, fúj a szél és a kutyák játszanak az utcán. Gondolom, azt akarta diplomtikusan kifejezni, hogy mégis milyen idióta kérdés, hogy számodra milyen az ideális nap:DD

Fant írta...

Mit találtam!! nézzétek!! :)

Névtelen írta...

Akkor b, neked volt igazad:)

Fant írta...

Akkor én nagyon félrehallottam valamit :) A szélfújás helyett én egész mást találtam ki :) Még jó, hogy nem írtam le :))
De, hogy ne tűnjek teljesen amatőrnek: a kutyák a gyepen játszanak :))) Nincs jelentősége persze :))
Hát igen, hatalmas kaliberű kérdés :) Viszonylag diplomatikus válasz érkezett. :)
Köszi a segítséget!

Névtelen írta...

Hey ez jó! A lányom kapta meg a HSM3 könyvet és egy az egyben ez a fordítású szöveg van benne....mikor elolvastam nagyon tetszett, hogy kiegészítette azokat a lyukakat amiket a filmben kicist elnyírtnak éreztem. Benne van a Troy és Chad családi vacsora is. ÉÉÉÉs rögtön teljes értelmet kap a dal, hogy right here, right now.

Fant, nem szórakozni megyek, hanem dolgozni, így az idejét nem én választom meg sajnos.

b írta...

Fant nagyon ügyi vagy :))

HSM küönyvet én is láttam már, és annak a vége más, mint a filmé. Ezt kapta meg a lányod?

Névtelen írta...

Szia b, nem tudom, hogy hány féle van forgalomban. Én egy fajtát láttam, azt kapta meg. Már nem mernék megesküdni, hogy mi volt a vége és már nem is mennék be a szobájába, mert alszik, de meg fogom nézni. De konkrétan a Taylorral közös beszélgetésük, ugyanebben a fordításban benne van és a fiús családok közös vacsija is. Még csodűálkoztam is, hogy mik vannak benne a könyvben, ami a filmben nicsenek - és azt hittem, hogy megint valami nagy világolás megy, erre tessék. Leforgatták, csak ki is vágták. Kár. A lányok diskurzusáért különösen.

b írta...

Én is kerítek egy könyvet, és beleolvasok, mert én csak a végét olvastam el a könyvesboltban :)
Remélem valaki majd lefordítja :(

Névtelen írta...

HSM könyvből elég sokfélével találkoztam...belenéztem az egyikbe, köze nem volt az alaptörténethez...lehet, hogy elnéztem?
És alig várom, hogy a kimardt jelenetek is a helyükre kerüljenek...főleg a Right Here Right Now és Gabriella jelenetei tetszenek:))
Most mennem kell, holnap versenyem lesz:))
Jó éjt!:)

Névtelen írta...

LL sok sikert holnapra. Lassan én is versenyre kelek az órával - ki alszik többet 100 háton.
Notte!

Fant írta...

Jó éjt és sok sikert holnapra LL!

Nagyon jók ezek a kimaradt jelentek, sajnálom én is, hogy a végső verzióba nem kerültek bele, kifejezetten hiányoztak az ilyen momentumok belőle. A Right here right now repríze pedig nagyon el van találva szintén.
Sajnos az a bizonyos rohanó tempó áldozatokat követelt... Kár.

Nade várom én is nagy kíváncsisággal a dvd-t.

b írta...

Jó lenne, hogy olyan kiadás lenne, mint a hsm2 duplalemezes kiadása.

Fant írta...

Szerintem olyan lesz mindenképpen. Nézd csak meg, ennyi extrát legalábbis nem szokás egy lemezre pakolni...

b írta...

Hááát, a hsm2 kék változatánál ott van, hogy 2dvd :)
Egyébként arra gondoltam, hogy nem külön vannak a jelenetek, hanem benne a filmben.

Fant írta...

Ja, értem. Reméljük, hogy úgy oldják meg, nagyon jó lenne egyben látni :)

b írta...

Vagy majd 1 év múlva kiadják dupla lemezzel. Csak győzzük kivárni :)

b írta...

És ez után a kihagyott jelenet után tudja meg Troy, hogy Gabriella elmegy? :S

Fant írta...

Jó reggelt Mindenkinek! A németek lefordították az este talált kihagyott jelenetet, úgyhogy a magyarítást elküldtem a gmail-re Ditta :)

Nos b, látom jó sokáig töprengtél ezen :)) Jó kérdés, gondolom, hogy ez a jelenet mindenképp azelőtt játszódik, hogy Gabriella elmondaná Troy-nak, hogy elmegy. Valahol a Walk away előtt...

Névtelen írta...

Szép jó napot :)

Fant valszeg tuti, mert a csöngetéssel kezdődik az a jelenet, amikor Sharpay odamegy Troyhoz gratulálni.

Fant írta...

Jó megfigyelés b, jogos :)
Találtam egy újabb kivágott jelenetet! :)

Andi írta...

Sziasztok!

Na szóval és tettel - megnéztem én is a szóban forgó vidiket és hát óriásiak mind! - De ilyen jeleneteket kihagyni - szinte vétek.
A bakikon is jókat derültem:)
Na most már mindegy - jó lesz ez így is!

Fant írta...

Hát igen, tényleg vétek. Én a legjobban mind közül a Gabrilla-Taylor jelenetet sajnálom, amit az este találtunk. Ott látszik csak igazán Gabriella vívódása... Nagy kár azért a pörgős tempóért - kicsit ráért volna Kenny komolykodni is...

Mindegy, reméljük, hogy a dvd-n beépítették a filmbe ezeket a jeleneteket.

Na, megyek folytatom a mesét, még nagyon az elején vagyok, még el sem indultunk :))

Andi írta...

A Troyella jelenetekért nagyon kár. Belegondoltam abba is - mennyivel hosszabb és ráérősebb lehetett volna így a film....!
Azon is filóztam - vajon mi döntheti el mi marad és mi nem - és vajon miért? Mert, hogy úgy hozzátartoznának a többihez. Szerintem - akár még mondanivalójuk szempontjából is.

Fant írta...

Alapvetően szerintem itt jött ki az, hogy Kenny egy koreográfus eredetileg és ő ilyen szemszögből nézi a filmet és azt, hogy mi az ami benne marad és mit vágnak ki. Talán egy olyan rendező, aki prózai filmeket szokott készíteni benne hagyott volna bizonyos jeleneteket.
A rendező nézete és koncepciója dönti el a dolgokat szerintem... Kenny egy pörgős, sodró lendületű filmet akart készíteni, így bizonyos kompromisszumokra kényszerült, ez áldozatokat követelt.

Andi írta...

Persze - gondolom a filmre tervezett időkorlátait is néznie kellett, hogy ne fusson túl egyes jelenet...

Névtelen írta...

Sziasztok!
A Vanessa-Hudgens.com-on olvastam, hogy ma fognak visszatérni Rio-ból, LA-be:))
A második kimaradt jelenetes videó is király, de Kenny megmondta, hiába akarnánk, nem lehet 3 órás a film:)) Úgy látom, a németek nincsenek még meg a fordjával, úgyhogy lefoglalom:))
Egyébként egész jó volt a verseny...ahhoz képest, hogy tél van:)

b írta...

LL milyen verseny volt?

;o) elárulod a hsm3 könyv pontos címét, és kinézetét? (van többféle)

Fant írta...

Szia LL! Nos akkor Kenny adta a legpofonegyszerűbb választ :)) Jól sikerült a verseny? Nálunk ma inkább amolyan esős tavasz volt mint tél :)

Névtelen írta...

Magasugróverseny:D És fedett pályás...nálunk délelőtt sütött a nap...
Ford folyamatban:)

Névtelen írta...

Nahát, látom családi hétvége volt itt a blogon teljes létszámban. Szuper!
b a lányom könyvén ugyanaz a kép van, mint ami a plakáton, természetesen fehér alapon, de a kép textúrája csillámozott és kicsit érdes.
Jártunk ma is könyvesboltban a családdal, de semmilyen más HSM3 könyvet nem láttunk, csak ezt az egy fajtát. Pedig a lányom már vérszemet kapott az új lehetőség kapcsán.

LL eléggé mezzoban beszélsz a versenyről, pedig gondoltam is rád. Mizu? Hogy sikerült? Vagy nem szeretsz erről diskurálni?

b írta...

Olyan fehérbe olvastam bele anno. Sajna ma már nem láttam olyat :(( Van sorozatban is, ami kék, zöld, stb színes, és album féle is, de ja és köszi az infót!abba nem néztem bele.

Névtelen írta...

b, ha jól emlékszem, akkor azt mondtad egyszer, hogy pesti vagy. Én ma az Árkádban láttam azt hiszem a Libri boltban....volt belőle még pár darab.
Egyébként a most lefordított törölt részek szó szerint benne vannak a könyvben....

b írta...

Köszi :) Én Alexandrában láttam, ma is voltam abban a boltban, de 1 db sem volt :(( De még nem adom fel :)

Névtelen írta...

Gondoltam, nem beszélek nem idetartozó dolgokról, ha nem kérdeznek. Jó volt a verseny, a korábbi rekordom (155 cm) ugrottam. Még nem voltam fedett pályás versenyen, úgyhogy féltem is tőle előtte, elég zsúfolt meg hangos is volt, de szerencsére oda tudtam figyelni:))

Andi írta...

Már akartam írni, hogy a HSM3 könyvet én is láttam - méghozzá két újságosnál is :)

Fant írta...

Akkor ezek szerint jól szerepeltél, gratula LL! Gondolom, más azért az atmoszféra szabatéri versenyeken, kicsit beszorulhatnak a dolgok egy csarnokban. Viszont a körülmények kedvezőbbek lehetnek, nincs szél például, ami a te sportágadban sem lehet mindegy. Gondolom én, mint antisportoló :)

Nos, akkor lassan csak én maradok, aki még nem láttam HSM 3 könyvet :) cserében viszont pár újságárusnál láttam matricás albumot :))

Névtelen írta...

Köszi:))
Ne nevezd magad antisportnak, azt én szoktam használni egész más hozzáállású emberekre...de egyébként a széllel ráhibáztál, magasugrásnál bárhonnan fúj, hátrányt jelent.
Itt viszont a bemondó zavart leginkább, semmit nem lehetett hallani tőle, úgyhogy a szájról kellett olvasni, hogy megtudjam, mikor következem....és állandóan lőttek, indították a futamokat...szóval fura volt, hogy ennyire kellett koncentrálni:)