2010. aug. 27.

Barátság és bizalom

Elérkeztünk ahhoz a ponthoz, amikor már vészesen közeledik a szeptember, de azoknak is, akik iszonyodnak is tőle, tudok mondani indokot, amiért mégiscsak érdemes lesz belevágni az ősz első hónapjába - legalább a második napjáig : Charlie St Cloud - Zac Efron.

Ezzel az úriemberrel és partnernőjével, az egyetlennel, aki még nem csókolózott vele Amanda Crew-val készített interjút a dráma Los Angeles-i sajtónapján az Entertainment Weekly, és bizony tartalmaz néhány nagyon szeretetreméltó választ. :)


Z: Amanda nagyon aranyos volt, jó volt vele dolgozni, a jelenettesztek mindig bonyolultak, emlékszem, sokszor kerültem én is ilyen helyzetbe mostanában, de csak annyira emlékszem, hogy mindig arról kell megbizonyosodni, hogy számodra kényelmes legyen az egész.

Amanda: Azt a jelenetet próbáltuk, amelyikben csókolóznunk kellett, nem akarok kötekedni, vagy ilyenek, oké, hogy meg kellett csókolnom, de neki barátnője van, nekem meg ez a munkám.

Z: Már a meghallgatáson szóba került a csókjelenet, semmiképp nem akartam, hogy kínosan érezze magát.

A: Amikor odaértünk ahhoz a részhez, nem igazán ment a dolog, szóval Burr odajött hozzám, és adott pár tanácsot, én állandón azon aggódtam, hogy Zac nem fog-e megharagudni, és hogy ez így rendben van-e, mire Burr felvilágosított, hogy én vagyok az egyetlen, aki még nem csókolózott vele. Akkor már jobban megnyugodtam.

Z: Amikor odaértünk a jelenethez, háromszor-négyszer elpróbáltuk, emlékszem, néhány perc múlva beszéltem Burr-rel, azt mondta, nagyszerűen sikerült. Már akkor én is biztos voltam benne, de azt mondta, semmit ne mondjak Amandának.

A: A forgatás alatt Zac-kel nagyon jó haverok lettünk, úgy értem, nagyon sokat próbáltunk, a csapat együtt lógott, mire odaértünk azokhoz a jelenetekhez, annyira jóban voltunk, hogy ez nem volt idegesítő vagy bizarr, mert megvolt köztünk a barátság és a bizalom. Egyáltalán nem volt jeges… és jó volt.

Vanessa arról beszélt, hogy nagyon hálás, amiért együtt nőttetek fel, és már az elejétől ismeritek egymást, egyforma híresek vagytok. Ez cool, mert nagyszerű, hogy még mindig tartjátok a kapcsolatot azokkal az emberekkel, akikkel együtt nőttetek fel?
Z: Igen, mindent együtt éltünk át az elejétől fogva. Semmit nem kell mondanunk, elég, ha egymásra nézünk. Jó, hogy van valaki, aki feltétel nélkül megért téged, ez hatalmas ajándék. Bármiről tudunk beszélni, például filmekről is. Meglepő, milyen gyorsan beleunnak az emberek egy ilyen beszélgetésbe, de nekünk ez a mindenünk, ez a munkánk, van, hogy egész nap forgatókönyveket olvasunk.

Gyönyörű vagy és híres, és olvastam a bemutatkozásodat, miszerint, hogy béna vagy.
A:
Sikerült leköpnöm magam, király. Tényleg az vagyok, mindig is az voltam, ügyetlen vagyok, állandóan beszélek, és a nevetésem is furcsa. Egyébként olyan vagyok, mint a többi ember.

Őszintén: számodra milyen az ideális fiú?
A:
Az ideális fiú számomra egy imádnivaló, de béna srác.

Zac szerinted béna?
A:
Nem, ő tökéletes. Nagyszerű humora van, nem veszi túl komolyan az életet, ugyanakkor nagyon szenvedélyesen él, emlékszem, az első este mikor beszélgettünk, már nem tudom, miről, de emlékszem, hogy azt gondoltam, hogy ő nagyon szenvedélyes az élettel kapcsolatban. Ez nagyon cool.

Hiszel a természetfelettiben?
Z:
Igen, megvannak azok a pillanataim, amikor az ember körülnéz és érez valamit. Mindig hittem abban, hogy valaki vezet engem ezen az úton, fogalmam sincs, hogy ki, de lehetetlen, hogy ne sikerüljön, túl sokszor voltam jó időben jó helyen, tehát mindenképp hiszek benne.

Fordította: LL.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon köszönöm a fordítást :)
Amanda nagyon szimpatikus lánynak tűnik , Zac meg alapból tökéletes :D

Ez a csókjelenetes dolog nagyon érdekes, meg ahogyan Zac Vanessa-ról beszél , olyan szerelmes :)
Imádom őket (L)

Fant írta...

Hm, egy újabb Zac-központú interjú, szerintem szegény Amanda-t igazán kérdezhették volna másról is mint Z-ről, de mindegy már, meg is lett ennek a böjtje.

Alapvetően az szerencsés volt Amanda részről, ha tényleg ennyire zavarban volt, hogy nem rögtön az első napokon vették fel a csókjelenetet, hanem akkor, amikor már jobban megismerték egymást.

V és Z kapcsolata valószínűleg azért is lehet ennyire erős, mert ahogy mondja Z is, együtt csöppentek bele ebbe az egészbe és együtt élték át a legnagyobb őrületet, ez szerintem vagy kikészít egy kapcsolatot vagy megszilárdít maximálisan.

Állati nagy fenntartásaim vannak a CSC-vel kapcsolatban, de jövő hét végén csak benevezek rá, max utána sokáig kell hallgatni, hogy bosszankodok vagy émelygek :D

Köszi a fordot LL, ismét tökéletes munkát végeztél :)

Névtelen írta...

Fant :

Mitől kéne émelyegned ???? :O

(f.é.) írta...

Helló!

Én csatlakoznék azon táborába tartozókhoz,akik így "majdnem" látatlanban" sikert szimatolnak ennek a produkciónak!!
Semmi,de semmi negatív gondolatom nem volt sem magával a történettel,sem a helyszínnel,sem pedig semmivel kapcsolatban.:)

És hát Kedves Fant-unk talán velem együtt a hajós jelenetet látva émelygett csupán,és fog is,mert hát lesz benne bőven belőle.:)

És ugyan már a csókos kérdés igenis helyén való!!!!:)) Éljen a csók,éljen a szerelem!!

Fant írta...

A kritikákat olvasva bőven lesz mitől émelyegnem előreláthatólag.

Oké F.é., magával a sztorival semmi gondom nekem sem, sőt, csak az eddigiek alapján a kivitelezés finoman szólva csöpögősre sikerült...

Sajnos odaát oltári bukás a film, a kritikák szerint is gyenge, de ettől persze ne tűnjön úgy, hogy le akarok róla beszélni bárkit, simán lehet, hogy tetszik majd neked is F.é., vagy akár rajtam kívül mindenkinek, meglátjuk, meglátjuk :)

Látom nem voltam elég laza :)