2007. nov. 19.

Vanessa @ AMA '07





Sziasztok!

Végre, itt vagyok, és a várvavárt képek is itt vannak! Bár nekem némiképp van egy kis csaódásom is, és nem Vani ruháját illetően. Sztem igazán elragaóan nézett ki, és boldognak tűnt! Csakhát, van egy kis bibi. Vanessa rengeteg emberrel pózolt, pl. Avril Lavigne-nel, Celine Dion-nal, Ne-Yo-val, meg olyankkol is, akik számomra ismeretlenek, és természetesen elég sok kép készült Miley Cyrussal, és Ashley Tisdalelel is, de valakivel sajnos nem készült kép. De hogyan is készült volna fotó, ha nem is volt ott az illető. Merthogy Zac Efron nem jelent meg a ceremónián, ahogy lucas Grabeel, vagy Corbin Bleu se... Nekem ez kissé zavaros... Valaki megtudja magyarázni nekem, h. Zanessáék hogyan választanak a nyilvános megjelenések között? Pl. ott volt Zac Hollywodd Music Awardsa, ahol jelölték, nyert, de Kedvese nem kísérte el.Aztán most meg itt van ez. De ez is tök értelmetlen, hisz Zac-et 2szersen jelölték ha mindenigaz a Hajlakkal és a HSM-mel is. de idemeg nem jött el, pedig a Kedvese itt volt. Ez vonatkozik Lucasra és Corbinra is..Kéremszépen jelöltek voltak! De pl. Zanessa együtt jelent meg egy fehérneműbemutatón. Azért érdekes válastások..:) Szívem szerint azt szeretném, ha mindenhova együtt mennének, de persze ez nem muszáj. De nehogy azt higgyétek, h. én erőltetni akarom a dolgot, és bajt sejtek Zanessáéknál, Vanessa igenis boldognak tűnik, gyűrűvel az ujján, csak enm értem Őket. Ettől függetlenül, nemsoká' lesz a HSM2 DVD Paryja ott majdcsak együtt jelennek már meg. Megkell hogy mondjam még, sztem Vanessa tényleg elragadóan festett, igazán szép arcú egy lány, és bár nem ez lesz a kedvenc jelenésem Tőle, már első látásra szeretem eme képeket! :) Ti is nézzétek meg Őket, a következő oldalakat ajánlom!
+Miss-Vanessa.org
+VanAshBreNique. Itt nem csak Vanessás, hanem a főbb tinisztárokról láthatsz képeket!

Jajj, és majd elfelejtem, természetesen, a HSM2 lett az év soundtrackalbuma!
Micsoda meglepetés! ×P Gratulálunk Wildcats! ×D
És, ahogy azt szintén sejteni lehetett, Vanessa és Ashley együtt adtak át díjat! :)

Nincsenek megjegyzések: