2007. nov. 1.

Zac haja...xD


Szép estét Mindenkinek így késő délután! :)

Azért ilyen késő délután táján, mert ma én is temetőketjártam sorra, és hát kicsit el is fáradtam, ráadásul a kissé cudaridő se segített legyőzni a kilalakuló mandulagyulladásomnat. De mindenképpen megakartam valamit vitatni Veletek, mégpedig..Zachary haját..×D
Háát igen, gondolom Ti is észrevettétek már, kb. a szülinapja óta csak sapiban látni, esetleg kapucniban, vagy újabban egy különleges, divatotteremtő frizuban. najó, nincs is benne semmi különleges, csak egy egyszerű, de annál édesebb lófarok.:))Talán a Kedvese köti fel neki, mindig mikor megy edzeni, mert talán Van már belátta, h. mégiscsak kezdeni kéne már valamit a "hatalmas" loboncával. Persze, nem hatalmas, de elég hosszú, eltakarja a gyönyörű szemeit, és hát mikor gyúr akkor is zavaró tényező lehet.(Csakúgy mint a gyűrűje, legalábbis sztem ez az oka annak, h. olyan régen láttuk már rajta, de a Bébijével még együtt van..×)) Szóval, én azt tanácsolnám Nessának, h. vegye rá Szerelmesét, vágasson már egy kicsit a hajából, mert bár így is zexy, jobban szeretem Zacet sapi nélkül látni..bár..a lófarok is jól áll Neki..<3
Több kép Róla itt: Zac is a Ponytail Pin-Up Boy(Halloween napján)

Nincsenek megjegyzések: