2007. nov. 3.

Visszatérés HSM3-ba?


Sziasztok!

Új hírek, és új képek elsősorban Vanessáról.
Az Us Weekly értesülései szerint Vanessa Hudgens és Ashley Tisdale már biztosan visszatér a HSM 3. részébe, míg Zac még mindig megbeszélésben van. Corbin és Monique pedig már igencsak a végén jár a megbeszélésekben. Azonban Nessa képviselői azt mondják, hogy a szerződéshez még nem jutottak el. Én inkább a képviselőinek hiszek, mint a magazinnak, szóval maradjunk abban, hogy még semmi sem biztos, ami a szereposztást illeti. Ha valamit megtudok, azonnal írok. Lucas-ról is, mert Ő valahogy kimaradt..:S
Vanessa 1ébként péntek délután meglátogatta egy barátját Hollywood-ban(Gyűrűvel az ujján!), amikről képeket itt találsz: Just Jared.

*Megjegyzés:
Na ki látta a HSM2-t? Én úgy döntöttem végül, h. nem nézem meg (a Jetixen már többször láttam), inkább kapcsolgattam össze-vissza, és szerencsére(vagy éppen nem) mindig akkor tévedtem vissza, mikor épp egy zenei betét ment. Hát, hadd ne mondjam, de a felirat hozzá szörnyű volt. Sztem nem tudnak fordítani, és ezt már akkor is megállapítottam, mikor Márkék elénekelték a What Time is It? és a You Are The Music In Me magyar verzióját. Elnézést a kritikáért, de max. a Work This Out-ot tudtam elfogadni, a többit csak fele-fele arányban. Nektek mi a véleményetek? És a filmről? Írjátok le, és adjatok életjelet magatokról:), mert visszajelzéseket szeretnék kapni a blogról! Köszi, puszi!<3

2 megjegyzés:

Frussy7 írta...

Teljesen igazaad van... borzalmas azt olvasni amit ők lefordítottak...és őszintén, én nem szeretem magyarul nézni... sokkal jobban élvezem angolul (jobb hanguk van; nem mindig ugyanazt mondják magyarul)

Névtelen írta...

A dalok magyarul tényleg nem vmi jók de a filmet non szeretem az lol!