A tegnapi nap folyamán kihirdették az idei Nickelodeon Kids’ Choice Awards jelöltjeit, és mi két kategóriában is "érdekeltek" vagyunk!
A március 28-án megrendezésre kerülő díjkiosztó gálán egyaránt drukkolhatunk a Nagy Közösségépítő Filmnek, és a kétlábonjáró szépségnek is:
Kedvenc Film
Esti mesék
A sötét lovag
High School Musical 3 - Végzősök
Vasember
Kedvenc Filmszínésznő
Jennifer Aniston (Marley meg én)
Anne Hathaway (ZseniKém - Az ügynök haláli)
Vanessa Hudgens (High School Musical 3 - Végzősök)
Reese Witherspoon (Négy karácsony)
A teljes listát ITT tudjátok megnézni, de azért elsődlegesen koncentráljunk arra, hogy legalább az egyik díjat elvigyék kedvenceink, tehát amint megkezdődök a szavazás az interneten (szólni fogok), szavazzunk rájuk! Hajrá! :)
26 megjegyzés:
Hajrá!:))
Sziasztok! Nos, nem túl egyszerű a döntés a film kategóriában - de végülis azért eldöntöttem mire adom a voksomat :) Színésznő kategóriában persze egyértelmű a helyzet :)
Meg kell hagyni: mindkét kategória igen nehéz menet lesz, illusztris a társaság.
Úgyhogy én is csak azt tudom mondani: hajrá! :) Rajtam nem fog múlni a siker :)
Szóval mégiscsak a HSM3-ra adod Fant, az egyelőre képzeletbeli szavazatodat, hmm?:)
Igen, arra Ditta. :) Nem volt ez egy könnyű döntés nekem, gondolhatod :) De végülis több dologból kifolyólag döntöttem mellette: az egyik az, hogy a TDK még versenyben van mellékszereplő kapcsán az Oscar-ért (bár nyugodtan film kategóriában is jelölhették volna), de a legfontosabb tényező a közösségépítés és a hatás volt :)
És hát: ez a díj most mindenképpen a HSM 3-nak jár ki úgy gondolom :)
Úgyhogy a képzeletbeli szavazat, ha eljön az ideje valós is lesz - csak meg kell tervezni előre a dolgokat :)
Nem ide tartozik, de egy kis vidámság
a lánc
B, a vidid óriási, széjjel röhögtem magam:))))
A lánc dögös egy darab:)
Azt hiszem, Fant a lehető leghumánusabb döntést hozta. Bár csak a blogbejegyzést olvastam, lttam a TDK vonatkozást és rögtön az jutott eszembe, hogy a jó öreg nagy mozifilmeknek (főleg ami ilyen sikeres) most illemből át kellene adnia a lehetőséget a kisebbeknek, a szakma által méltatlan módon elbagatelizált helyzetük miatt.
Ha szavaznék, én is ezt az elvet követném.
A listát elnézve kicist szomorú vagyok, hogy Z-t nem találom, de biztos vagyok benne, hogy ha a HSM kelengyéit végre kinövi, ettől sokkal nagyobb számban és sokkal több alkalommak fogunk vele találkozni (és nem csak mint díjátadó).
Na jó, kissé elfogult is vagyok, de ez JÁR Znek.
Egyébként a listával kapcsolatban több helyen is összehúztam a szemöldököm. Az idei KCAval (sem)vagyok megelégedve.....:P
Véleményem szerint vannak olyan kaliberek a listában, akiket gyszerűen nem is szabadott vlolna még 1 napon sem említeni (habár elismerem, hogy saját korosztályukban vagy területeiken sikeresek).
Én is :)) Ha meg lesz az a verzió, aminek van vége, akkor azt is megosztom.
Amit beraktam láncot, tudom, hogy női darab, de csak ezt találtam ilyen stílusban. Nekem nagyon tetszik. Kinéztem magamnak szülinapra :))
Jó választás volt és szerencsés:)
Igaz ;o), elég vegyes képet mutat a lista, mindenki mindenkivel összeeresztve - és bár nem mondtad ki, de úgy sejtem Vanessa jelölése és versenytársai kapcsán is összehúztad a szemöldöködet. Illetve bizony van ott még néhány érdekesség.
Nade szerintem mindez abból adódik, amit a díj neve is takar. Ez van, közülük kell választani/választanunk.
Zac: kicsit azt nem értem, hogy ezzel az erővel ő miért nem szerepel a jelöltek közt...
Abban biztos vagyok, hogy őt is és Vanessa-t is (én pedig ugye vele vagyok elfogult :) ) látjuk még jelöltként az elkövetkező éveben. Fiatalok még, előttük az egész pálya.
Különben akkor sincs semmi, ha nem jelölik őket nagy díjakra - ha népszerű és sikeres filmeket készítenek, akkor rendben van a dolog.
Egyébként meg lehet nézni a sok Oscarra jelölt film bevételeit és népszerűségét. Hát azért jónéhány éppenhogycsak nullás odaát (Milk, Benjamin Button).
Szóval lehet ez akár egy érdekes kérdés is, hogy mi a jobb: ha Oscarra jelölnek egy olyan filmért, ami azért nem olyan elsöprő anyagi így közönségsiker, vagy pedig nem jelölnek sosem, viszont olyan filmekben veszel részt, amik hallatlanu népszerűek és huszonvalahányszoros a megtérülési mutatójuk...
Nos, tényleg érdekes kérdés: nézőpont kérdése.
ha a szakmának (is) szeretnék megfelelni és visszaigazolást kapni, hogy amit csinálok az jó akkor biztos, hogy az Oscar útját választanám. Tiszta sor: a színész a szakmával érintkezik és nem a közönséggel, a kialkudott gázsit már nem alakítják a további ügymenetek, későbbi munkáinak díját a megelőző műveinek fényében tudja leszerződni. Tehát fontos összetevő a közönség, de nem elsődleges.
Aztán lehet azt mondani, hogy nem érdekel, ki és mit mond én a nézőimnek játszom, hogy az ő szeretetükben tündökölhessek, mert ez éltet...nem érdekel, hogy hány díjat söprök be, hogy hány bulira hívnak meg Hollywoodban, stb...na ez is egy megközelítés lehet.
Hogy Z és V melyik utat járhatja, azt csak ők tudják. Remélem , hogy az arany középtat keresik, mert azzal mindig, mindenkinek (még maguknak is) a legjobbat hozzák ki.
Bízom abban, hogy ZV az arany középutat járja majd - kívánom azt a legjobbat ami Nekik a legjobb:)
Legyenek szem előtt és nyerjenek amit csak nyerhetnek...
- ha jól tudom Oscarra csak igazán művész filmet jelölnek mint pl.: Mephisto, Zongoralecke, Az Angol beteg, Titanic stb.- musical, zenés film, vígjáték talán szóba sem jöhet?:)
Na tehát, amit mondani akartam ezzel kapcsolatban: Andi, részben van csak igazad, ami a zenés filmek Oscar jelölését illeti. Ez először is csak egy rossz tendencia, szabály nincs rá - ez csak úgy körön kívül.
De: musical is kapott már Oscart, például a Chichago. Tehát, az én álláspontom ezzel kapcsolatban? Zenés film, vagy musical csak akkor kaphat Oscart, ha világsztár játszik benne - itt lásd Chichago. Ráadásul ugye, ott maga a mű, már bejáratott, közismert.
Új ötletből születő zenés filmek nem kapnak nagy díjakat.
Greace sem jutott Oscar közelbe - pedig mekkora hatású film az is.
Jhonny Depp-től olvastam egyszer, hogy azt nyilatkozta, hogy őt nem érdeklik a díjak, számára nem jelentenek semmit. Ha viszont egy gyerek Hallowen-kor Jack Sparrow kapitánynak öltözik, és/vagy azt mondja neki (Depp-nek), hogy szereti ezt a figurát - na az mindennél többet ér.
Úgyhogy érdekes dolgok ezek a díjak...
Mindenképpen én is abban bízom, mint ti, hogy a blogalanyok megtalálják azt a bizonyos középutat.
Egy idejig még biztosan közönségsikerekben szereoelnek majd, de ez jól is van így, idejük bőven van...
A másik kaszt, ami sosem jelölnek, az a képregényfeldolgozások; itt most a TDK-val mondjuk némileg megtört a jég, még akkor is, ha a legjelentősebb kategóriákba nem tették be. De Leadger jelölése mindenképp mérföldkő.
Erre akartál válaszolni - a rossz irányzatomra?
A Chicago film kapott Oscart vagy Nikole Kidman?
A Chicago-nak és Nicole Kidman-nek nincs köze egymáshoz...
Chicago nyert 6 Oscart, most utánanézetem: Zeta-Jones, mint legjobb mellékszereplő színésznő, akkor vágás, hang, jelmez, kép, ill. Art-Direction, ami nem tudom mi.
Moulin Rouge: két díj, legjobb jelmez, ill. itt is az Art-Direction.
Utóbbi filmet kegyetlen unalmasnak találtam, mikor megnéztem csak ennyire emlékszem belőle, meg arra, hogy Kidmannek nagyon nincs jó hangja...
Én is láttam a Chicagot annak idején és utáltam is amiért Zellwegert nem díjazták, pedig olyan jól játszotta benne az "ártatlan", szőke nőt. Szerintem jó volt, bár azóta sem volt kedvem mégegyszer megnézni.
Az igazság az, hogy a Moulin Rouge-ból is csak a Kidman/Williams szám maradt meg bennem.
Szerintem a zenés film - vagy monjam azt hogy musical?-veszélyes iparág, kevesebb figyelmet kap majdnem minden téren, ugyan akkora erőbevetés mellett, mint egy játékfilm vagy akciófilm vagy egy limi. Nagyon ütősnek kell lennie és valamelyest különlegesnek, hogy annak visszhangja legyen még évek/évtizedek múlva is. Ugyanis a jogdíjak életre szóló bevételeket generálhatnak 1-1 jól kivitelezett mű esetén.
Úgy értem Chicago Zeta-val, vagy Kidman a Moulin Rouge-ban!
Én Zellwegert nem igazán csíptem abban a filmben, az énekhangja teljesen átlagos, feltételezem, hogy ez is lehetett a díj elmaradásának az oka.
Igazad van a zenés film/musical filmel kapcsolatban. Nem is véletlen, hogy biztosra mennek a legtöbben: jól ismert mű, világsztárokkal a főszerepben, kisebb a kockázati tényező, lásd a most készülő Nine megfilmesítést.
Kevesen vállalják, amit a Disney a HSM-el, új ötlet, új dalok, ismeretlen tehetségekkel.
Persze az is igaz, hogy így az anyagi kockázatvállalás is kisebb lehet.
A jogdíjakkal kapcsolatban: például egy olyen filmnél, mint a Chichago, nem tudom, hogyan működik, hiszen ott eleve a készítők is vásárolhatták a jogdíjakat igaz: egy nagyobb bukta esetén a mű értékén is csorba esik.
Andi, akkor ha jól értelek most, akkor a válasz: Zeta-Jones kapott Oscart a Chicagio-ért, Kidman nem kapott a Moulen Rouge-ért...
És szerintem mindkettő jogos...
A Disney musicallel igazad lehet. Kenny is elmondta többször, hogy ekkora sikerre nem számítottak. Végülis egy egszrű tiniknek szóló tévéjátéknak indult....atán mi lett belőle.
A karib tenger kalózai körül sem volt ekkora cirkusz,arról nem is beszélve, hogy a 2. és 3. rész is drámaian gyengére sikeredett.
Aztán mostanság volt itt ez a Camp Rock, na ezzel sem meneteltek az égbe, legfeljebb a falnak - igen gyengécske lett az is.
Na de most aztán már megyek, mert legyőz a idő és töbet alszik, mint én ;o)
Ezt a nine-t még nem nagyon hallottam, de elnézve a szereposztás, nagyot akarnak durrantani vele.
Megint lesz mire odafigyelni.
Hát igen a Camp rockal nem mentek mennybe, ott az volt a gond, hogy nem sikerült megszólítani a korosztályok olyan széles skáláját, mint a HSM-nek.
De ha már a Nickelodeon-ról szól maga a hír, ők is készülnek egy musicallel, amitől nyilván akkora sikert várnak, mint a Disney a HSM-től, itt a forrás. Nyilván nem fog összejönni.
Karib-tenger: hát érdekes dolog, nekem mindhárom rész tetszett, bár az igaz, hogy a harmadik a leggyengébb, elfogyott a szufla. De Jhonny Depp a hátán viszi az egész trilógiát szerintem, akkorát alakít, hogy azt megint csak díjazni kellett volna.
A Nine zenei anyaga nem ebbe a mai felgyorsult világba való. Míves dalok, amik színvonalasak bár, de abszolút nem slágerszerűek, nem könnyedek. Pár éve játszotta a színházunk, onnan ismerem.
Kíváncsi vagyok mit hoznak ki belőle, valóban, nagyot akarnak durrantani vele. Nagyot is fog nyilván a sztárok miatt, de maga a zenei alapanyag szerintem nem filmre való, pláne nem manapság.
De majd figyelünk rá azért.
Megjegyzés küldése