2009. okt. 15.

Szerelemben és színházban mindent lehet.

A következő mondat olvasható Richard Linklater "Me and Orson Welles" című filmjéhez készült legújabb plakáton, amelyen a három főszereplő, Claire Danes, Zac Efron és Christian McKay alkot igen erőteljes háromszöget.

Orson Welles parancsoló alakjával, az elragadtatottan ünneplő közönséggel és a vakító fények játékával együtt felsejlik előttünk a legendás színház diadalittas hangulata egyenesen 1937-ből.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mit mondhatnék? Mikor először megláttam, azt hittem, jött közénk egy ügyes photoshop-os, és megcsinálta, amit elméletben összeraktunk. De aztán rájöttem, hogy ez túl profi ahhoz. Akkor tudatosult bennem, hogy ez mégis hivatalos. Nincsenek rá szavak, még jobb, mint amit mi kitaláltunk.

Welles árnyéka hatalmas ötlet, tökéletes a főszereplők elhelyezése jelentőség szerint, Z nincs túlságosan előtérben, de Welles és Sonja is rá néz.
A hátteret pedig pont így álmodtuk meg:)

Nem ragozom tovább, ez maga a sheer perfection:D Méltó a filmhez mindenképp, főleg majd az új kritika fényében.

(f.é.) írta...

Helló!:)

Jó-jó,jó,sőőőt!))
Érdekes dolog,de vannak néha olyanjaim,hogy egy filmet kizárólag a borítóján látható figyelemfelkeltése miatt nézek meg!:))
Ritka ugyan,de nem másodlagos a dolog.
Na jó,most mondjam azt,hogy ezt a produkciót is megnézem,na jó de ebben a szereplő is benne van.:))

(f.é.) írta...

Héé,ahogy nézegetem,és viszont olvasom Dittánk szavait a poszter kapcsán,ténylegesen telitalálatnak tűnik.:)
Az erőteljes háromszög,ahogyan Ő írja,a kimagasló alak,és a színházi légkör,hmmm,egyre jobb.:))

;o) írta...

Azt hiszem hatás téren ez a nyerő. Ha tényleg ezt álmodtátok meg - én uyebár akkor sem voltam ezen a féltekén-akkor hihetetlen profizmusra vall az ízlésetek.
A fekete árnyék a háttérben tökéletesen szimolizálja számomra a cselekmény bonyodalmát (annak központi figuráját) és a színek pedig igazán nagyon MELEGEK.
Nagy hirtelen a fő külömbség az előzőhöz képest (a hideg színek után hirtelen meleg/föld színek) hogy nézve a plakátot most Welles a középpont. Már meg sem lepődnék ha hamarosan kijönne ismét egy remekmű, mondjuk most a 2 pasi epedne a lányért, aki közöttük állván, mosolyogva szétteszi a két kezét mintha azt kédezné: Melyiket válasszam?
Nos, lesz mit eszmecserélni ha végre ideér a film.

Fant írta...

Tökéletes, fantasztikus, hibátlan!!! Kész, végem van, lehet kifelé hajítani az előző próbálkozást, ez a perfekt, ennél nem lehet jobb! Maximálisan kifejező, minden ami kell, benne van, konkrétan, nagyon brutálisan ütős az egész.
Welles árnyéka és a szereplők elhelyezése, a háttér, csak egyet tudok érteni LL.

Bizony f.é., nagyon nem utolsó szempont, a borító, vagy a plakát, pont ahogy mondod. Annak kell megragadnia, ha nem is tudsz semmit a filmről, vagy ha óvatosan közeledsz hozzá, de inkább nem akarod, mint igen. Úgyhogy én azt mondom, hogy rajtad mérhető a plakát hatékonysága, tartasz tőle, de ez a plakát már egyre inkább meghozza a kedved :)

;o), a kontraszt nagyon jó észrevétel, eszembe sem jutott hirtelen annyira eltérő jellegű az előzőtől, de abszolút mértékben találó az észrevételed.
Érdekes módon egyre inkább Welles kerül a középpontba, ahogy közeledünk a bemutató felé, már a legutóbbi előzetesben is. Bár mondjuk ott inkább hasonlóan nagy teret kapott, mint Richard figurája, itt egyértelműen, ahogy mondod, Welles-é a középpont.

Az új plakátötleted: simán benne van, akár lehetséges, az is jó lenne, hasonló megoldásban, mint ez.

Én is nagyon várom a filmet már, rengeteg mindenről fogunk tudni beszélgetni vele kapcsolatban.

Névtelen írta...

Fant, gondoltam, hogy ez lesz a véleményed:D

;o), nem tudom, miért, de szerintem a meleg színek sokkal jobban illenek ehhez a filmhez. Valahogy a színházat az ember így képzeli el...

Amúgy jó az ötleted, mondjuk az kifejezetten Sonja-centrikussá tenné a plakátot, végül is ő is nehéz választás elé kerül az igaz szerelem és az érdek között. De szerintem egy laikus számára ez nem látszik rögtön, és talán nem a lényeget szűrné le belőle, de nagyon jó az ötlet amúgy:))