2010. okt. 17.

Ha nem, miért?

Zac Efron úgy gondolja, hogy hatalmas feje van. Jelenleg épp ezzel a hírrel van tele az internet, mivel az egy napig még dupla kettes srác azt nyilatkozta nemrégiben, hogy utál magával farkasszemet nézni a mozivásznon.

"Hogy mit gondolok, amikor magamat nézem a képernyőn? 'A fejem hatalmas!' Minden egyes hibáimat kiszúrom, vagy azt, mit csinálhattam volna jobban." - mondta. "Először megalázkodok, de évekkel később képes leszek arra, hogy visszanézzek és értékeljem mindazt, amit tettem - néha."

Mr. Szívdöglesztő a csókjelenetekről is vallott a Top Of The Pops magazinnak. "Tapasztalataim szerint a lányok egy kicsivel idegesebbek szoktak lenni nálam. Ha lehetséges, szeretem a helyzetet kényelmesebbé tenni. A csókolózás nem egy nehéz dolog. Általában egy nagyon helyes lány szokott velem szemben lenni, szóval mókás."

De szerencsére még ez a cikk is hozzátesz valamivel fontosabb témát is, Zac pedig egy idézetet, ami olyan becsülendő, mint maga az, akitől származik. Az a személy, aki szereti a filmkészítést, élvezettel és szeretettel csinálja, és abban reménykedik, hogy munkái jó hatással vannak az emberekre.

"Szeretem azt gondolni, hogy a filmeknek megvan a képességük, hogy segítsenek az embereknek. Ha nem, miért készítjük őket?"

Forrás: Celebrity Mania.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az utolsó mondat de jó :D Remek válasz volt :)

Azt gondoltam hogy ő olyan hogy minden apró hibát kiszúr saját magán ha látja a színészi munkáját :) Milyen aranyos , én nem gondolom hogy nagy lenne a feje :) Szerintem pont tökéletes (L)

Köszi a fordítást ;)

(f.é.) írta...

Helló!

Ugyan már,ennek a srácnak is lennének hibái?:))
Eszem a szívét,és ezúton nyomnék egy baráti csókot arra a hatalmas fejére is.:)
És hát igen a film,mely zárt filmképpel teremt tágabb horizontot,s ezáltal asszociációs lehetőséget,valamint érzelmi hatást von maga után.Ezért készítik őket.:))

LL írta...

Megint kedélyrombolónak kell lennem, de szerintem itt arra céloz, hogy a CSC-ben kicsit túlhangsúlyozzák a premierplánokat róla :D

Fant írta...

Azért nehéz melója van, meg stresszes :D Szép színésznőket csókolgatni egész nap, naná, hogy mókásnak tartja, nem majd megerőltető :))

Na igen, nem árt ha a film hatást gyakorol a nézőkre, igaz, csak ez lenne az alapcél, jó esetben legalábbis :)

Hm, LL, ebben feltétlen van valami, végül is a tényekkel nehéz vitatkozni :D Az biztos, hogy a CSC-ben nem lehetett túl kellemes magát bámulnia, de korábban is mondott már hasonlót :)
Mondjuk a nagy fej csak egy kamu kifogás szerintem :)