2010. okt. 8.

Twin Cities Live

Amint az az előző postban tegnap este megígértem, s a műsorvezetők is utaltak rá, következzen Twin Cities Live-beli közvetítésük a főszerepben az ifjú Zac Efronnal!


Nem fogok hazudni, inkább mindent bevallok, imádom ezt a gyereket és megvan az összes High School Musical film.

A, nem ismerlek, b, nem annyira.

Zac Efron ma már járt a stúdiónkban, nagyon kedves volt, és idegesít, hogy nem volt akkor kisminkelve az arcom és a hajam sem volt megcsinálva.

Pont ezen a padlón sétált el! Most a Mall of Americában van, de nem kell egész nap várni, hogy láthassátok, mert Rusty készített vele egy interjút, hogy megtudja, miről szól az új filmje, a Charlie St. Cloud. Döntsétek el: Rusty vagy Zac?

Tudjuk, hogy a High School Musicallel hatalmas sikereket értél el, de szerinted ugyanazoknak a rajongóknak tetszeni fog ez a film is?

Z: Remélem, azok a rajongók a High School Musical kezdetén 10-12 évesek voltak, most már 15-17 évesek, nekik ez egy új film, valósághűbb, az üzenete is más.

Nagyon sokat kellett gyakorolni a hajós jelenetekre szerintem.

Z: Nagyon bonyolult sport. Őrület.

Sokat kellett edzened?

Z: Rengeteget. Részt vettem egy két hetes gyorstanfolyamon, az első nap 3-4 alkalommal beleestem a vízbe, úsztam a hajó körül, fel kellett egyenesítenem, idegesítő volt. Az első pár nap nagyon kemény volt.

És ha most mennél el a nyári szünetben, akkor is beleesnél?

Z: Most már biztos nem.

Akkor jó.

Z: Egy ideje nem találkoztam a rajongóimmal, már hiányzott. Tényleg szeretném, ha mindenki lelkesen várná a filmet. Még sosem voltam olyan promókörúton, ami különböző államokat ölelt volna fel, ez hatalmas lehetőség volt számomra.

Ez olyan, mint a Team Edward meg a Team Jacob – Team Rusty vagy Team Zac?

Zac új filmje, a Charlie St. Cloud július 30-tól a mozikban, tényleg kedves srác.

Fordította: LL.

Nincsenek megjegyzések: