2010. okt. 7.

KSTP TV

Zac Efron a már tovatűnt, meleg nyári napokban népszerűsítette egy nagy amerikai körúton a hazánkban már bő egy hónapja látható filmjét, a "Charlie St Cloud halála és élete" című drámát. Ezzel kapcsolatban ma este, és holnap is, amíg én osztálykirándulok, egy-egy rövid videóinterjút nézhettek meg és olvashattok végig LL jóvoltából.

Élvezzétek őket, ahogy a hétvégéteket is! Ditta×××


Ő az egyik legnépszerűbb fiatal sztár, és lehetőségetek lesz találkozni vele!

Az egész stúdió zsong emiatt! Ma még láthatjátok Zac Efront a Mall of Americában, az új filmje kapcsán, ami a hónap végén érkezik meg, de először: Rusty-nak volt lehetősége találkozni vele a stúdióban!

Igen, itt vagyunk Zac haverommal, ha megnézed, én vagyok a jobb oldali, ő Zac, nehogy összekeverjétek. Hogy vagy?
Z:
Jól, kösz.

Találkoztunk már párszor LA-ben, de most te jöttél el az én városomba!
Z:
Tudom, ez jó, lóghatunk együtt.

Találkozásunk valódi oka azonban egy új film, ami teljesen lázban tart téged, mesélj róla!
Z:
A címe Charlie St. Cloud, fantasy és romantikus dráma keveréke, nagyon cool, örülök, hogy megjelenik végre, alig várom, hogy találkozzak az emberekkel a Mall of Americában és ösztönözzem őket, hogy megnézzék a filmet.

Mi fog történni tulajdonképpen. Addig tudjuk, hogy fél 3-kor érkezel a Mall of Americába.
Z: Amennyire lehetséges, együtt lógunk a rajongókkal, ez érdekes szokott lenni, jó móka lesz.

És hozhatnak magukkal dolgokat, amiket aláíratnak veled?
Z:
Igen, mindent, alig várom, már régóta nem találkoztam velük.

És izgulsz? Az egész olyan, mintha valami hullámvasút lenne, neked tetszik?
Z:
Igen, nagyon is. A barátom, Ashley volt már egy párszor a Mall of Americában, elmesélte, milyen, úgyhogy alkottam róla egy őrült képet, alig várom, hogy láthassam.

Legutóbb több ezer ember volt ott, arra is fel vagy készülve?
Z: Igen, csak jöjjenek!

Hogy maradtál még mindig önmagad? Mert teljesen normális srácnak nézel ki, de van egy csomó őrült rajongód.
Z:
Jó móka az egész, de tudni kell kezelni, próbálok sokáig jó filmeket készíteni a rajongóimnak és nem akarok más élvezeteket kipróbálni.

Visszatérve az alaptémához, a filmhez: szerinted a rajongók, akik imádják a High School Musicalt, fogják szeretni a Charlie St. Cloudot is?
Z:
Kicsit érettebb, reálisabb filmről beszélünk, de van benne romantika, természetfeletti erők, amelyek engem mindig érdekeltek…

Sírtam a vetítésen.
Z:
Ez hihetetlen, mindenki ezt mondja. Az ott a kisöcsém, amikor először láttam szellemként.

Nagyszerű munkát végeztetek, mint testvérek a képernyőn.
Z:
Köszönjük.

Nem szeretném lelőni a poént, de elárulod, hogy happy enddel végződik-e?
Z:
Igen, mindenki azt mondja, milyen szomorú, de a vége felemelő.

Rendben. Ma találkozhattok Zac-kel a Mall of Americában, fél 3-tól oszt autogramot és válaszol a kérdésekre, és később jelentkezünk a Twin Cities Live-ban is.
A Mall Of Americában készült képeket egyébként ITT nézegethetitek meg!

Fordította: LL.

Nincsenek megjegyzések: