2009. aug. 4.

Egy értékes pillanat

Vanessa Hudgens és Gaelan Connell, a "Bandslam" szereplői augusztus 1-én egy bostoni tehetségkutató versenyen alkottak zsűrit, ahol végül Mike Ryan lett a győztesnek kiválasztva.

A JustJaredJr.com beszélgetett Mike-kal győzelme után és ő elmondta, miért pirult el az egyik pillanatban a Kétlábonjáró Szépség.

Már majdnem befejeztem a dalomat, és Vanessa azt hitte, már vége, szóval tett egy mozdulatot, hogy elkezd tapsolni. Amikor rájöttem, hogy azt gondolta, már befejeztem a dalt, tovább gitároztam, ránéztem és közben azt mondtam egy nagy vigyorral: ‘Csak még egy perc, Vanessa!’

Ezután folytatta. “Vanessa arca gyönyörű rózsaszín árnyalatot vett föl és elkezdett nevetni, ahogy a közönség is. Egy értékes pillanat, amit nem fogok hamar elfelejteni!

Mike saját dalával nyerte meg magának a két színészt, új albumáról, a "Just Takes Time"-ról énekelte el a “Walk Away” című számot. Mike weboldalát ITT nézhetitek meg!

Forrás: JJJ.

2 megjegyzés:

(f.é.) írta...

Helló!

Startoltam a srácra,vagyis a dalaira.:) Nem rossz,sőt eléggé fülbemászó dallamokat varázsol.:)
A fotóját tekintve pedig ismét bebizonyosodott számomra,hogy a "mackó" srácok javarészt érzékiek,és felettébb csodás dolgokra hivatottak.:)

A pillanatok bizony ott szaladnak napjaink minden órájában,tizedében.
Ha utol akarjuk érni őket,csak egy dolgot kell tennünk,megélni azokat.:))

Fant írta...

Mindenesetre ez a sztori aranyos, V picit elkapkodta, de lazán vette ő is és a srác is, és hát azt a rózsaszín árnyalatot bizony megnéztem volna :)