2009. aug. 12.

Kacér Vanessa az Ecko képein

A tegnapi Ecko Red kulisszák mögötti videója után ma új képek érkeztek a fotósorozatból, melyek egy igazán csajos, merész Vanessát ábrázolnak. További képekért katt IDE!

Mia írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
xdittax írta...

Ne haragudj, de nincs link azokra a képekre.

Fant írta...

Sziasztok!! Megérkeztem a nyaralásból! :)

Látom Ditta szeme a pályán és a nem ide való dolgokat törli - tehát minden a régi, kiváló! Csak keményen!

Aztán azt is látom, hogy jócskán van lemaradásom, szerencsére, termeltetek rendesen, még ma este/éjjel behozok mindent, aztán írom a véleményemet :)

b írta...

Helló Fant! Milyen volt a nyaralás?

Andi írta...

Sziasztok!

Üdv. a fedélzeten Fant, gondolom jóóóó laza volt a nyaralásod :)
Jó itt látni téged :))

Szia Fant, na mesélj;)

Egyetértek, hagyjátok már a képes témát!

Egyébként tetszenek az új Ecko-s képek, ha már ez a bejegyzés témája:D

És küldtem egy újabb adag fordot.

Fant írta...

Még nem tudtam feldolgozni az összes bejegyzést, kommentet, egy ideig nem is engedett be ide a rendszer, kommentelni - na mindegy :)

Tehát: Üdv Mindenkinek! Hiányzott mindenki, ezzel kezdeném :)
A nyaralásom szuper volt összességében, tartalmas, nem unatkoztam egy pillanatra sem. Badacsonyörsön voltunk, a szállás már ez önmagában főnyeremény volt, külön szint egy családi házban mindennel, mégpedig egészen korrekt áron. Az ottani strand felejtős 15 méter széles kb 25 után jönnek a bóják, többi nád, ellenben 400 pénz a beugró. Gondolhatjátok. Badacsonyban strandoltunk ezért amikor csak engedte az idő, ugyanolyan áron, maximális szolgáltatás :) Király volt, nálam új sport a röplabda vízben :) A számokat, km-ben igen nagyvonalúan kezelik arrafelé azt kell mondjam, elvileg 3 km volt a szállásunk Badacsonytól, gyakorlatilag egy jó órás séta volt, egyszer úgy alakult, hogy gyalogolni kellett vissza :)

Keszthelyen ezerrel gondoltam rátok: Egy igazi vitorlással hajóztam egy órát!! :) Nagyon korrekt volt! Sétahajózás a Balatonon, 44 fős volt a hajó, még kalózlobogó is volt rajta, rendesen halálfejes :) Tudjátok, mint a mesében Ditta fejkendője :))

Visszább olvastam b, hogy a városnéző kisvonatról érdeklődtél - holnap majd linkelek egy képet róla, oké, csak formailag vonat, amúgy rendes kereken gurul, de nagyon bulis, laza kis valami, élveztem nagyon :) Felvitt a hegyre Badacsonyban és úgy ment egy kört, jópofa dolog.

Borpincéket is látogattunk, jellemzően amelyik a legmagasabban volt a hegyen, két és félszeres áron árult, mint a hely lábánál lévő :))

Szóval, úgy van, ahogy gondolod Andi, jóóó laza volt :)

Nem volt mindennap strandidő, de addig volt más program, úgyhogy nem volt üresjárat. LL, akkor vasárnap, mikor írtam, Badacsonyban nem igazán volt strandolásra való idő. Persze a szörfhöz attól simán jó lehetett :)

Az új Ecko-s képek lenyűgözőek! Személyes kedvencem a 4-es számú, ami a bejegyzésben is szerepel. Iszonyú profi munka minden kép, önmagukban is lehengerlők, de úgy hangsúlyos a modell is, hogy végig világos, mi a termék amit reklámozni akarnak vele. Tetszik nagyon :)

b írta...

Köszi a részleteket Fant :) Gondoltam, hogy rendes kerekei vannak annak a vonatnak :) Az útvonala érdekelt, és hogy miket láttál róla. Szóval, hogy érdemes-e befizetni egy körre :)

Fant írta...

Felmegy a hegyre a Kisfaludy házhoz, elmegy egy sor borpince mellett, asszem vannak képek onnan is, holnap linkelek majd :) Úgy emlékszem 600 ft egy út, gyerekjegy is van, az talán a fele, azt mondom érdemes felülni rá. Hangulatos, látványos, feelinges.

helo mindenkinek
egy hülye kérdésem van aki esetleg látta már a bandslam-et az berakná a linket ide? elöre is köszönöm bár talán korai ilyet kérdeznem
az ecko-s képek meg zseniálisak
most már tutira kell ez a cipö
valaki azt esetleg tudja hogy ithon is van-e ecko bolt?
puszi mindenkinek
laura

xdittax írta...

Nos, a törölt megjegyzés nem volt negatív, vagy rosszakaró, de mivel közvetlen linket tartalmazott, el lett távolítva.

A képeket eddig még nem említettem a főoldalon, nem is fogom, és nos, egyébként sem szóltam hozzá a témához. Csak megszeretném köszönni azoknak, akik nagyon éretten álltak hozzá. Most csak Vanessa szavait idézném a Today Show-ból...

"Tudod, senki sem tökéletes...Élek és tanulok...és ez különösen szerencsétlen, de túl fogom élni."

Tegnap egyébként az egész blogger rendetlenkedett, szóval nem Nálatok volt a hiba, ez általános volt.

Laura, az első kérdésed nálam nem megválaszolható, de a Marc Eckosra is csak annyit tudok mondani, hogy akkora cég, hogy Magyarországon s meglehet vásárolni néhány kollekcióját, termékeit, terméktípusait. Nagyvárosainkban sportboltokban, ruházati üzletekben, bevásárlóközpontokban biztosan akad egy-két hely, ahol ilyen kincsre lehet bukkanni. Saját üzletet viszont én nem találtam.

Fant írta...

Ditta, őszintén szólva, ha a főoldalon foglalkoztál volna a dologgal, csalódtam volna benned. Így viszont erre nem került sor :)

A törlés tiszta és világos, V szavaiban pedig benne van minden, téma lezárva.

Nos Laura, a Bandslam letöltése még egy jó darabig nem lesz aktuális, tekintve, hogy a premier holnap lesz odaát. Talán mire hozzánk elér október 22-én már lesz tölthető jó minőségű verzió. De ne rontsuk el az élményt előre, kalóz vackokkal szerintem. :)

Névtelen írta...

Fant, köszi a részleteket:)

Nekünk kb. 100 méterre volt a szállás a Balcsitól meg a szörfsulitól, viszont üdülő, időre kellett menni kajálni, emeletenként egy tv volt, és ugye Windows 2000...

Viszont a déli parton sokkal nagyobbak a strandok, mármint nem mélyül olyan gyorsan a víz, ez minden szempontból előny. És ingyenes szinte mindenhol.

A vitorlázásért határozottan irigyellek, Fant, mi csak sima sétahajóval mentünk. Viszont a szörf kárpótolt az összes rosszabb időért, nem akarok ódákat zengeni róla, mások már tapasztalhatták, elég, ha azt mondom, ezért sajnáltam legjobban, hogy el kellett jönnünk.

Ditta, egyetértek a képekkel kapcsolatos hozzáállással. Még azt szeretném kérdezni, hogy ez a bizonyos mondat a mostani Today Showban volt? Tervezem lefordítani, de többször is meghallgattam, és nem foglalkoztak a témával. Lehet, hogy mégsem a teljes változatot mentettem el, pedig szerintem sikerült megtalálnom.