2009. aug. 27.

Made in Hollywood

A Made in Hollywood interjú a nálunk október 22-én megjelenő "Bandslam" színészeit, Aly Michalkát, Vanessa Hudgens-t, Gaelan Connell-t és Lisa Kudrow-t főként a film üzenetéről faggatja.


A dinamikus zenei előadásokat tartalmazó Bandslam egy alakuló rockbanda életét mutatja be, amikor részt vesznek egy iskolai versenyen.

V: Hello, Vanessa Hudgens vagyok és a Made in Hollywood-ot nézitek. Most egy videó következik a Bandslamből.

Ti ketten vagytok meghatározóak Will kapcsolatai közül. Milyen a kapcsolatotok vele?
Aly: Az én karakterem baráti kapcsolatban áll Willel, megtanítja neki, hogy kezelje a lányokat, és hogy legyen biztos magában. Támogatom a kapcsolatát Sa5m-mel, Vanessa karakterével.
V: A karakterem kapcsolata Willel romantikus, és úgy érzem, mindkettőnk személyisége fejlődik, és megtaláljuk önmagunkat.

Te és az anyukád New Jersey-be költöztök, és akkor derül ki, hogy hamarosan megrendezik a Bandslam nevű versenyt.
Gaelan: Igen, a suliban, ez őrületes, valahol a foci áll központban, itt a rockzene, ami működik, mert a karakteremnek megvannak az adottságai, elképesztően sokat tud a zenéről.
Láttam pár videót arról, amikor a Rock Band-en játszottatok.
Gaelan: Igen, azon gyakoroltunk.
Lisa: Igen, addig nem ebédeltünk, amíg el nem értünk a legmagasabb szintre.
Az már a profi zenészek szintje. És élveztétek?
Gaelan: Lisa hihetetlen dobos. Már-már ijesztő.

V: Amikor a színpadra lép az ember, mindig izgul, de aztán ez az energia adrenalinlöketté válik. De nagyszerűen éreztem magam.
Miben reménykedtek, mit fog megjegyezni a közönség ebből a filmből, mert igen, a zenéről szól, de komolyabb üzenete van a fiatalok számára.
Aly: Alapvetően azt, hogy használják ki a lehetőségeiket az életben, kapcsolataikban a barátaikkal, szerelmükkel. És hogy önmaguk legyenek, szerintem nagyon fontos, hogy valakik akarjanak lenni, akik mások, mint a többiek.

Fordította: LinkLuvor.

16 megjegyzés:

Fant írta...

Nagyon jó, köszi LL!

Az utolsó kérdés-válasz az, amiért nagyon hiszek ebben a filmben és várom már annyira.
Valószínűleg a kritikusok is ezért szeretik.

Névtelen írta...

Sziasztok!:)

Rossz híreket kell közölnöm, legalábbis nektek rosszakat. Szóval az a helyzet, hogy a gépem elvileg vírustól halhatott meg, pont most olvastam, hogy bizonyos hírességekre a netes találatok elég nagy arányban vírusosak, ilyen szempontból Z a 21., V a 17. helyen van. Viszont volt vírusirtóm és a kérdéses időpontban nem voltam itthon, szerintem nem én vagyok a hunyó, de különös egybeesés. Szóval a lényeg, hogy hetekig nem tudok a saját gépemen netezni valószínűleg. Ez annyit jelent, hogy nem leszek este és kevesebb fordra lesz idő.

Azt még külön Dittától megkérdezem, hogy odf fájlokat meg tud-e nyitni, vagy oldjam meg, hogy doc-ban legyenek a fordok, de egyszerűen át is másolhatom jegyzettömbbe. Mert a Bandslames videókat még mindenképp meg szeretném csinálni.

A fordot szívesen:))

Fant írta...

Ez tényleg elég rossz hír LL. Ha vírus-gondod van, azt elvileg egy újratelepítéssel orvosolni lehetne alapesetben.
Remélem azért mihamarabb megoldódik ez a probléma.
A körülmények alapján szerintem nem te vagy a hunyó.

Én azt olvastam, hogy Zac-hez egy igen híres színésznő csatlakozott a CSC forgatására, illetve a Sucker Punch stáblistája is három fővel bővült, köztük két férfi színész, szóval gondolom megvannak a negatív szereplők a történetben.

Ha Dittánk kikerül az időzavarból majd, talán megér egy bejegyzést ez a sok mozgás :)

Várom a Bandslam-es nagy fordot, pláne, hogy ilyen körülmények között is tervben van. De ha csúszna az sem probléma.

Fant írta...

Ha már nem jó hírek, ez is egy közülük.
Kíváncsi vagyok mikorra lesz megoldás.
Persze közben odaát természetesen a 17-es dvd/blu-ray hozza azt, amit várhattunk tőle eladás terén, hogy pozitív hír is legyen ebben.

Névtelen írta...

Másik rossz hír: Z nevét igazán megtanulhatnák már, egyébként pedig amúgy sem akartam megvenni a dvd-t, ha egyszer fapados lesz, de a bevételeknek ez nem kedvez. Bár összességében mindegy, mit csinálnak a magyarok.

A CSC-s hírt nem tudom most csekkolni, de negatív szereplők nem igazán vannak a történetben, nem konfliktusokra épül.

Hétvégén nem tudok fordokkal foglalkozni, keddre remélem, meglesz.

Azért remélem, ki lehet kerülni az újratelepítést, nagyon sajnálnám, ha elvesznének a cuccaim a gépemről.

Fant írta...

Nem a CSC-ben lesznek negatív szereplők, vagyis nem erre céloztam, de belinkelem neked: ez és ez a lényeg.

Én a gépemen úgy csinálom, hogy particionálva van C, D, E, F meghajtóra, elsőn van a Windows, többin a cuccok, így ha újra kell telepíteni (nekem elég sűrűn) akkor nem vész el semmi. Ha esetleg neked másképp van, javaslom ezt a megoldást, szerintem jó.

Zac neve én sem értem miért okoz megoldhatatlan problémát. Én sem terveztem a dvd-t, de azért nem túl nagy pozitívum, még ha igazad is van, és pénzügyileg mi nem teszünk hozzá csak igen keveset.

Várom türelmesen, csinálod amikor tudod, bármikor jön, akkor lesz jó.

Egy dologban ha tudnál segíteni, fordítás: a "rocks" kifejezés mit jelent? Szó szerint nincs értelme, de valami cool-hoz hasonlóra tippelek. Nagy tévút?

Névtelen írta...

Oké, látom, köszi:)

Elvileg nem kellett újratelepíteni, javítás folyamatban, az is lehet, hogy már ma kész lesz és felesleges volt a heteket bejelenteni. De inkább így, mint fordítva.

Köszi a türelmet:)

A rock-ot, mint igét ütősnek szoktam fordítani, amúgy a cool is jó, magyar ige nincs rá, de bonyolultabb mondatokban vagy kifejezésekben az se működik, úgyhogy ha belinkeled, tudok biztosat mondani.

Fant írta...

Abszolút inkább így tetted jobban.

A rocks, mint ütős tökéletesen passzol, köszi!
Amúgy lehet, hogy inkább majd összeszedem a felmerült kérdéseimet és küldök egy mailt :) Ez a mese csapatmunka lesz, már ;o) is segített :)
A google-val fordíttatom németre persze, csak vannak homályos foltok.

Örülök, hogy megoldódik a gépgondod.

Névtelen írta...

A gépem mükszik, a net rajta nem, úgyhogy ez eltarthat még pár napig, de a fordok meg a kiterjesztések problémája megoldva:))

Fant írta...

Ha fél órán belül küldök egy mail-t azt azért tudod csekkolni? :)

Szóval akkor fél siker már megvan, bár inkább háromnegyed, ha fordokat veszem alapul :)

Fant írta...

Küldtem egy mailt-t LL :)

Fant írta...

Mese szövege postázva a mesekönyv Szerkesztőjének :)
Hosszú, unalmas, meg ilyenek, hasonlít a múlt hetihez, de kitartás mindenkinek, vannak benne érdekességek is, remélem :))

LL írta...

Mindjárt csekkolom, bocsi, most már tényleg igyekszem megcsinálni a gépemen a netet, egyébként a tényezők gépén csak addig lehetek, amíg nem veszik észrexD

Szóval még egyszer bocsi, ha a tegnapi meséhez lett volna.

Fant írta...

Semmi gond a világon LL, berakom a következő mesébe! Megoldottam más kritikákkal, úgy is szépen be kell osztani, mert bár sok van, de azért nem végtelen számú :) És még ezeket nem is a rottentomatoes-ről szedtem :)

És köszi szépen a segítséget! Mind benne lesz vasárnap, terveim szerint.

Remélem a tényezők figyelmetlenek lesznek :))

Névtelen írta...

Szívesen:)
Igyekszem leszerelni a tényezőket, meg a netet beszerelni, elhiheted:))

A hosszú Bandslames ford egyébként meglesz holnapra szerintem.

Fant írta...

El is hiszem :)) Bízom benne, hogy hamarosan sikerül a második manőver is :)) A fordot várom nagyon :)