2010. febr. 15.

Zac: KCA jelölt

Napvilágra kerültek az 2010-es Kids' Choice Awards jelöltjei. A gyerekek által kiválasztott nyertesek idén többek között Lady Gaga, Reese Witherspoon, vagy Jay-Z közül kerülhetnek ki, továbbá a Linkin Parknak, vagy például a Transformers második epizódjának van esélye.

De van itt még valaki a sok között: Zac Efron.

A 22 éves szépfiú, aki február 11-én ebben a “Houston...We Have A Touchdown” feliratú pólóban intézte dolgait LA-ben a Robertson Avenue-n, a "Kedvenc moziszínész" kategóriában versenyzik ellenfeleivel, a vérfarkas Taylor Lautnerrel, Shia LeBeouf-fal és Tyler Perry-vel.

A KCA-t 23. alkalommal március 27-én fogják megrendezni a napfényes Los Angeles-ben. Győzelmet várunk! :)

A jelöltek listáját ITT vehetitek szemügyre, de aki további Zac képekre kíváncsi, az kattintson IDE!

2 megjegyzés:

Fant írta...

Nem tudom összejön-e a várt győzelem :) Az Alkonyat-őrület elég jelentős mostanában ugye, kíváncsi leszek mennyire hatásos még.
Mindenesetre, persze bízom a győzelemben egyértelműen :)

LL írta...

Én is remélem, hogy összejön, habár szerintem ha valaki, akkor Z igazán kikerülhetne már ennek a díjátadónak a palettájáról, szerintem a MAOW után komolyabban vehetnék. Mondjuk még korán van, de akkor is :) Szerintem a Twilight-láz még mindig tart, főleg, hogy hamarosan jön az új rész, ettől függetlenül Z sokkal jobb színész :)