2010. márc. 15.

Charlie és Beastly a ShoWest-en!

A már néhányszor is előfordult ShoWest "fogalom" egy filmipari rendezvénysorozat takar, amelyet minden évben Las Vegasban tartanak tavasz közepén. Arról is jól ismeretes, hogy tökéletes alkalom a stúdiók számára, hogy először hozakodjanak elő új projektjeinek, készülő filmjeinek bemutatásával, előzetesével, stb.

Ez alól ez az év sem kivétel, a sivatagban már készülődnek, ugyanis ma kezdődik el hivatalosan a három napos móka, de sokan már most képviselik magukat.

Ilyen a Universal stúdió többek között, valamint a CBS Films, melyek mindeketten vittek magukkal egy-egy vadiúj promóposzter két legújabb, ez évben kijövő filmükhöz:



De ahogy arra bizonyára emlékeztek, nekünk ezzel nem fog még véget érni a ShoWest, ugyanis március 18-án, a záróünnepélyen Vanessa Hudgenst és Alex Pettyfert, a Beastly színészduóját fogják majd elismerni "A holnap férfi és női csillaga" díjjal.

Itt a 21 éves színésznőnek biztos jelenése lesz(de még az is lehet, hogy egy 22 éves férfiú is csatlakozik hozzá, akinek elmondása szerint igyekszik rávenni Kedvese), a tegnapi Make-A-Wish rendezvényen azonban egyelőre nyoma nincs a Kétlábonjáró Szépségnek.

Forrás: ZA Angel's.

6 megjegyzés:

Fant írta...

Meg kell mondjam a két plakát két véglet nekem. Amennyire ötletes a Beastly-plakát, és tényleg le a kalappal a CBS Films (meg nyilván a Sony) előtt, mert a sztori lényegét maximálisan ötletdúsan kihasználják, szóval nekem annyira fantáziátlan a CSC plakátja, nem mintha nem lenne tömegeket vonzó egy nagy poszter csak Z-vel, de az a bajom, hogy nem is túl rég láttunk már ilyet és dünnyögtünk miatta szerintem joggal.
Szóval nekem a Beastly tökéletes közeli, sőt, a CSC meg nagyon kevés, remélem csak egy ilyen kedvcsináló-szerű.

Nektek mi a véleményetek? Nem baj persze, ha nem értetek egyet velem :)

LL írta...

Én abszolút egyetértek, a Beastly-s plakátnál nem is kívánhatnánk jobbat, de a CSC őrült messze van a történettől magától, kezdve ott, hogy a könyv címében a főszereplő nevén kívül szerepel az élet és a halál, ebből következik, hogy a filmnek nem Charlie külsejére kellene épülnie, a sztori szempontjából sok szerepe nem volt ennek. Szóval mondjuk egy stillnek bőven jó, de a poszterhez semmi köze szerintem.

xdittax írta...

Nem is a végleges poszterről van szó, úgyhogy szerintem aggodalomra semmi okunk, bár természetesen így is egy kicsit negatív színt kap a promótálás, és rosszul kezdenek nekifutni, de sok víz fog még lefolyni addig, amíg igazán belecsapnak a lecsóba. Szerintem, ahogy eddig is, kapunk még jó néhány variációt, más-más dolgokra épülve. És remélem mindkét filmhez, mert őszintén, én még mindkettőhöz szeretnék... :)

Andi írta...

A plakátok ügyében még én is várok valami másra, nem mintha bajom lenne a plakátfiúval:))

Névtelen írta...

helo mindenkinek
xditta tökre egyet értek veled
lehet hogy majd lesz még más plakát ami már hüen fogja tükrözni a kicsit szomorkás zac filmet
én már elözetest szeretnék látni a filmböl:D
xoxo laura

Fant írta...

Remélem igazatok lesz. Nagyon tartok tőle, hogy a rendező miatt ezzel a filmmel is úgy járunk, mint a 17-el.
Viszont a Beastly-nél szerintem már végleges ez a tökéletes plakát, nagyon olyannak tűnik, a CSC-hez képest is.

Érdekelne, hogy a Beastly kapcsán milyen más jellegű plakátot tudtok elképzelni, vagyis milyenre vártok?