2010. márc. 22.

Comedy show á la Vanessa

Vanessa Hudgens nemrég a Teen Hollywood-nak beszélt következőleg megjelenő filmjéről, a "Beastly"-ről, amelynek készítéséből ismét sokat tudott tanulni.

21 éves színésznőnk bevallotta, hogy a film forgatása alatt nagyon sok minden újdonságot tudott meg magáról.

"Nagyon sokat tanultam. Nagyon sokat tanultam magamról, arról, hogyan színészkedek és nagyon sokat arról, hogyan fejleszthetem magam." - mesélte Nessa. "Az egyik ilyen, hogy Daniel [Daniel Barnz - a rendező] és én az egyik helyről a másikra ugráltunk. Ugyanazt a jelenetet vettük át, de majdnem olyan volt mint egy stand-up comedy műsor, mivel [Daniel] kiáltott valamit, mondjuk, hogy "mérges", és akkor mérgesen kellett mondanom a szövegem. Azt kiáltotta, hogy "boldog", és én boldogan mondtam a soraimat, érzelmileg az egyik helyről a másikra ugorva."

"Ez egy gyakorlat volt és nagyon jó szórakozás. A legjobb drámaóra, amiben valaha részed lehet az a tényleges munka. Jó volt."

És bizonyára jó is lesz, ahogy az időközben Amerikában új borítóval megjelent "Beastly" könyv is az. :)

Forrás: Digital Spy.

Nincsenek megjegyzések: