2010. márc. 21.

Vanessa Hudgens fényes jövő előtt áll

Az áttörést jelentő "High School Musical" szériával a háta mögött, Vanessa Hudgens alig várja, hogy ne csak Gabriellaként gondoljanak rá az emberek, hanem drámai szerepekkel birkózhasson meg - magas C-k nélkül.

"Az életemről soha nem fogom tudni, hogy melyik irányba fordul." - de Isten legyen vele. :)

Így az is sokaknak elképzelhetetlen volt, hogy a 22 éves színésznő Zack Snyder minden fegyvert felvonultató "Sucker Punch" című filmjébe bekapcsolódjon. De így történt, és Vanessa lett az egyik elmegyógyintézetbe zárt lány, aki őrült kalandokba keveredik egy képzelt világban. A szerep miatt pedig roppant izgatott.

"Van egy filmem, "Sucker Punch" a címe, 2011-ben jön ki, Zack Snyder rendezte, és én nagyon izgulok miatta, mivel végre sikerült egy igazán erős szerepben bizonyítanom és szétrúgni egy-két segget." - nyilatkozta az MTV News-nak, a ShoWest-en Las Vegasban, ahol a "Holnap női csillaga" díjat nyerte meg.

"A"Sucker Punch" jelentette a legintenzívebb testedzést, amiben valaha részem volt. Három órás katonai edzéssel kezdtünk -- és én kidőltem. Utána egy Navy SEAL edzéssel ébredtem. Az első nap 61 kilót emeltem -- és újra kidőltem. Keddenként és csütörtökönként fegyverekkel lőttünk."

Miss Hudgens ezt a hihetetlen mértékű rákészülést igénylő filmet és magát a szerepét is komplikáltnak jellemezte.

"Hat film egyben, és ugyanaz a karakter vagy minden egyes történetben, de a jellemvonásaim változnak. Némelyikben csak kísérő vagyok és bizonytalan afelől, hogy mi zajlik. Aztán jön egy csata, és megállíthatatlanná válok. Teljesen el voltam ájulva a fegyverektől, amikkel lőnöm kellett."

"Annyira sok jelenetet volt, amit imádtam." - mesélte. "Egy .50 kaliberű puskával kellett lőnöm, olyannal, amilyen a tankok hátulján van a hadseregben. Nagyon erős. Egyszerűen ez a legizgalmasabb dolog, amit egy ember tehet, egy ilyen fegyverrel lőni."


Az akciófilmről nemrég jelentették be, hogy 3D-ben fog mozikba kerülni, amiről Nessát is megkérdezték az MTV-sek.

"Azt hiszem, lehetséges, hogy 3D-ben jelenik meg... igazából mi nem 3D-hez forgattunk." - mondta. "Én is csak most valamelyik nap értesültem róla. De nagyon izgatott vagyok, tudni,, hogy amikor elhajítom a csatabárdomat, pont az emberek arcába történik."

E filmet azonban még megelőzi ez év nyarában a "Beastly", de hogy utána merre és mivel tovább, az nincs kőbe vésve.

"Most újra a kezdeteknél vagyok, és az a kérdés, mi következik. Ez egy soha véget nem érő történet arról, hogy merre halad tovább az élet és mi az, amit akarok."

Forrás: MTV; Variety.

3 megjegyzés:

Fant írta...

A Sucker Punch egyre izgalmasabban alakul mindenképp. Egyszer szívesen kipróbálnám azokat az edzéseket, amiket V említ, lehet, hogy utána egy hétig kínlódnék, meg menni alig tudnék, de kíváncsi lennék :)
Hogy nem 3D-ben forgatták tulajdonképpen azt jelenti, hogy kvázi átkonvertálják 3D-re a filmet, gondolom ebből mi nem sokat érzünk majd minőség terén, mármint a kimondottan 3D-ben rögzített filmekhez képest. Bár ezen a téren semmi tapasztalatom nincs, úgyhogy csak tippelek :)

A jövő nagyban függ ennek a két filmnek a sikerétől, valószínűleg nem igazán fér bele egy újabb Bandslam-hez hasonló számos sikertelenség. De szerintem a Beastly egész már utat jár be majd, eddig úgy tűnik minden megvan benne, ahhoz, hogy szép siker legyen.
B említette a múltkorában a párhuzamot az Alkonyattal, hogy talán azt várják a Beastly-től, hogy népszerűségben lenyomja azt, nos én ezt kizártnak tartom, azt sem hiszem, hogy ezt várná bárki tőle, ez irreális. Viszont a bulvár nélküli lényege, hogy szép nagy sikerre számítanak mondjuk, az abszolút reális lehet.

A Sucker Punch megint más történet, ott maga a műfaj is kockázatos, az biztos, hogy ha átgondolt volt a sztori és sikerült is úgy filmre vinni, akkor ütni fog nem is kicsit.

A mese szövegét postáztam, kicsit későn, szóval ha csúszás lesz, az én hibám lesz :)

b írta...

Az infó "odaátról" jött :)

Fant írta...

Jó, de ha amcsi bulvár akkor is fenntartom :) Nem tartom valószínűnek, hogy lenyomná az Alkonyatot, de mondjuk az mindenképpen jó nagyon, hogy sokat várnak tőle :)