2010. márc. 26.

Ördögien jó!

Egy már nem is annyira mostanában megjelent Beastly videó a MyCoke.com jóvoltából, de sosem késő, ráadásul ezt újra és újra vissza kell nézni! Kötelező! :)

Kyle: Apám mindig azt mondta, hogy a népszerűség elsősorban a külsődtől függ.
Kyle: A szép emberek mindent jobban értenek, ez egyszerűen így van.

Ez az én történetem…

Kendra: Azért vagyok itt, hogy adjak egy második lehetőséget.
Kyle: És még el is higgyem…

És ez az átkom...

Kendra: Most pontosan olyan undorító vagy kívülről, ahogy belülről is.
Kyle: Nem!
Kendra: Egy éved van, hogy találj valakit, aki szeret téged… vagy örökre így maradsz!
Kyle: Azért szavazzatok rám, mert én vagyok a gazdag, népszerű, jóképű srác? A pokolba, igen!

Alex: Kyle egy fiatal srác először, aki a hiúság megszállottja, nem tudja elképzelni, mi jó lehet az életben annak, aki nem feltétlenül tartozik a legjóképűbbek közé.

Lindy: Mit mondhatnék, nem vagyok oda a stílusért.

Vanessa: Lindy az a lány, akit soha senki nem vesz észre.

Lindy: Jó megismerni téged évek után.

Vanessa: … de természetesen tetszik neki a népszerű srác. Ahogy [Kyle változik], lassan észreveszi őt.

NPH: A lány kényszeríti őt, hogy újrafogalmazza magában a szépség fogalmát, és hogy mit találhat valaki szépnek a másikban.

Adrian: Lindy jön! De okos dolgokat kell mondanom!
Will: Sok szerencsét hozzá!

Alex: Először ajándékokkal próbálja meghódítani, amit [Lindy] utál.

Lindy: Nem lehet ő az!
Adrian: Nem próbálom megvásárolni őt!
Magda: De igen! És ő utálja. Gondolkodnod kell rajta, hogy megtudd, ki ő valójában.
Adrian: Várj!

Vanessa: És végre felfedi magát, Lindy számára akkor kezdődött minden.

Adrian: Jó ijesztő, ugye?
Lindy: Láttam rosszabbat is.

Vanessa: Hihetetlen volt a Beastly-n dolgozni, nagyon jó móka.
Alex: Megpróbálod megformálni a karaktert, ez különleges benne.
Daniel Branz: Mivel ez olyan film, ahol nagyon sokat számít a színészek külseje, ez lehetőséget adott rá, hogy látványos legyen.
Mary-Kate: Az egész világa, a karakterek, a cselekmény, a kivitelezés, minden olyan… ördögi.

Ennyi srácok, köszönjük!

Adrian: Szerintem ez a hely nem olyan visszataszító, mint én vagyok. Persze nem mindenki látja a szépséget…
Adrian: Sosem bántanálak.

Vanessa: [Lindy] megtalálja azt, amit nem tudott, hogy benne van [Kyle-ban].

Adrian: Megtanultam a leckét!
Kendra: Nem tanultál semmit!
Lindy: Beszélnünk kell.
Adrian: Megyek! Megtalállak!
Lindy: Ne!

Fordította: LL.

1 megjegyzés:

Andi írta...

Sziasztok!

Tényleg ördögien jó(lesz)és egyre jobban kíváncsivá tesz :)) Csak tán nem - várom a filmet?:))