2008. nov. 14.

Az óceán (is) elbűvölte Zacet

Zac szívesen lenne szörföző – ha nem színész lenne

A hollywoodi színész, Zac Efron nagy rajongója a szörfnek. "Imádok minden alkalmat, amikor szörfhöz jutok. Ó ember, nagyon tudnám szeretni, ha Kelly Slater-el szörfözhetnék a Bells Beach-en."

Zac azt is elmondta, hogy el tudott volna képzelni egy karriert a tengerészetnél is.
Visszaadta a helyét a Dél Kalifornia Egyetemen, amikor 2006-ban beindult a karrierje a HSM-el. Fő szakként a filmet vette volna fel, de elmondta, hogy ha valaha visszavenné a helyét az egyetemen, tengeri biológiára váltana.

"Egész idő alatt a vízben lehetnék."

Fordította: Fant.
Forrás: Zac Efron News/ANI.

****

Nem mellesleg Fant még a szerdai adatokat is szemügyre vette, s eszerint, a HSM 3
188,638,305 dolláros összbevételnél tart.

Forrás: BoxOfficeMojo.

31 megjegyzés:

Névtelen írta...

Asszem mi is imádnánk, ha Zac szörfhöz jutna pár fotós közelében:PP
A biosz kellemes meglepetés...kedvenc tantárgyaim közé tartozik:))

Névtelen írta...

Jó is víz!:)Sok-sok célt szolgál,és most az árny oldalára nem gondolok,mert nem akarok! Amúgy én talán (koromnál) fogva a melegebb fajtáját,persze nyakig merülve részesítem előnyben. Biosz,hú de rég volt már,de emlékeimben kutatva érdekesnek tűnt nekem,és talán még kedveltem is.:) (f.é.)

Névtelen írta...

És még erről a fickóról mondták, hogy nincs barátségban a vízzel...Ccc
;o)

Névtelen írta...

Nahát,ez a lényeg. Fürdeni nem szeret,de szörfözni.:)
Talán majd készül egyszer egy szörfös film is,amelyben szerepet kap a drága. Na annak mekkora szaga lesz.:) (f.é.)

Névtelen írta...

Szörfös film? Baywatch feldolgozás pl? :)) Vanessa-nak a HSM 2-ben már megvolt a piros fürdőruha :))

Névtelen írta...

Á,tényleg.:) Fant te vagy a sasszem.:) (f.é.)

Névtelen írta...

Ma este sajnos nem tudok veletek szárnyalni. Úgy érzem magam, mint akit "agyonvertek"....
(f.é) mit bánom én, hogy milyen lesz a film, csak jöjjön!!!
A szörfös filmek jók: jó pasik, jó testek, jó deszkák, isteni színek, izgalmas és romantikus történet, mi kell még?
Most egy fejes a forró vízbe, aztán szunnnya. Csak lenne már vége ennek a hónapnak.
;o)

Névtelen írta...

;o) micsoda ábrándok :))

Névtelen írta...

Hát nem tagadom a mai nap én is (ismételten )kigyúrtam magam.:) Fáj a szárnyam nekem is, rendesen.
Szárnyalás helyett,csupán vergődés telik ma tőlem ,de "mit bánom én film" ?:) Na jó nem bánom!:)
(f.é.)

Névtelen írta...

Én nem sajnálom tőle!:))
(f.é.)

Névtelen írta...

Láttátok? Bruce Willis a HSM3-ban?!:) Csak röhögni tudok!:)
(f.é.)

Névtelen írta...

Na jó,hát eleget teszek a mai napi(rám eső) záróbeszédnek!:)
Engedjétek meg,hogy nyugodalmas jó éjszakát,és holnapra: laza napot kívánjak nektek!:) (f.é.)

Névtelen írta...

Bruce Willis durva volt :) Akkor ez ma egy csendesebb este itt, én is kész vagyok mára.

Jó éjt mindenkinek!

Andi írta...

Épp a Say Ok vidit nézem, (valahogy folyamatosan) és fülhallgatóval....eszméletlen....
(szédületesen jól kijön így a zene a ritmus,fergeteges a hangzás)
Egyszerűen Imádnivaló ez a klip...és a HSM3 dalok egyaránt!!!:)

Imádnivaló lehet Zac szörfözés közben....!!!:)

Andi írta...

Úgy látszik, nálam most minden Imádnivaló!!!:)

Névtelen írta...

És persze későn is érkeztem mert amint olvasom, nyugovóra tértetek...és látom kicsit más vizekre eveztem a commentemmel....hát ez az én formám, hogy nincs formám...csak úgy sodródom az árral...aztán időnként valahol felbukkanok...valamilyen "formában"

Névtelen írta...

http://zaangels.com/wp-content/uploads/myimages/Ryan%20Muirhead%20Photoshoot-08/rm%201.jpg
Tetszik a haja :)

Névtelen írta...

Andi jól tetted! :)) Én valamelyik nap a Gyerek a nyeregben-be akadtam bele. Gondoltam belekukkantok, hogy mi legyen a film sorsa. Hát nem tudtam nem végignézni :)

Andi írta...

Igen b, én is belefutottam már abba a filmbe és úgy jártam mint Te...!

Névtelen írta...

Azt nem tudod, hány éves volt akkor amikor ezt a filmet forgatták?

Andi írta...

Én nem, legfeljebb csak sejtésem van, de talán Ditta tudja....
Ő mindent tud!:)

Névtelen írta...

Andi, b, a port.hu szerint a filmetek 2005-ben készült. Elvileg.

Andi írta...

Köszi Fant, épp most néztem meg a Zachary-e.org.galériában, hogy
2006-ban volt a premierje annak a filmnek.

Névtelen írta...

A 2005 valószínű, vagy még kicsit előbb. Bájos a szünet a fogai között :))

És Fant mi az hogy a mi filmünk?? :))

Névtelen írta...

Hát a film amiről beszélgettetek :)) Én még nem láttam. :)

Névtelen írta...

Akkor nézd meg. Szerintem aranyos benne Zac (főszerep féle). A történet semmi extra, de meg lehet nézni. (Nekem voltak ismerős mozdulatai a srácnak :)) )

Andi írta...

Mire gondolsz b, az ismerős mozdulatokat illetően?
Különben tényleg aranyos benne Zac, úgy ahogy mondod b :)

Névtelen írta...

Olyan mozdulatokra, ami úgy ösztönből jön az embernek. Pl kéztartás, fintor, stb.

Andi írta...

Jaj igen, az arc mimikája isteni az összes többi mellett:)

xdittax írta...

Hmmm, b, nagyon igazaad van a filmetekkel kapcsolatban! Ill. az én filmem is, én is láttam még, ha mindenigaz, még a blog előtt -régen;)

Névtelen írta...

Még a blog előtt - szóval akkor kb "Ditta előtt 2-ben" ? :))