2008. nov. 5.

Esti vegyesfelvágott ×)

Olyan, mintha maz elmúlt pár napban nem lennék helyén rendesen, és egyszerűen néha átsiklok dolgokon, képeken, videókon.

Úgyhogy most arra adom a fejem, hogy megpróbálom pótolni mindazon elmaradásokat ezeket illetően, amik ezidáig nem kaptak helyet eme blogon. Mert tudnotok kell arról is, hogy:

Zac-ről a közelmúltban, ma vagy épp tegnap két fotóalbum is bővült.
Először is, kicsit frucsa módon, még teljesen új szeptemberi képeket kaptunk Zac-ről, maikoris megérkezett a Torontói nemzetközi repülőtérre. Tudjátok, ekkor járt a kanadai fővárosban a neves filmfesztiválon, melynek keretében bemutatták egyik új filmjét, a Me and Orson Welles-t. Nem gondoljátok, hogy a kis Zachy-nek ez a pulcsi tökéletesen illik, már csak szép szeme miatt is...? :)

Másodszorra pedig, bővült pár új képpel azon fantasztikus, lehengerlő fotósorozata, amit az EW-nek készített Ben Watts a közelmúltban. Egyik személyesen kedvencemet próbáltam kiválasztani, de ez nehéz falat volt! ;)


A candid képekért IDE, a fotósorozat képeiért pedig kattintsatok IDE!

Hogy maradjunk még tovább Zac-nél és a fotósoriknál, más korébbi fotózásából is kerültek elő nemrégiben új képek, sajnos minegyik jó nagy védjeggyel ellátva, de muszáj megnlzni őket, mert Zachy hozza szokásos, laza formáját, ami nem melleslge, imádnivaló is!^^ Képeket ITT találhattok a még 2007-es fotózásából.


És hogy még tovább időzzünk a "beállított" képek világánál, gyorsan elújságolom, hogy másik kedvenc képeink is bővült pár újjal, ami ráadásul szó szerint is érinti Zanessát. De a másik legjobb dolog a képeken, hogy szerepel rajtuk az az elbűvölő eb!^^
Nem semmi kis-kúúútya. :)))



Ráadásul épp most találtam, szóval ez tényleg nagyon friss;), egy másik olyan fotózás képeit meg, amiben szintén látható Zac Efron és Vanessa Hudgens mellett, Ashley Tisdale(Maui most nem×P)! A mesés képeket Sara Jaye készítette az US Weekly októberi partyján, amit New York-ban tartottak meg. A lányok együtt is pózoltak, sajnos nem vállaltak Zanessa fotókat, vagy leaglábbis, azokat még tartogatják!;) De ezek a képek valami bámulatosak. Vanessa csak úgy ragyog! Egyre elmondhatatlanabb, mennyire szeretem ezt a lányt! <3 (Egyébként meg pont így szoktam pózolni nagy ráértemben a tükör előtt!×P×D) A tündéri képeket ITT tudjátok megnézni! Go! ×)




Hmmm...elsőfutásra ennyi lenne. Jó képnézegetést, és videót! Ugyanis még most jut szembe, Ades felhívta már a figyelmet arra, de most én is megteszem, hogy Vanessáról tegnap készítettek egy papparazzi videót, amint leparkol egy Santa Monica-i egy irodaháznál, és ugyanazon délután elhagy egy sushi-bárt, a Katsu-ya-t! Egészségedre, V!:) A videó megnézhető az x17 oldalán!

Jó éjt!

27 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó reggelt emberek! Micsoda számokra ébredhetünk! Nézzétek a legfrissebb adatokat:

http://www.the-numbers.com/movies/2008/HISM3.php

Óriási eredmény!! Bővebben is kinyilvánítom majd az örömömet, de csak ha már Ditta is megtalálta az infót :)

Kellemes napot mindenkinek!

Névtelen írta...

A képek pedig elképesztőek, mint mindíg, különösen az Elle fotósorozat újabb képei - ez egy ritka jól eltalált sorozat, na és a két csaj közös képei... :)
Na jó, légzés rendezve, indulhat a nap :)

Névtelen írta...

Jó reggelt! Úgy látom függőség a láhatáron :o)
...reggeli kv, aztán én is neki látok végre...
Fant ez tényleg őrületes: 11 milla költségvetéssel készült a film és 150 millát kaszált eddig kis világunkban, de ha csak az amerikai bevételeket nézem (az volt a 65 milla), na az se semmi! Ezektől kellene tanulnunk az üzletpolitikát, az életrevalóságot és még sok mást is!
Nem is emlékszem rá, hogy lett volna olyan flm mostanában ami ilyen hamar, ekkora profitit termelt volna akár a Disneynek, akár más filmgyártónak.

Névtelen írta...

De jó annak aki iskolában lehet most..;o)
Szép napot!

Névtelen írta...

Whoah ez tényleg király:)) Reggel én is voltam:)) Ezt a mennyiséget magyarázgassák a sokeszű antifanok!
Pontosan mért jó, ha a suliban kínlódunk??? Sokeszű föcitanárom miatt fél órával később tudtam lelépni, idegesítő volt...ironikus helyzet, na mind1. Szóval sztem annyira nem voltam ma irigylésre méltó helyzetekben, negyed 10-kor pl egy németórán aszalódtam:PP
Mindkét fotósorozat elképesztő, viszont nekem hibát jelez az a francia oldal, amit Ditta belinkelt, de V-ről készülteket megtaláltam asszem a Miss Vanessán. Fúú VABN-en megszültetett a 400. Live in Love bejegyzés...király munkák és idézetek vannak az ünnep alaklmából...

Névtelen írta...

Megtaláltam Zachy képeit, itt le lehet őket tölteni:)

Névtelen írta...

ajj, ez megint nem mükszik....mármint a link....mi van a rendszerrel?
http://picasaweb.google.de
/Isi8484/SaraJayeShooing#

Névtelen írta...

Nem idézetek, sorry, vélemények....hogy kinek mit jelent Zanessa....személy szerint egész nap itt ülnék, ha ezt le kéne írnom:P

Névtelen írta...

;o) , tudom fokozni is, itt vannak a még frissebb és még elképesztőbb adatok:

http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=highschoolmusical3.htm

És ;o) , én akkor szeretnék bővebben reagálni az általad leírtakra, ha esteleg Ditta külön bejegyzésben hivatalosítja ezeket a számokat :)
De azért: bizony volna mit tanulni a Disney-től... De gondolj bele: én legalábbis dünnyögtem amiatt, hogy nem promotálják még jobban a filmet - mi van ha úgy csinálják, ahogy én gondoltam? :)
Függőség? Nálam teljes mértékben :) Alapvetően egy lusta ember vagyok, erre munka után minden nap szorgalmasan nekiesek egy német szöveg fordításának, teljesen kifordulok magamból :))
De azért nekem ehhez kell: egy ilyen téma, egy ilyen blog és egy ilyen csapat, mint ez itt :)
LL, meg kell mondjam én nem irigylem tőled az iskolát, átérzem a helyzetedet, nyár végén fejeztem be egy abszolút iskolarendszerű tíz hónapos továbbképzést és a végére már minden bajom volt - szóval suli kösz nem egyelőre (persze jövőre megint továbbképzés...)
Bár azért azon a németórán szívesen részt vettem volna :)

Névtelen írta...

Nem ilyen idióta osztálytársakkal, mint amilyenekkel engem vert meg a sors...istenem, néha komolyan sajnálom őket....néhányuknak annyira fogalmuk sincs se a németről se másról, hogy az már felháborító...és elvileg a város legjobb osztáyában vagyunk:P

Névtelen írta...

Az a link nekem azt írja, most nem elérhető az infó, pedig kíváncsi vagyok...
Hát igen, az ilyen képzésekből már nekem is kezd elegem lenni, ld nyelvviszgafelkészítők....de már mindjárt vége:))

Névtelen írta...

Pedig nekem működik, de itt van újra a link: (még nagyobb szám - ha esetlen nem működne :) )

http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=highschoolmusical3.htm

Idióták: ne is mondd, minden hétköznap körülvesznek...

Nekem a nyelvvizsgafelkészítő kapcsán jó emlékeim vannak: pár éve, mikor a német középfokút csináltam nagyon jó tanfolyam jött össze, óriási tudású volt a tanár, mellé nagyon jó hangulatot is csinált, sokat tanultam tőle. Felsőfokúra már nem indított képzést, azt sajnáltam is nagyon. Már a finisben vagy LL, gyerekjáték lesz neked, meglátod :)

Névtelen írta...

Most bejött, király, ez egyre nagyobb:))
A mostani nyelvvizsgafelkészítő, amire járok nagyon jó, viszont össz 2 és fél hónapos, szóval nagyon kell tanulni, meg a magántanárom is király...viszont ahova középfokú előtt jártam, meg úgy eleve különórára, az maga volt a megtestesült borzalom...főleg a lassú haladás meg az idióták miatt...

Névtelen írta...

Hi! minő véletlen angol óráról jöttem...
So, LL amikor iskolába jártam én is így "visongtam" - ennek ellenére 2 gyerek mellett szereztem a diplomámat is, mert addigra jött meg az eszem. Az is bitang kegyetlen volt. Ma mégis azt mondom, hogy a biztos otthon és a biztos iskola sokkal mennyeibb, mint minden nap azon aggódni mikor veszik ki a fenekem alól a melót és válok munkanélkülivé - hogyan fogom (fogjuk a férjemmel) tudni eltartani a gyerekeket, megadni nekik mindazt amit szeretnének és amit mi is szeretnénk.
Fant, te is dolgozol, talán te jobban benne vagy ebben akörben, bár nem tudom, hogy milyen háttered van...foglalkozol-e hasonló kérdésekkel.
(By the way, ma nyitottam egy takarékszámlát a gyermekem szülinapja alkalmából - oda kapja a zsebpénzt, hátha nem veri er azonnal...pár nap múlva pedig a másik gyermekem is megkapja ezt, szintén a szülinapjára, szintén hasonló okokból. Na vajon ha nem lenne munkám, hogyan tudnám ezeket a dolgokat is elrendezni? és ez csak egy kis semmiség, hol van még a mindennapi élet?)
Dde nektek szerencsére ezzel nem kell foglalkozni még!!!!
Na erre gondoltam én!

Névtelen írta...

Kicsi lányom éppen üvölteti a HSM3 zenéjét: now or never.....
szép esténk lesz!

Névtelen írta...

Alapvetően abban igazad van ;o), hogy jobb és kényelmesebb az élet amíg tanul az ember, ráadásul minél tovább kell tanulni, ez többféle szempontból is lényeges. Háttér: nekem a középiskola után rögtön következett a főiskola, szóval ebből a szempontból szerencsés volt a dolog - még ha nem is a diplomámnak megfelelő szakmában dolgozok (bár ez nem is olyan nagy baj), a másoddiploma fog következni így felnőtt fejjel, de függetlenül. És persze benne van az emberben a teljesen jogos félsz, hogy elveszíti az állását, ezért én igyekszek is a legkomolyabban venni az enyémet, megbecsülni a helyemet...
A tanulás viszont egy állandóan jelenlévő dolog az ember életében szerintem - részben sajnos. De azt is be kell látnunk, hogy LL-t a legkevésbé sem vigasztalja, hogy a "munka világa" az iskolánál is rosszabb hely :) Holott biztos vagyok benne, hogy ő ezt pontosan tudja (ő is és Ditta is és mindenki itt).
És bizony én is károgtam, mikor tavaly újra el kellett kezdeni kvázi iskolába járni munka mellett.
Szóval van, hogy az ember az eszével belát dolgokat, csak nehéz elegánsan túllendülni rajtuk.

Különböző életszakaszokban különböző gondjaink vannak, ez teljesen természetes, erre akarom csak kihegyezni az egész mondandómat.

És diploma gyerekek mellett, le a kalappal!

Névtelen írta...

Világos, akkor tulajdonképpen ugyan arról beszéltél te is amiről én! Vagy mégsem?
"Doktor úr, én olyan bizonytalan vagyok. Vagy mégsem?"

Félre a tréfával. Biztos vagyok benne, hogy hallani és átélni / megélni ezt a problémát nem lehet ugyan azon a napon említeni. Tuti, hiszen mindkét pozícióban volt már "szerencsém" megtapasztalni a dolgokat.
Én itthon is csak azért papolom (felnőtt ésszel), hogy addig tanuljanak amíg meg tudjuk teremteni a lehetőséget (mondjuk még kicsik is) - hogy tovább maradhassanak gyerekek, tovább élvezhessék a "gondtalan életet".
Bár, ha egyszercsak ők is gyerekfoglalkozást vállalnának (mondjuk színészkedés, zenélés?), biztos támogatnám őket.

Egyébként meg hihetetlen inteligenciájú tinikkel fut itt össze az ember. Nekik még a morgást is nevetve el lehet nézni. Abszolút megértem őket...

De mondok még valamit. Olvastam valahol, hogy Zac 10 millát kap a Footloseért. Nem tudom,hogy igaz -e vagy csak joke, de Ámerikába szívesen adnám színésznek a kölyköket...ha jól csinálják, biztos nem kellene hasonló problémák megoldásán gondolkodniuk.

Fant, nekem máris 2 van!

Névtelen írta...

Igen ;o) , végeredményben ugyanarról beszélünk.
Bizony hihetetneül intelligens tinikkel találkozunk itt - ez már az első pillanattól világos, még az amerikai nagypolitikáról is elbeszélgetünk, de ez már meg sem lep szinte, nincs olyan téma amire ők ne tudnának reagálni - nagyon becsülöm őket ezért.
Amerikában tényleg érdemes tehetségenek lenni, csak kell egy jó menedzser is.
2? Gyerekből? Mert az világos, azért is írtam többesszámban az előző kommentem végén :) Vagy másra vonatkozik a 2? :)

Névtelen írta...

Igen, másra...
Night!

Névtelen írta...

Szinte éreztem, hogy másból van 2 :) Akkor csak a diploma lehet a megoldás ! Vagy nem? :)

Névtelen írta...

Grat mindkettőtöknek ;o) és Fant:))
Alapvetően nem utálom a sulit, csak a nyelviskolát két éve....tisztára gyp-snek nézték az embert, és néhány csoporttársam tényleg fájdalmasan hülye volt...nem nagyképűségből mondom, de egy anyagot harmadjára se bírtak megtanulni...szóval azt igen, azt utáltam. A suli viszont általánosan jó, de ott is vannak idióták, antifanok, szemétkedő tanárok...és mindig el vagyok foglalva tőle...de ha azt mondjátok, jobb a munkánál...én olyasmit szeretnék csinálni, amit szeretek, és a suliban mindent meg kell tanulni, függeltenül, hogy szereted vagy nem, szóval ilyen alapon gondoltam, hogy jobb lesz...

xdittax írta...

Köszi Nektek, ;o) és Fant! Nem csak rejtett bókjaitoka, sőt, hanem azokat amiket írtatok. Jó olvasni annak ellenére, hogy lassan a magam fejével is ezt látom. Sőt, már elég régóta, de én sose próbáltam átugrani valamit, maximum elébe megyek, de mindig benne élek. Ez így van rendjén, nem?:)

Akárhányéves is vagy, mindig kerülnek eléd olyan dolgok amik nincsenek az ínyedre. Olyan emberek, akik akadályozni akarnak. De... inkább most mondok.

Itt van ez a blog ilyenkor!^^

Névtelen írta...

LL, ki is nézem belőled, hogy azt fogod csinálni mindig amit szeretsz....nagyon klassz csajok vagytok itt mind egymás hegyén hátán - harcoljátok is ki magatoknak amit akartok!
Megyek, indul a szülinapi őrület, gyerekek és szüleik, rokonok, megszámlálhatatlan vendégsereg, enni-inni, zenét és alvóhelyet szolgáltatni...szóval bazi nagy szülinap...
Pihenjetek, írjatok, dolgozzatok én meg csak olvasok mikor már az ágyba zuhanok!
Jó hétvégét!

Névtelen írta...

So,
So what I'm still a rock star
I got my rock moves
And I don't need you
And guess what
Nem ide vág igazán, de mostanában ez a szám motoszkál a fejemben egyfolytában.
Lázadó, megértem, hisze elválta férjétől Pink, de ez a refrén, majdhogynem minden lázadó kategóriának tükre lehetne:
Szóval Pink: So what 8ajánlom figyelmetekbe, nekem nagyon tetszik.

So,
So what I'm still a rock star
I got my rock moves
And I don't need you
And guess what
I'm havin more fun
And now that were done
I'm gona show you tonight
I'm alright
I'm just fine
And you're a tool so
So what
I am a rock star
I got my rock moves
And I don't want you tonight

Tadam!!!!!

xdittax írta...

Nem kell, a figyelmünkbe ajánlanod, illetve az enyémbe nem kell, de nem is haragszom érte. Az a csaj nagyon ott van, mindig is nagyon ott volt, és amit tegnap produkált ezzel a dallal az EMA-n, az is szuper volt! Szeretjük Pinket, a dalait, a szövegeit. :)

Névtelen írta...

;o), jó szülinapozást!!
És a So Whatot nagyonis vágom:)) Corbin kedvenc girlpower dala...és az enyém is...nagyon ott van:))

xdittax írta...

Remélem lesz mit olvasnod ;o)! Átsiklottam afelett, hogy zsúrt×P rendezel, hogy háziasszonyoskodni fogsz, de jó mulatást, sok türelmet!;))

Pusza!