2008. nov. 4.

Mindannyiunkat összeköt

A nap hőse, ma már hivatalosan is a Találó, azaz Fant, hiszen kisegítve engem a "bajból", azonnal el tudott látni nagyon sok, és finom(már aki szereti Zanessát és a számokat) információval! Ezúton is, köszönöm Fant!:)



Zac: Hello, a Hot-ot nézitek Linda Cruz-al.
Vanessa: A zenénk nagyon egyetemes és igazán jó üzeneteket tartalmaz, a gyerekek hallgatják és átérzik. És úgy gondolom a zene egy nagy dolog.
Zac: Ez egy musical és a musicalek egy időre eltűntek és mi ezt hoztuk vissza a gyerekeknek és a tiniknek. Azonosulhatnak a karaktereinkkel. Nem mindenki megy középiskolába, de a világon mindenkit kihívások elé állít a felnőtté válás.
Riporter: Mióta tiszta a számodra, hogy színésznő akarsz lenni?
Vanessa: Nem tudom. Nem volt egy meghatározott pillanat, amikor azt mondtam: színésznő szeretnék lenni. Mindig is a csontjaimban volt, amikor kisebb voltam mindig körbetáncoltam és énekeltem a házunkat és megpróbáltam annyit játszani musicalszínházakban, amennyit csak tudtam. Nem tudom. Ez olyasvalami, amit mindig is szerettem.
Riporter: Támogattak a szüleid?
Vanessa: A szüleim extrém módon támogattak. Látták, hogy ez a szenvedélyem és segítettek engem, de az elején megkértek, hogy ne tegyem ezt, mert annyi reakció van, amivel szembesülnöd kell és ez nagyon kemény, de nagyon támogatóak voltak az utam során.
Riporter: Mit tanácsolsz azoknak a fiúknak és lányoknak, akik színészek vagy énekesek szeretnének lenni, de ezt az imént említett támogatást nem kapják meg a szüleiktől?
Zac: Azt mondanám, hogy ha az ember igazán szeretné a színészetet vagy az éneklést, a táncot, a sportot, a művészetet, vagy bármi mást, ki kell próbálni és részt kell venni benne. És ez az, amit én is tettem. És musicalszínházakban vettem részt.
Riporter: Mi a kedvenc részed a filmben?
Vanessa: Nekem a „High School Musical” szám az. Ez volt az első alkalom, hogy talárt viselhettem és ez nagyon érzelmes volt, mert a szöveg olyasvalami volt, amit nem csak a karakterek énekeltek, hanem mindannyiunkat összekötött ez a dal. Ez igazán extrém módon érzelmes volt. Sírtam, szörnyű volt.
Riporter: A három film közül melyiket tartod a legtöbbre?
Zac: Nem tudom. Mindnek különböző cselekménye van és mind jók, de úgy érzem a HSM 3-al teljesítettünk a legjobban, mert több időnk és erőforrásunk volt, hogy jó filmet készítsünk.
Riporter: Mennyiszer láttad már a HSM 3-at?
Vanessa: Csak 3 vagy 4 alkalommal. Nem túl sokszor.
Riporter: Mit (mire) gondolsz, mikor nézed?
Vanessa: Annyira lelkes vagyok, a legjobb, hogy a legkülönbözőbb helyekre is eljut és különböző nyelveken nézhetjük meg. Furcsa volt magamat franciául hallani. És lelkes vagyok, hogy hallhatom magam spanyolul. Ez mind nagyon izgalmas. Nagyon büszke vagyok erre a beteljesülésre.
Riporter: Ezzel a résszel nagy népszerűségre tettél szert. Gondolod, nehéz lesz kitörni Troy Bolton szerepéből?
Zac: Voltaképpen a HSM 3 előtt készítettem két filmet. Az egyik a „17 Again” és ez nem musical. Egy családi vígjáték. Aztán készítettem még egy filmet, a „Me and Orson Welles”-t, amit a torontoi filmfesztiválon mutattak be. Remélhetőleg lesz alkalmam más dolgokat is csinálni.
Riporter: Melyik a kedvenc musicaled?
Zac: Az Ének az esőben, mert Gene Kelly a mester.
Zac: Te Linda Cruz vagy?
Riporter: Igen.
Zac: Oh, fantasztikus.

Mindezzel kapcsolatban pár számadatot is összegyűjtött Fantunk az interjúban említett országokhoz kapcsolódóan:

A mexikói premier most hétvégén volt és 1,780,752 dolláros bevételt eredményezett, amivel toronymagasan nyerte a hétvégét.

Franciaországban az elmúlt hétvége már HSM 3 második hétvégéje volt és 4,057,163 dolláros bevételt hozott. Ez a szám gyakorlatilag megegyező a nyitóhétvégés adatokkal.

A tegnap említett összbevételben (sok egyéb mellett) ez a két összeg még nem szerepel.

Spanyolországból első hétvégés adatok ismertek, akkor 5,649,631 dollárnyi bevételt realizálhattak a mozik a HSM 3-ból, ami ott is a hétvégi lista csúcsát jelentette.

Fordította: Fant.
Forrás: Zac Efron News/ BoxOfficeMojo 1 2 3 4.

21 megjegyzés:

Andi írta...

Sziasztok!
Most csak annyit, hogy Ti is Hiányoztok Nekem, Ditta, LL, (f.é.), Fant és a többiek....sajna szerelőnél van a gépem:(

Fant, jó a megérzésed....hiányzik Taki...NAGYON...:((((((!!!
Igyekszem vissza!
Üdv.: Mindenkinek:)
Szép Napokat!
A "Reménytelenűl Romantikusok Nevében"!!!:)))

Névtelen írta...

Észbontó amit a JJ-en már összehordanak. Eddig Ashleyvel hozták össze állandóan Zacet most meg olyanokat írnak, hogy Zanessa csalás, mert Zac szerelme Nikky Blonski. Ez őrület most már. Miért nem bírják fölfogni, hogy Zac és Vanessa imádják egymást és a szerelmük már lassan 3 éve tart, és reméljük hogy mindörökké.

Névtelen írta...

Tudja valaki, hogy mikor indul a csapatunk Ausztráliába és meddig lesznek majd ott?

Névtelen írta...

KEDVES NÉVTELEN NOVEMBER 7-13-IG LESZNEK AUSZTRÁLIÁBAN!!! VAGYIS ÉN IGY TUDOM!

BEA

Névtelen írta...

Névtelen, komolyan ezt írta a JJ? Azt nem írta, hogy nekem megkérte már a kezemet is titokban? Nem? Felháborít! Pedig annyi hülyeséget képesek leírni. Hogy ezt miért hagyta ki? Nem is tudom, nem is tudom....

Névtelen írta...

Nah, ilyenkor érzem, hogy mennyire fényévekre vagyunk bámulatunk tárgyától.
A CHARISMATIC, ha (jól értettem mindent) 60 kérdést állított össze a blog tagjaival, amelyekre Zac amint ideje engedi válaszol. No nem mondom, vannak benne eléggé bugyuta és milliószor megválaszolt kérdések is, ellenben a chat által közelebb kerülnek Zachez és biztos információkat kaphatnak, nem kell a bulvárt majmolniuk a hazug értelmetlen sztorikért.
Ha jól emlékszem a blog szerkesztői találkoztak már Zackel és akkor meg is köszönte Zac, hogy ilyen hiteles oldalt vezetnek vele kapcsolatban és hogy a candidokat is szelektálják. És mintha ekkor döntött volna úgy a ZA, hogy ők is a Charismatic nyomdokaiba lépnek

Névtelen írta...

A ZA főszerkesztője, Audrey a Charismatic szerkje is. Ők mindig tiszteletben tartják a magánéletet, sosem írnak olyasmiről, ami szerintük sérti azt (Hawaii, Turks & Caicos). És az ilyen nagy blogok vezetői szinte mind látták már élőben legalább az egyiküket, nem kevesen többször is.

Apropó, JJ...fent van Obama beszéde, kinyomtattam:)) szóval nem kell YT előtt rostokolnom...van egy vicces cikk, hogy mi volt a celebek első reakciója, mikor meghallották a hírt.
Azt a Nikkis cikket nem látom, nem mintha annyira el akarnám olvasni. Zacről is csak annyi van, hogy azt mondta, a való életben nem annyira rómeó-szerű, mint Troy.

xdittax írta...

Szerintem nem a JJ írta, hanem ott, a commentrészlegeknél folynak az ilyen süketelsések. Úgy gondolom, hogy a JJ megbízható, támogatrja ráadásul zanessát, és azt is tudjuk, hogy Zac és mind Vanessa is szookta olvasgatni, gyhogy nem kell rögtön mindent elővenni.

Obama:) LL, én is elolvastam a szavait, az biztos, hogy tud bánni velük rendesen. Viszont, amit röviden a hírességek reagáltak. Mondjuk nem a vicces jelzővel illetném mindent, de nagyon jó olvasni az ő kitörő örömüket is.

Ott is mindenki Obama-párti! :)

Névtelen írta...

Én még nem olvastam, a kommentelők JJ-n meg elég vegyesek...közülük kerültek ki a ZA szerkjei, de vannak köztük...sokeszűek. De csodálkoztam is a JJ-n, én se hittem volna, hogy ilyesmit írnának. Erre csak a magyarok képesek.
Én velük örülök, mindjárt olvasom a speechet:) És beviszem angolra:P

Névtelen írta...

Andi, üdv megint!!! Hiányoztál:))
És itt a bizonyíték, hogy Zanessa és a többiek is szavaztak! Most mr tényleg húznom kell, holnap egész nap vagyok, tartok egy kis pihenőt a hajrá előtt:))
Szép estét Mindenkinek:) Meg szép napot, szóval minden jót,
LL

xdittax írta...

Ajj, LL, nem működik a linked, sajnos...

De Andi!! Jupiiiíí! Ha egy kicsit is, legalább megmutattad magadat, és utolsó soroddal még boldogabb mosolyt varázsoltál az arcomra! Köszönöm!:)
Pusszillak: Ditta×××

Névtelen írta...

Jó hír, hogy sima hétköznapi oka van Andi távolmaradásának és nem komolyabb. Gondolom hamarosan megoldódik. Szurkolunk!
Kívánom, hogy reménytelen szó törlődjön a szókincsetekből!

LLnek köszönet a bloginformációkért. A tényen nem változtat, még most is irigylem őket ezért a közelségért. Szívesen bevállalnám, még vén fejjel is.

Névtelen írta...

Néhány oldalon fent van a videjó, de itt van hozzá url: http://www.youtube.com
/watch?v=4b2YrfClIUU

Névtelen írta...

LL mi a bizonyíyték? belinkelnéd mégegyszer?

ez a vidi mikor készült?? és melyik országban?

xdittax írta...

USA-ban készült, valamikor az ottani promótálások idején. De nekem nem játszható le;'(

Névtelen írta...

Nekem müszik, kipróbáltam. Az a bizonyték, hogy Zac, Nessa, Ash, Corbin és MoMo is mondja, milyen fontos, hogy szavazz a választásokon és hogy ők biztos, hogy fognak.

Névtelen írta...

Te LL, Vanessa nem fiatal még a szavazáshoz? Bár nem vagyok tisztában az amerikai választójogi rendszerrel, de idehaza csak nagykorúak szavazhatnak :)

Névtelen írta...

Fant, már nem vagyok biztos a részletekben, de az idén tutira mentek az amcsik. 16 (?) éves kortól lehet szavazni talán vagy ilyesmi. Ez hír volt a JJ-n is és úgy emlékszem itt is beszéltünk róla.

Névtelen írta...

16? Nahát, ez érdekes. Itt is szó volt róla? Akkor én arról lemaradtam :) Bár a videóra emlékszem.

Névtelen írta...

Nem tudom, mit írt a JJ, de akkor leírnám az amcsik ifjúsági jogainak korhatárát (nyelvvizsgaprojetet írtam belőle:P). 16 éves kortól lehet vezetni. 17 éves kortól be lehet lépni a hadseregbe:P. 18 éves kortól lehet szavazni, és 21 éves kortól alkoholt fogyasztani:)
A többi jogot nem tom részletesen, ezek a legfontosabbak.

Névtelen írta...

Akkor viszont végleg nem emlékszem mi volt a szavazással és a kiskorúakkal kapcsolatos cikk a JJn. De megkeresem mindjárt. ;o)
Right here, right now.