2008. nov. 5.

CosmoGirl! miniinterjú Zac-kel

A High School Musical vezető férfija az utolsó HSM-ről csvegett a CosmoGirl!-lel, továbbá saját végző évéről, és a legjobb módról, hogy hogyan hívjunk meg valakit a bálra.

Mi volt a legkiemelkedőbb pillanat az egész High School Musical-es élményből számodra?
Zac:
Azt hiszem, az egyik olyan pillanat, amire mindeannyian nagyon szívesen gondolunk vissza, az első filmben volt, amikor a "We’re All in This Together"-t vettük fel. Abban a pillanatban mindenki elemében volt. Ez volt életünk nagy pillanat és az egésznek a kezdete. Egy másik kiemelkedő pillanat az egész stábnak - tudom, hogy nekem az volt - a harmadik film fináléja volt, az utolsó dolog, amit felvettünk. Nagyon szürreális volt megnézni, milyen messzire jutottunk.

Tehát, milyen tudni, hogy ennek a kaladnak ez a vége?
Zac:
Őrületes. Már 3 éve óta egy csapat vagyunk, és nagyon erőse barátságokat kötöttünk eddig a pontig. Bámulatos egy olyan környezetben dolgozni, amiből ennyire erős támogatást kapsz a társaidtól és a barátaidtól. Ez egy kiscit amolyan biztonsági háló, magad körül ezekkel a srácokkal. Mindannyian annyira tehetségesek és igazán mókás velük filmezni. Remélem, hogy ezt életben tudjuk tartani a filmezésen kívül is.

Van bármilyen hasonlóság a HSMbeli és az igazi végzős éved között?
Zac:
Azt gondolom, hogy Troy sok ugyanolyan a döntéssel foglalkozott, amivel én a középiskolában. Több olyan dologba botlott az életében, amit szeretett és el kell döntenie, melyik a legfontosabb neki és azt, hogy melyikkel akar dolgozni — és az rendkívül nehéz lehet. Van két dolog, amit minden végzősnek meg kell tennie. Gondolok arra, hogy minden végzőst bombázták már hirtelen dolgozatokkal. Nyilvánvaló, hogy nem tud egyetlen választ sem, és a lehetséges legrosszabb osztályzatot kapja, mert ez annyira emberi. Nem beszélhetek a saját végzős csínjeimről! végzős csínyt ókás dolog csinálni, mielőtt lediplomáznál. Igen, vegyél részt egy végzős csínyben, bármi lehet. A jólsikerültekre mindig emlékeznek. Tudod, szerintem rólunk még mindig beszélnek a suliban.

Mit gondolsz, Troy mit írna Gabriella évkönyvébe?
Zac:
Valószínűleg rajzolna valami nagy és cool képet, talán valamit, amit a múltban csináltak.

Mi a legjobb módja elhívni valakit a bálba?
Zac:
Személyesen - nem sms-ben! Mondjuk, ugorj ki egy tortából - csak vicceltem. Azt hiszem, én tudtam kivel megyek a bálra. Nem volt féltérdeereszkedés és kérdés, vagy bármi ehhez hasonló.

Forrás: CosmoGirl!.

20 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hellósztok!!

Engem nem a bálba hívtak,de annyit
elárulhatok,volt egy nagy torta,hirtelen sötétség,majd a dj a korongon a happy birthdayt nyomatta.
A hatalmas torta ott a flaszter közepén,és kiugrott belőle egy csávó!:) Az egyik kezében vörös rózsa,a másikban egy üveg pezsgő.
És ez csak nekem szólt!! (f.é.):))

Névtelen írta...

http://www.youtube.com/watch?v=4b2YrfClIUU

Névtelen írta...

(f.é) ez nem semmi. Mint a filmeken...és a pasi saját bejáratú volt vagy valami alkalmi, jótestű, vetkőzésre hajlamos fajta?
Nekem nem sikerült az utolsó bálomra pasival menni, de jönni...

Névtelen írta...

EZT VALAKI MEGTUDNÁ MONDANI H ITT HOVÁ MENT ZAC?http://justjared.buzznet.com/page/3/
BEA

Névtelen írta...

Kedves Bea,
Torontó, repülőtéren jövet-menet, Filmfesztivál - MAOW díszelőadás (vagy mi) Szeptember eleje,

Névtelen írta...

Hmmmm ;o)!:) Igen,mint a filmekben,
az IGAZ barátok kitettek magukért,nem is győzöm hálálkodni nekik ezért!:) Leves után ízlik a
második fogás is.:))) Jó testű,igen
az a vörös,amit ittam úgy 23-dik nak,az jótestű volt,rendesen meg is csapott.:)Gátlásaim vetkőzésére hajlamos , én lettem tőle!:)

Ám jönni pasival,az sem piskóta részedről!:) Ki vezetett kit? Ő a bálon téged,vagy te őt az orránál fogva?:)) (f.é.)

Névtelen írta...

ez még szeptemberbe volt!! úristen!:D:D!! köszönöm szépe;o)

BEA

Névtelen írta...

Háát, na (f.é)- az idő múlásával más aspektusból szemléljük a dolgokat!
Az igazat megvallva tinikorom legférfiasabb pasija volt. Már leérettségizett, 1 évvel idősebb volt, de visszajött értem ;o)
Ő a megközelíthetetlen szívtipró - én meg az akkor még reménytelenül szerelmes, de segítettünk egymáson és megoldódtak a problémáink. Nem volt közös tánc, csak egy mosoly, egy pillantás és tudtam, hogy a zsebemben van a pasi én meg az övében. Aztán kis idő elteltével HUSS, a ködbe vesztem, várt rám az ÉLET!

Névtelen írta...

"Azért vannak a jó barátok..."
Mindenkinek ilyeneket kívánok!!!!!!!!

Névtelen írta...

Fant! "Mi a pálya rája?" - tudod már mi a véleménye Zacnek az Equus-ról?

Névtelen írta...

;o) ! Ebben a pillanatban küldtem el Dittának a fordítást! :)
F.é., valahogy sejtettem, hogy szülinapodon téged nem lehet valami szimpla ajándékkal meglepni :))

Névtelen írta...

OK, én már tudom...csak érdekelt, hogy megbírkóztál-e vele.
Nem tudok a freemailemhez jutni, nem enged. Ez mindíg ilyen szutyok?

Névtelen írta...

Nagyon tévedsz!:) A pali elment,a jó
testes bor elfogyott,de a lényeg még most is megvan: AZ IGAZ BARÁTOK!!!!!!!!!!!!:))

Már csak 8o km/h a sebességem,ez is gyors tempó?? Padlógáz!:))
(f.é.)

Névtelen írta...

Ismét jókat mosolygok itt magamban :)))

Névtelen írta...

(f.é) akkor semmi kétség, tiéd a főnyeremény!

Névtelen írta...

Na de b,szabad ilyet??
Visszaolvasva én ismét röhögőgörcsöt kaptam!! De ez a leírtakon semmit sem változtat!:) Péntek: mozi,a barátokkal!! Egy egész sor csak a miénk!!:) Ja és azt mondták,lufit már nem vihetek magammal!:( (f.é.)

Névtelen írta...

Muszáj (f.é.) :D

Jó szórakozást a mozihoz!

Névtelen írta...

Mennyivel jobb névtelenül hülyét csinálni magunkból, mint nevestíve - az még lélekölő is, nem csak nevetséges... ;o)

Night!

xdittax írta...

Nem is az ;o)! Együtt derülünk, de most csak rajtatok!×P×D

Névtelen írta...

Megbírkóztam vele, legyőztem :) A freemail engem már tegnap este sem engedett be... Sűrűn van ilyen húzása, én ezért tartok fenn párhuzamosan gmailt is, az megbízhatóbb sokkal.
Na, f.é., akkor csak jól értettem a múltkori "lássuk csak újra" végződésű kommentedet :) Szóval a lufi otthonmarad? :) Segond, lufival vagy nélküle, nagy durranás lesz :)

Jó éjt Mindenkinek!