2008. nov. 12.

Nagy örömet okoz :)

Igaz, már kedvenceink Melbourne-ben tartanak, nekünk nem okozhat rosszat, egy sydney premiervideó és a ráadás! ;)



Ő itt a szívtipró, ő pedig a barátnője. A HSM 3 premierje kapcsán érkeztek Sydney-be és a paparazzik máris készítettek pár képet. Már a szállodai szobájukban sincsenek biztonságban.

Riporter: Kemény lehet, ha a saját hotelszobádban vagy és az egészet látod fényképen.
Vanessa:
Ez idegesítő. Ez egy behatolás a privát szférába. Számomra nagyon bizarr, hogy ezt teszik. Az emberek ezt igazán nem akarják tudni – vagy?

De Zac és Vanessa a harmadik filmjüket ünneplik, ami milliomossá tette őket.

Zac: Azokat a házakat nézzük, amik fölött nem lehet elsiklani, és azt kérdezzük magunktól, mit meg nem adnánk egy ilyen házért?
Riporter: Tény, hogy ha az ausztrál dollár árfolyamát tekintjük, két olyan házat is megengedhetnél magadnak.
Zac:
Nem. Nagyon okosak vagytok. Ez tényleg segít?

A harmadik rész megmutatja, amint kedvenc diákjaink befejezik az iskolát.

Zac: Roppant súly nyomja a válladat, különösen amikor elhagyod a középiskolát. Ez hátralévő életed kezdete és minden igazán valódivá válik.
Vanessa: Valami mást is kell csinálnom, hogy az emberek megismerhessenek egy másik oldalamról is.
Riporter: Szóval valami olyasmit, mint a texasi láncfűrészes gyilkos?
Vanessa:
Nem, de talán a Fűrész. Csak viccelek.
Ashley: Soha nem lehet hozzászokni, ahhoz, hogy a rajongók miattad sikítanak. Minden ilyen alkalom olyan, mintha az első lenne, ez annyira nagy örömet okoz.

És most jöjjenek azok az elmaradhatatlan számok a HSM3 eddigi bevételéről! ;)

Az elmúlt hétvége Amerikán kívül is hatalmas bevételt hozott a moziknak a HSM 3 kapcsán. 14,600,000 dollárt termelt világszerte csak az elmúlt hétvégén, ezzel nemzetközileg maga mögé utasította a Madagaszkár 2-t és tulajdonképpen az új James Bond filmen kívül minden más alkotást is – a nemzetközi box office lista második helye a HSM 3-é. A film összességében (a vasárnapi adatok szerint) már 185,873,993 dollárnál jár! Ebből 75,573,993 dollár az amerikai és 110,300,000 dollár a nemzetközi bevétel.

Néhány érdekes adat a hétvégéről: Magyarországon (!) továbbra is tarol a HSM 3, a box office második helye volt az övé az elmúlt hétvégén, 86,009 dollárral gazdagítva a magyar mozikat (az összmagyar bevétel 951,346 dollár.) Szintén a második hely az övé Olaszországban és Németországban is, továbbra is toronymagasan vezet viszont Mexikóban, ott 1,019,824 dollárral zárta a hétvégét. Ez a 185,873,993 dollár azt is jelenti, hogy ezzel a HSM 3 újabb, világsztárok főszereplésével készült musicalfilmet utasított maga mögé: nevezetesen a Dreamgirls–t.

Fordította és gyűjtötte: Fant.
Forrás: Zac Efron News; BoxOfficeMojo 1 2 3 4 5 6 7.

15 megjegyzés:

Névtelen írta...

Dreamgils?? Ezt nem akarom elhinni!:( Kövezzetek meg,de ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!
(f.é.)

Névtelen írta...

Bizony f.é.! Az összbevételt tekintve a HSM 3 bizony immár felülmúlta a Dreamgirls-t, nem is kicsivel, bő 32 millió dollárral.
(De ha ez megnyugtat: ha csak az amerikai bevételeket nézzük, akkor a Dreamgirls még jócskán vezet.)

Névtelen írta...

Na jó,bevallom tényleg megnyugtat.:)
De nem azért,csak ezt a kettő alkotást ,sőt számos más alkotásokat nem lehet egy lapon megemlíteni(maga a téma,és a zene,az idő) amelyben játszódnak. Na jó,nem folyok bele,mert
tudom,hogy ez most,itt a SZÁMOKRÓL szól!!!!:() És nem a két film tetszési indexétől!:)) (f.é.)

Névtelen írta...

Értem én mi a gondod az összehasonlítással, dehát annyiban vehetők egy kalap alá, hogy mindkettő zenés film. Ez pedig pont elég alap.
A számok meg végső soron a filmek tetszési indexét tükrözik :))

Névtelen írta...

Számomra a tetszési index nem számokban érthető!:) Hidegen hagynak. Én a saját érzéseimre hagyatkozom ,a zenés film kategória az bizony stimmel.:) De a zene,és a
story: ég,és föld!:) Kicsit olyan ez,mind én:hol szárnyalok,hol a hétköznapok fogságába esem.:) (f.é.)

Névtelen írta...

Nekem van ebben a riportban, ami nem érthető számomra :S

Névtelen írta...

És mi lenne az, b? Hátha tudok segíteni.

Névtelen írta...

Amikor a házról beszélnek:
"Zac: Azokat a házakat nézzük.....
Riporter...
Zac: Nem. Nagyon okosak vagytok. Ez tényleg segít? "

Névtelen írta...

Szerintem valamilyen helyi nevezetességeket nézhettek, arra utalt Zac, mire a riporter azt mondta, hogy annyi pénzed van, hogy akár két olyat (valami nagyon drága házat, gondolom) is vehetsz - Zac pedig nem igazán akarta az anyagi helyzetét megtárgyalni egy ausztrál újságítónővel - szerintem.
Szóval valami hasonló lehet a lényeg. :)

Névtelen írta...

Ok, így átvitt értelemben gyanítottam, csak az "ez tényleg segít?" mondatot nem tudtam hova tenni :S

Névtelen írta...

Szerintem az egy félresikerült "Tényleg kell ez?" akart lenni Zac részéről :)

Névtelen írta...

Ok, így érthetőbb, és nem kötözködni akartam!
Köszi Fant!

Névtelen írta...

Tudom, hogy nem kötözködésből kérdezted, nem is vettem annak. Ha van valami homály kérdezz csak nyugodtan máskor is :)

Névtelen írta...

Ok, ez már rajtam marad úgy látom. Én vagyok az örök kérdező :))
De engem is arra ösztönöz, hogy tanuljak angolul :)
És köszi még 1x :)

Névtelen írta...

Egyébként egy nagyon béna riport szerintem. Kár volt az fáradságot az ottani stáb részéről.