2008. nov. 1.

Zac az Ellen Show-ban(full)

Hmm, nos, Szilva személyében újabb segítőm akadt.:) Sokatok segített már a blognak, küldött valamilyen talált cikket, fordított maga interjút, videót, és most Szilva is fölajánlotta segítségét, és rögtön le is fordított egy friss Zac jelenést, amikor is az Ellen Show-ban tűnt fel. Köszönöm itt is, Szilva!:)


Ellen: Oh, emberek, az első vendégünk a világ vezető filmjének, a High School Musical 3-nak a sztárja, nézzétek! („A fiúk visszatértek” bejátszás) Üdvözöljétek itt Zac Efront!
Zac (Ellennek):
Mi a helyzet?
Ellen: Minden rendben. Te hogy vagy?
Zac:
Nagyon jól!
Ellen: Azt mondanám, hogy hozzászoktál ehhez (az őrjítő sikolyokra utalva), de ehhez nem lehet hozzászokni, ugye?
Zac:
Nem, nem lehet, elég ideges is vagyok.
Ellen: Dehát ez megy már egy jó ideje, úgy értem, az emberek reakciója ez, hogy sikítoznak, ha meglátnak.
Zac:
Ööö, elég sok hölgy van most itt bent, úgyhogy...(sikítás ezerrel megint) ez egy jó közönség.
Ellen: Amikor több a lány körülötted, akkor egyre hangosabb lesz...
Zac:
Sok tagból álló lánycsoportoknál, igen.

Ellen: Jó is, ha az embernek ilyen problémái vannak...Gratulálok, a világ elsőszámú filmje! Ez elképesztő!
Zac:
Köszönöm!
Ellen: Gondolom büszke vagy rá, ez király!
Zac:
Igen, nagyon büszke vagyok a High School Musical-re, rengeteg erőt fektettünk bele, és örülök, hogy az emberek így fogadják.
Ellen: Igen, és nagyon-nagyon király a koreográfiája, úgy értem az autógumikkal is amiket műveltek...
Zac:
Tudom, Corbin például a gumiabroncson áll, az elég őrült.
Ellen: Ez kemény, volt valaki, aki megsérült?
Zac:
Valójában igen, párszor eléggé megsérültünk.
Ellen: De a forgatást így is folytatni kellett, nem hagyhattatok ki semennyi időt.
Zac:
Neeem, nem lehet, tudod a következő jelenetet így is fel kell venni, de nem voltak annyira komolyak a sérülések, hogy ne tudtuk volna kezelni a helyzetet.
Ellen: Akkor semmi komoly törés vagy ficam.
Zac:
Nem-nem, semmi ennyire komoly.

Ellen: Igaz az, vagy csak pletyka, hogy megtámadott téged egy rajongó?
Zac:
Nem,ez egy kicsit el lett túlozva. Hogy őszinte legyek, éppen jöttünk ki a színházból, a Rain Man-t néztük, Josh Hartnet-tel, mellesleg lenyűgöző darab, és ahogy jöttem ki...
Ellen: Kikkel voltál?
Zac:
Pár baráttal...
Ellen: Mint például? (nevetés, Ellen egyértelműen Vanessára céloz)
Zac: Öö, khmm, Vanessa a közelben volt, mikor néztem az előadást...
Ellen: Oké,folytasd!(Zac nevet kicsit,egyértelmű, hogy Vele nézte,a közönség húúú-zik)
Zac: Szóval jöttünk ki, és….Jeeeah! (reagál a közönségre) és ez a férfi ott sétált a járdán, szerintem talán volt benne pár sör és egyszercsak rámmutatott, hogy: „Héjj! Ez az a srác! A lányom szerelmes belé!” és megragadott, és erről gondolták, hogy megpróbálta megtámadni (megragadni)..a hajamat. Aztán a végén lefektették a járdára, én meg nem tudtam, mit csináljak, szóval beugrottam a kocsiba, de igazából nem nagyon nyúlt hozzám. Elég rosszul éreztem magam miatta. (Mármint a férfi miatt, hogy ebből ekkora ügyet csináltak a dologból.)
Ellen: Szegény fiú. Szóval igazából csak rádmutatott, hogy „Ismerlek téged!”...
Zac:
Igen-igen, pontosan így és nem volt ő valami „támadó”.

Ellen: Wow..igen, ez egy lecke, hogy ne nyúljatok a hajához, mert ha valaki hozzányúl...Nekem tetszik a hajad, de úgy tűnik, hogy a hajad egy „nagy dolog”, úgy értem van egy ilyen tínédzser paróka, és tuti, hogy rólad jött ez az ötlet, azért,hogy valakinek olyan haja legyen, mint neked.
Zac:
Én valójában leutánoztam rólad, az Ellen Show második évadjából.
Ellen: Ohh, okos, nagyon okos...tehát rólam másoltad.
Zac:
Igen, miután megmutattad azt a vicces parókát.
Ellen: Mint tudod, Vanessa volt itt pár napja, és ő mondta, hogy ő azt szereti, mikor hátrafele zselézed, igaz, hogy baromi nehéz utána beletúrni, mert annyira tele van zselével, dehát ő mondta, hogy azt szereti, ha hátrafele áll. Csak, hogy tudd.
Zac:
Ezt mondta?
Ellen: Igen...kis info segítségképp.
Zac:
Kössz.
Ellen: Azt is ki fogom deríteni, hogy mi mást szeret még benned a legjobban...Szóval gyakran vágod?
Zac:
Nem, igazából hogy őszinte legyek, ez a frizura a lustaságból fakad, csak nő,nő...
Ellen: Levágatnád? Mert az tök nagy dolog lenne, hogy rövidre vágattad a hajad, akkor meg mindenki olyat akarna.
Zac:
Hát, persze, végül is hagytam nőni...
Ellen: Komolyan mondod? (Előveszi a hajvágó gépet, a közönség sikítozik)...Na, csak egy picit! Hol van az anyukája? Kérdezzük meg őt!

Starla Efron:
Gyerünk,csináld!/ Vágj bele!
Zac: Kössz szépen anya! (Ellennek: ) Jó, bele akarsz vágni? Itt oldalt picit hosszú.
Ellen: Nem, igazából nem, nincs is benne penge. Csak azért csináltam, hogy megijesszelek, meg egyébként is Halloween van, és szeretek ijesztegetni.
Zac:
Még soha nem ijedtem meg ennyire TV showban ezelőtt.
Ellen: Nagyon jól kezeled.
Zac:
Kössz, anya, köszi szépen.

Ellen: Na, már akkor két dologban segítettem, kiderült, ki igazából az anyukád, és Vanessa zselézve szereti a hajad.
Zac:
Igen, köszönöm, gyakrabban kéne ide jönnöm.

Ellen: Most tartunk egy kis szünetet, de visszajövünk és játszunk egy kis játékot a közönséggel, amiből kiderül, mennyire ismeritek Zacket. Mindjárt jövünk.


---reklám---

Ellen: Itt vagyunk Zac Efron-nal, akiről rengeteg őrült pletyka terjeng, meglátjuk a rajongók hogy ismernek téged, ugyanis játszani fogunk egy játékot, aminek a neve ZACY vagy PLETYI? (bocs a gagyi névért,az eredeti neve a játéknak „Zac or Smack”,nem tudtam jobban lefordítani, nem tudom a smack mit jelent, én eddig csak hangos,cuppanós csókra hallottam használni,illetve használtam, de ezt akkor használják,amikor nem igaz az állítás Zacre.)

Oké, szóval az fog történni, hogy van itt pár jelentkező, fel fogok olvasni pár állítást, amire válaszolni kell „Zacy”-t vagy „pletyi”-t, attól függően, hogy igaz, vagy nem. Az első Christine Winters (vagy valami ilyesmi), hogy vagy Christine?

Zac (Christinnek):
Mi a helyzet?
Ellen (Christinnek): Hogy vagy?
Christine: Remekül!
Ellen: Állj ide, már te is a show része vagy!
Zac: Hogy vagy?
(Christine erre nem válaszol, úgy látszik,megszólalni sem nagyon tud:-))

Ellen: Szóval odaadom ezt neked, mutasd, hogy „Zacy” vagy „pletyi”!

*Zacnek lógott egy Tyra Banks poszter a szobájában.* Szerinted?

Chris:
Zacy?

Zac,Ellen: Igen, ez igaz.
Ellen: Hogy is volt ez?
Zac:
Igazából nem is poszter volt, elloptam anyától a Victoria Secretet (ez egy divatmagazin), és abban volt egy kép, és azt raktam ki a falra. Ez ciki...de szép munka! (Chrisnek)

Ellen: Ha én lettem volna a Victoria Secretben, talán az én képemet tetted volna ki...

*Ahogy a filmbeli karaktere a High School Musicalben, Zac is a kosárcsapat kapitánya volt a gimiben.*

Chris:
Zacy?
Zac: Ez valójában „pletyi”.
Ellen:*Zac egyszer véletlenül levágta az egyik szemöldökét.*
Chris:
Zacy?
Zac: Ah, igen, ez igaz.

Ellen: Hogy a francba lehet levágni egy szemöldököt?
Zac:
Igen, mindenki ezt kérdezi, ez elég furcsa helyzet, nem is nagyon szeretnék belemenni a „hogyan”-ba, de ez kétségkívül igaz. A következő nap meg díjátadás volt az iskolában, és aranyérmes lettem, úgyhogy kisétáltam a díjárt fél szemöldökkel.
Ellen: VÉLETLENÜL levágtad.
Zac:
Ja ja...

Itt jön a vége,Christine kap egy menő táskát ajándékba és kölcsönösen megköszönik egymásnak Zackel a játékot,Ellen pedig elmondja, hogy mindenki nézze meg a High School Musical 3-at.

Fordította: Szilva.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szép munka, garatula Szilva! Érdekes, a londoni támadással kapcsolatban ismét az a verzió került elő, hogy Zac felé irányult... Mondjuk gondolom a teljes verziót úgysem kötik az orrunkra...

Fant

Névtelen írta...

Nagyon szívesen Ditta! Köszönöm szépen Fant! Én úgy tudom, hogy először az volt, hogy Nessát támadták meg, aztán kijavították, hogy nem Nessát, hanem Zacket, és végül Zac elég sok helyen azt nyilatkozta, hogy nem volt semmiféle "támadás" csak eltúlozták.

xdittax írta...

A-a. Úgyvolt, hogy Zac-et támadták meg, aztán kijavították, hogy nem Zacet, Nessát, majd Zac elmondja most, hogy nem volt az valami nagy valami, igaz, Vanessát megsebsítette az a szegény fiú, de erről most nem beszéltek.

Szilva:)

Névtelen írta...

Szilva, szép munka, üdv "hivatalosan" is a fordítók között:))

Névtelen írta...

Ohh,akkor tényleg elég macerás ez a "támadás".
Köszönöm lunkluvor!:)

Névtelen írta...

Köszi Szilva!! Ez tök állat!:)
De miért szilva,ha már a gyümölcsöknél leragadtam? Van tippem, de elárulod nekem?:) Persze nem kötelező! A vidit már tegnap megnéztem,és vááá!! Így a szöveget olvasva majdnem "mindent" értettem
az eredetiből. Na nekem már ez is megérte!:)) Támadás? Elég zavaros,de
ezen már túl vannak(vagyunk).
Hála!!!:) (f.é.)

Névtelen írta...

Ó, csak azért lett Szilva, mert épp szilvát ettem, mikor beírtam a nevet:)) Örülök, hogy tetszik:)

Névtelen írta...

Na ezt viszont soha az életben
nem gondoltam volna!!!:)
Köszi. (f.é.)

Névtelen írta...

Tényleg nagyon ügyi vagy, Szilva! :) Nah ditta, most másodjára írok... XD Am. utólag is boldog szülinapot a blognak. Én biztos, ameddig csak lehet, jövök! =)
Ui.: nálatok van hang a vidinél? Mert nálam nincs... :S