2008. nov. 14.

Vanessa a paparazzikról

"Az aprócska szépség, Vanessa Hudgens bevallotta, folymatosan küzd hírnevével, ami a High School Musical-beli főszerepe miatt, és párkapcsolata miatt övezi.

A világ leghíresebb 19 éves csillaga elmondta, a személyes élete iránti érdeklődés azt jelenti, hogy már nem tudja egyedül élvezni azt.

Hudgenst és barátját, Zac Efron-t a héten kapták le, ahogy a Sydney-beli hotelszobájkban töltötték idejüket.

"Képzeld magad a helyembe: olyan emberek, akiket nem is ismersz fényképeznek le téged a saját szobádban!" - mondta Hudgens. "Ez ellenszenves és támadó, és nem tudom, hogy miért teszik ezt."

Hudgens elmondta, hogy az állandó figyelem elsöprővé vált.

"Volt egy pár őrült premierünk, beleértve a mexikóit, ahol kb. 140 biztonságiőr volt, hogy elbarikádozzanak minket. Egy kicsit klausztrofóbiás vagyok, úgy időnként a bezártság elég ijesztőnek hat."

Vanessa a nagy bulizásokat is elkerüli. "Egyáltalán nem szoktam klubbokba járni; ez csak nekem egyszerűen nem tűnik mókának." - jelentette ki.

Jobban szeret inkább otthon maradni, hogy legújabb hobbiját élvezze - a sütést-főzést.

Hudgens kipihent volt az interjúnk alatt, miközben Starbucks kávéját kortyolgatta, és falatozott.

Elárulta, mikor kedd este a trió megérkezett a városba, egyenesen a szálloda edzőterembe ment.

"Megvolt, úgyhogy most ehetek ilyesmi dolgokat!" - nevetett.

Kételkedünk benne, hogy aggódnia kell a súlya miatt - Hudgens remekül festett új, fekete Sass & Bide harisnyájában."

Eredeti cikk: The Daily Telegraph.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na igen az a szállodai szobás fénykép valóban túlment minden határon...

Azt én sem gondolom, hogy aggódnia kellene az alakja miatt :)

Névtelen írta...

Ez hatalmas, csak ajánlani tudom mindenkinek! :)) :

http://www.southparkstudios.com/episodes/

(Persze a teljes élményhez nem árt képben lenni a South Park-al. :) )

Névtelen írta...

Persze angol, de nyelvtudás nélkül is szórakoztató, ezt is érezni kell :))

Névtelen írta...

Nagyon LOL, röhögtem rajta egy csomót...


A papsok tényleg mindenen túltesznek, ez tényleg nagyon ijesztő:S

Névtelen írta...

Igen,ez tényleg ijesztő,idegesítő,amúgy köztudott,elfogadott,de mégis valahol a story végén undorító.
Sosem lehet megszokni,de mégis muszáj elfogadni a paparazzik jelenlétét. Hatalmas lelki erő kell hozzá. Nekem nem lenne!:)

Hobbi,sütés-főzés?:) Minő meglepi.
Vajon mit sütögethet ez a pici lány
a haján kívül?:) Azért örülök neki,hogy van sütnivalója!:)
Vagyunk így többen is!:)) (f.é.)

Névtelen írta...

Éppen vmelyik nap emlegettem a premier hosszú folyosólyát amelynek 2 oldalán örjöng a nép!
Nem is csodálkozom rajta, hogy rosszul van szegény.
Le a kalappal, hogy mindezek mellett mindíg mosolygós. Én is klausztrofóbiás vagyok,a mozit pl egyáltalán nem bírom...
;o)

xdittax írta...

Persze, szerintem azt már Ő is/Ők is elfogadták, hogy a lesifotósok mostantól a dolgok velejárói, de valahogy igen, azok a hotelszobás képek. úgy értem, tényleg csak a saját szobáik, és kicsit érdekes, hogy a fotósok ott aszobroznak, hogy legalábbha az ablakhoz mennek, azonnal le tudják kapni Őket. Ez rettenetes. Ez a része nagyon.