2008. jan. 6.

17 kérdés


A Seventeen magazin nemrégiben feltett, minőmeglepő, 17 kérdést Zac-nek, és most ezek fordítása következik. Nézzétek el nekem, ha nem a legpontosabb, még csak most tanulom az angol nyelvet.
Nos, íme:

1. Mikor volt az első csókod?
Ötödikes voltam. Ez egy faházikóban történt meg. Igazság vagy merészség nevű játékot játszottunk, és egy másik személlyel kellett csókolóznom.Én voltam az egyetlen fiú és ott lányok egy csokra vett körül. Én elég fűtött voltam.

2. Melyik hírességbe vagy beleesve?
Miközben felnőttem, ez Tyra Banks volt. Ő volt az első poszteren, ami a falamon volt. Ráadásul ez a mennyezetemen volt! És mivel nekem emeleteságyam volt, így igazán közel érezhtem magamhoz. Ez a híres lila fürdőruhás képe volt.

3. Mi az a lány divattrend, ami összezavar téged?
Mi a fene zavar össze engem? Hmmm...oh a mindenit, annyira sok van.

4. Mi az a lányos film, amit titokban szeretsz?
A szerelem hullámhosszán. Szeretem ezt a filmet. Láttam, amikor én fiatalabb voltam és azt gondoltam, hogy ez igazán jó volt.

5. Mi a Te TVs bűnös örömöd?
Valószínűleg a Survivor. Vagy nekem mondanom kell az American Idol-t.

6. Ki játszana téged az életed filmverziójában?
Pierce Brosnan.

7. Mi az álomállásod?
Videójátékok tervezése és tesztelése; vagy csak pókert játszanék.

8. Ha helyet cserélhetnél bárkivel a világon egy napra, ki volna az?
Anglia királynője. Miért? Nincs ötletem.

9. Kihez állsz legközelebb a családodban?
Az öcsémhez.

10. Mi a kedvenc honlapod?
Ebaumsworld.

11. Mi az a gyorsétela, ami nélkül nem tudsz élni?
Nyugati szalonnás sajtburger Carl Jr.-tól.

12. Mi a legrosszabb szokásod?
Néha, különösen mikor hideg van, száraz lesz a bőröm, úgyhogy sokat viszketek — "kaparászom" a karjaimat és a ruháimat,szüntelenül.

13. Mi az az utolsó dal, amit hallgattál az iPododon?
Boston by Augustana.

14. Mi az az utolsó dolog, amit vettél?
Newsweek magazin.

15. Mit álmodtál előző éjszaka?
Nekem nem voltak semmilyen álmaim, mert a szállodai szoba undorítóan forró volt. Olyan volt, mintha legalább 90 fok lett volna.

16. Mennyi pénz van a levéltárcádban most?
Nekem 34 dollárom van.

17. Töltsd ki az űrlapot: Amikor én 17 éves voltam, én ____________ voltam.
Fiatalabb.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

de jóóó, ez tök vicces! Nemrég jöttem, és akkor ez a hír még nem is volt fent, és most fenn lett! EBből arra a következtetésre jutottam, h itt vagy te is!