2008. jan. 27.

by Zachy

Ha mostanában már látogattátok a ZacEfron.Hu-t, akkor biztos olvastátok már ezt az apróságot, de ha még nem, akkor most majd bepótoljátok. Én épp most jártam rajta(1ébként rendszeres látogatója vagyok Gabi honlapjának) és csak most olvastam el azt a kis Zac-idézetet de annyira tetszik, h. feltétlenül megakartam osztani Veletek! Egyébként nem csak ez az egy szokott kitéve lenni, midnig változik, többek között ezért is érdemes látogatni ezt a fantasztikus Zac-rajongói oldalt. Na de lássuk is, mit is mondott Zachary:


"Ha az anyósülés a tét, bármire hajlandóak vagyunk Dylannel. Úgy érzem: az a 4 és fél év plusz a javamra elég indok lehetne arra, hogy elöl üljek az autóban, de mindegy, hányszor teszem ezt szóvá, minden alkalommal ugyanaz a vége: az ököl dönt."

Én ezt még sehol máshol nem olvastam, eddig nem volt ismerős, de ha valakinek már esetleg igen, akkor én kérek elnézést! :D



EDIT: Találtam egy eddig ismeretlen Zanessa képet, valószínű egy rajongó készíthette róluk, és valószínű, sztem h. egy repcsitéren. Próbáltam kideríteni ruha és stb. alapján, h. mikor készülhetett, de erre mindezidáig nem sikerült rájönnöm. Ha Nektek igen, ne felejsetek el szólni! ;)








És még valami, amit szintén ne felejsetek el! Ma lesz a SAG díjátadó ceremónia, amin Zac Efronunk is tiszteletét teszi! Az, h. elviszi-e magával kedvenc kiegészítőjét/tartozékát nem tudjuk pontosan, de reménykedjünk benne, h. ezzel is fogja emelni a gála fényét! Anniy biztos, h. holnap, de akár ma késő este is első dolgom lesz, h. hozzam a képeket, videókat, cikkeket az eseménnyel kapcsolatban, akár csak Zac, akár Zanessa fog megjelenni!

5 megjegyzés:

Evy♥ írta...

sya szerki!!!!
Én vagyok az a gportálos oldal Zanessa szerkije Evy!!!
Képzeld én is csináltam blogot csak hsm-eset:)
lécci nézz be
http://hsm-eternal.blogspot.com/

xdittax írta...

Már benéztem! És gratulálok hozzá! :)

Névtelen írta...

köszy

Névtelen írta...

sya detti megitn evy vagyok!!!
Képzeld vann egy csaj aki állandóan mások szövegeti koppintja le és már a barátnőm hsm-es oldaláról is leszedett dolgokat aztána mikor nézzek az oldlaán akkor hátt mit látok a te oldidról a szöveget és még a csaj fel sem tütette hogy tőled vann!!!!!!
Itt az oldala:
http://www.gportal.hu/portal/zanessafansitee/

xdittax írta...

Az ilynektől már tisztára frászt kapok, de köszönöm,h. szóltál. Nagyon sok mindent ilyen ügyekben nem lehet csinálni, de írtam a szerkesztőnek egy levelet, nem lett sértő, de úgy érzem világosan fogalmaztam!