2008. jan. 18.

♥ZE

Szijjasztok!

Találtam két videót Nessről, 2 különböző alkalomról. Az egyik, 16-án készült, amikor is vett 2 üccsit magának(és Zacnek), és utána, egy későbbi időpontban napszemüvegvadászatot is tartott. Mindenfélét próbálgatott, nagyon aranyos!


A másik, még egy kicsit régebbről való, pontosabban még 9-ről, amikor is távozott az egyik stúdióból, és onnan rögtön ment egy másikba...


Ééééééssssss......
Ehhez az utóbbi videóhoz kapcsolódik az a fontos észrevétel, amit a VABN jelzett, és ami vitathatatlanul tagadhatatlan! (Ez értelmes így?:P) Nos, azt hiszem, először a képeket kell látnotok, amik magukért beszélnek!



♥ZE


Ehhez nem kell túl sok comment, mindössze mindenkit az foglalkoztat, vajon ki írhatta rá eme gyönyörűséget Baby V kezére...bár elég valőszínű, h. Vanessa, én is azt szeretném hinni, h. Zachy tette, bár az lehet, túl egos lenne...×D×P
Se Vanessa, se Zac nem szokott az érzelmeiről a nagy nyilvánosság előtt beszélni, (mondjuk, nem is kell, úgyis tudjuk), de Vanessa már nem először bukott le a kezére írott szöveggel...
Nos, mondom, nem kell a rizsa, mindenki tudja ez mit jelent...

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

sya!!!Lenne egy nagyon nagy kérdésem nagyon ez az oldal/blog nekem mindig tetszik minden nap jövök fel nekem is van oldalam és lécci enged meg hogy ♥ZE képet ami Vanessáról van elvegyem feltüntettem hogy tőled van lécci enged meg!!!Nagyon szépen köszönöm előre is :)

Névtelen írta...

ZAC HAZAJÖTT A KÓRHÁZBÓL!!!!

xdittax írta...

Természetesen, innen bárki használhat bármit, de csak akkor ha szigorúan feltünteti a forrást! Igaz, én is forrásokat használok, szóval akár az eredeti forrást is kitehetitek, ha az nem fordítás!Bár jelenesetben, a képek tényleg nem tőlem származnak, igazán kedves vagy, ha mégis engem tüntetsz fel. De megadod, az oldalad, kíváncsi vagyok rá? Vanessával foglalkozik?
Valóban hazajött a kórházből Zac, és Nessával az oldalán távozott. Bocsi, h. tegnap elűntem, pihentem,de most jövök és frisselek!

Névtelen írta...

sya nagyon köszyke!!!Az én oldim Zanessával foglalkozik!!!!Persze hogy feltűntettem az oldidat még hozzá a főoldalon mert nekem nagyon tetszik:)

ez az oldim

http://gportal.hu/portal/hsmandzanessa4ewer/

xdittax írta...

Mostmár én is rendszeres látogatója vagyok az oldaladnak, egymás lapja iránti tetszésünk kölcsönös! És nagyon köszönöm, h. kiemeltél engem, vagyis a blogomat az oldaladon! Sok puszi Neked: Ditta×××