2008. jan. 14.

Zanessa @ Urban Outfitters

Úgynézki Vanessa hallgatott rám, (nemmintha tényleg tudott volna, mármint értitek...!×PPP), és nem csak munkálkodással töltötte vasárnapját. Merthogy...
Zac Efront és barátnőjét, Vanessa Hudgenst látták, miközben vásároltak az egyik kedvenc boltjukban, az Urban Outfitters-ben, vasárnap Studio Cityben, Californiában.

Vanessa ugyanazt a felszerelést hordta, amit a nap folyamán korábban hordott a zenei stúdióban, Zac pedig egy feketegatyát egy fehér pólóval, fölötte pedig egy skótkockás inggel.

A szerelmespár kedvesen üdvözölt egy idős rajongót, mielőtt elhajottak volna Vanessa cabriójával.

Állítólag Zanessa helyesebbnek tűnt, mint valaha, és ha ez igaz, engem mégjobban furdal a kíváncsiság, mert sajnos ezidáig nem kerültek fel a képek Róluk, de bízzunk benne, h. hamarosan megérkeznek!

Addig is puszi mindenkinek! ×××

EDIT:
Jézusom, nagyon kegyes hozzám/hozzánk Fortuna, máris találtam pár képet Róluk!


Ráadásul egy másik kérésem is teljesült, mivelhogy...OMG...Zac vezette Baby V kocsiját, ráadásul lehajtott tetővel! Wáá, annyire édesek! <333



A mi édes párosunkról megint bebizonyosodott, h. imádják egymás ruhadarabjait viselni, végig cserélgették a közös napszemcsijüket! <333
Emellett eltudjátok képzelni, h. milyen édesek lehettek, ahogy próbálgatják azt a nagy rakás ruhát, amit kiválogattak, és közben bírálják/dicsérgetik a másikat??? Awww...<3
(Valamint az "idős rajongóról" kiderült, h. férfi.)
A feliratos képeket ITT nézhtetitek meg, reméljük, mihamarabb napvilágra kerülnek még több, még jobb, még szebb, még nagyobb Zanessa-képek! De azért ne legyünk ennyire nagyétvágyúak! ×P×D

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tök jó az oldal(blog)!
Ditta te hány éves vagy?

Névtelen írta...

naon naon naon naon cool az oldal! mindennap megnézem mert imádom zanessaékat(L) olyan czukik! őő ditta megtudnád adni az msn cimedet????

xdittax írta...

Az életkorom, nos, természetesen publikus, tehát én 15 éves vagyok. Nem tudom, h. ez mit jelent, (miért fontos,) mert végülis ez egy nekem nagyon jó időszak. Se nem egy kis buta csitri, se nem egy komolyabb mindjártfelnőtt vagyok, és így, de amúgy is nyugodtan rajonghatok Zanessáért! :D Örömmel tölt el, és mindig mosolygok, ha meglátok Róluk egy fotót. <3 Köszönöm mindkettőtök dicséretét, igazán jólesett, aranyosak vagytok, puszi Nektek! :× Az msn címem megadására semmi kifogást nem találtam,:) megadom, aki szeretne, nyugodtan felvehet, szeretek beszélgetni, ebben nagyon otthon vagyok×D, csak mostanában nincs annyi időm, h. msnezzek, és egyébként is mindig bekrepál! ×D

xdittax írta...

Hoppá, persze a címemet jól lehagytam: xdittax@hotmail.com
×DDD