2008. jan. 27.

V&A: US Weekly interjú


Az a kis szösszenetnyi cikk Vanessáról, és a jövőjéről az US Weekly magazinből származik. Most hoztam hozzá egy kis kiegészítés-interjút,amiben Vanessát és Ashley Tisdalet faggatják barátságukról!

Ti nagyon közeli barátok vagytok. Milyen erős a kapcsolatotok?
Ashley: Az ikertestvéremként hívom Őt. Ő mindig ott van nekem. Néhány ember tényleg nagyon versengő egymással; mi nem vagyunk. Mi támogatják egymást. Ti nem sok ilyet találtok ebben az üzleti világban.
Vanessa: Mi soha nem versenyeztünk egymással. Teljesen megértjük egymást. Ő nagyon vicces, és nagyon alapos.

Mit szerettek csinálni, mikor együtt vagytok?
Vanessa: A lányok mit szeretnek együtt csinálni? Vásárolni!
Ashley: Vanessa elvitt engem, hogy megvegyük az első pár Christian Louboutins cipőmet. Imádom őket!

Cserélgettétek már a ruháitokat?
Vanessa: Mi mindig ezt csináljuk! Ez döbbenetes. Én mindig azt mondom: "Nekem szükségem van rájuk, add vissza!" Erre Ő: "Nem tudom a (cipő) másik párját megtalálni!"

Mégvalami, amit együtt csináltok?
Vanessa: Kipróbáltuk együtt a Pilates-t. Mi csak ma reggel voltunk, és nekem ezért most mindenem fáj.

Szabad és saját fordítás! Ha feltünteted az oldaladon, akkor engem is, mint forrást tüntess fel! Köszönöm!

A magazin scannjeit ITT nézhetitek meg!

Nincsenek megjegyzések: