2008. jan. 25.

Új képek a 17 forgatásáról

Megint lekapták Zacet a 17 forgatásán, méghozzá a nemisakármilyen sárga Lamborghini uatasaként, de az nem biztos, hogy ez a színhely beleilleszkedik a film többi részébe. A képek azonban nem ezért érdekesek elsősorban, hanem mert Zachy egy piros rendőrségi fényt kapott(tudjátok milyenre gondolok...)Háát, nem csak ezzel hívja fel magára könnyen a figyelmet...Nagyon édes ezeken az új képeken is! :) Hajjaj, lehet hogy lesz egy komolyabb autósüldözéses jelenete ezzel a csaodaszép verdával?!


Forrás és további, de védjegyes képek a JFX Online-on.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

én már írtam, hogy milyen jó ez az oldal, mert tényleg nagyon-nagyon jó!remélem még sokáig fogod írni és minnél több új hírt osztasz meg velünk Zanessáról!!!!
pußi Cili

xdittax írta...

Természetesen emlékszek Rád, Cili, örölük, h. továbbra is olvasója vagy a blogomnak! Törekszek a legjobbakra, és még nagyon-nagyon sokáig foglak Titeket tájékoztatni a Zanessa-újdonságokról! :)
Cupp: Ditta×××

Névtelen írta...

sziasztok!

Én is régóta olvasom az oldalt...sztem nagyon jó...korábban már írtam csak akkor még senki nem válaszolt:) na de mind1... csináld csak nyugodtan a blogot, megéri...és ha gondolod segíthetek a fordításokban, igaz nem vagyok egy zseni de középfokúra készülök úgyhogy gyakorlásnak is megteszi...;) várom a további híreket a párocskánkról:D

xdittax írta...

Pedig emlékszek a nevedre, frussy, és az él az emlékezetemben, h. eddig mindig észrevettem ha valaki reagált az egyik hírre, de ha nem így volt, akkor az elnézésedet kell kérnem!:)Bocsi!:)
Nagyon örülök, h. fölajánlottad a segítségedet, de akár magadtól is, ha találsz véletlenül valamilyen kis cikket, ha rábukkansz magadtól valami kis apróságra, lefordíthatod, ha szeretnéd, és én 1000% h. kiteszem! (Persze, csak ha Zanessa-témájú!:P) És előre is sok sikert kívánok a nyelvizsgádra! Puszi: Ditta×××

Ui.: Nem Te voltál frussy7? ;)

Névtelen írta...

jaja, én voltam...xD Oksa, csak nincs túl sok időm a suli+ ahhoz hasonló dolgok...foci:D szóval nincs túl sok időm arra h a neten olvasgassak, ha van is egy szabad fél órám ált. ide jövök fel + youtube...(szeretem a Z+V real videókat nézni) de ha találok vmit úgy lesz...:P
cső

xdittax írta...

jaja, én voltam...xD Oksa, csak nincs túl sok időm a suli+ ahhoz hasonló dolgok...foci:D szóval nincs túl sok időm arra h a neten olvasgassak, ha van is egy szabad fél órám ált. ide jövök fel + youtube...(szeretem a Z+V real videókat nézni) de ha találok vmit úgy lesz...:P
cső

Persze-persze nem erőltetem, de köszönöm! Én is szoktam a youtube-on nézelődni, főleg videoklippekre és Zanessa vidikre vadászok! :)
Hehe, tök jó focizol, bár én kevésbé szeretek, mert nem is tudok, így csak el-el poénkodom! ×D De nézni, nos azt nagyon szeretem! :D