2008. jan. 31.

'Will ' & 'Me and Orson Welles'

Szijjjasztok!

Több, mint hulla vagyok, de nem magyarázkodom! Mindenképp jelentkezni akartam, és reagálni arra, amit Ti tesztek az oldalért! Köszönöm, j. végre megint hallattátok a hangotokat, ez sokat jelent nekem, és véletlenül se hagyjátok abba, ha ez leheteséges! Nem kell halálra dicsérni engem, vagyis a blogot:D, de azért csak írogasatok! :)

Párosunk mindkét tagja új filmet forgat majd a közeljövőben, és mindkét filmről több információt tudtunk meg ma!


Jelentések jöttek Austinból, hogy szép csendben elkezdtek dolgozni a 'Will'-en, már a próbák kb. egy hete tartanak. Így teljesen érthető, miért honol ilyen nagy csend Nessánk körül. És a helyzet az, h. ez a csend valószínű még jósokáig kitart majd!

2 új színész neve merült fel a film kapcsán, de ezek nincsenek megerősítve, és egyenlőre az se tudni, milyen karakterek játszását bíznák rájuk. A nevek a következők: Scott Porter és Ryan Donowho.
Egyébként Will, a címszereplő szerepére még senkit se tudunk biztosan, de egy bizonyos Will Johnson, a filmben Scott Donnelly bőrébe bújik.


Zac mellé a 'Me and Orson Welles' című filmbe végre csatlakozott egy női szereplő is, méghozzá nemisakárki, a többé-kevébé híres, Claire Danes, de ezt az információt egyenlőre csak egy magazin közölte. Zac mellett a IMDB-n, 2 további színész neve van felsorolva, Ben Chapliné és Christian McKayé, akik biztosan erősítik a film szereplőgárdáját. Utóbbi Orson Welles-ként!

Források: VABN; IMDB.

----------
Ne haragudjatok, h. még nem válaszoltam a commentekre, de úgy gondoltam gyorsan megírom ezt a kis hírt, aztán eszek, és utána még lesz egy kicsi időm, arra, h. milliószor megköszönjem a dicséreteiteket!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintetek miért nem hordja Zac a gyűrűt? Csak nem szakítottak?

xdittax írta...

Olvasd el az én meglátásomat, az előző hír megjegyzéseinél! És esetleg írd le a sajátodat is! ;)

Névtelen írta...

Hahó!

Valószínűleg nem szakítottak! A VABN bloggerei szerint két dolog lehet a háttérben: Zac lefogyott a műtét miatt és simán leesik az ujjáról a gyűrű (ezt alátámasztják a képek, amleyeken nagyon sovány, ill. a tény, hogy újból kondizik, holott a forgatás még tart).

A B verzió az, hogy pasiból van, így elhagyta valahol. Neeem, nyugi, csak viccelek. A B verzió az, hogy a forgatás miatt nem hordhatja, s mivel csak akkor látjuk őt, amikor dolgozni megy, ez logikusnak tűnik. De ott volt a SAG, amikor felvehetette volna! Így valószínűleg az A verzió a hitelesebb.

Na mind1, azért ne parázzunk, nincs itt semmi gond. Szerintem amúgy sem egy ékszeren múlik egy kapcsolat. Bár én is romantikus alkat vagyok, szeretném hinni, hogy örökké együtt lesznek, de ki tudhatja. Csak ŐK. És szerintem a legtöbb, amit tehetünk az az, hogy elfogadjuk őket úgy, ahogy vannak - gyűrűvel vagy nélküle.

Más: láttátok már, hogy Zac öccsének, Dylannek van egy barátnője? Nem tudom, hogy manipulált-e a kép, vagy igazi, mindesetre aranyos! De ne használjátok, respektáljuk Dylan magánéletét, elvégre a bátyja választotta a sztráságot, s nem ő.

http://www.hopelessromanticsanonymous.blogspot.com/

Ditta! Imádom a honlapodat, csak így tovább! És még 1x mondom, szólj, ha segítség kell a fordításban! Pussz: Névtelen Barátod

Névtelen írta...

sya Ditta Ewii vagyok!!
Lehet pofátlanság amit kérek de nem tudnád az én oldiimat egy kicsit felturbozni,mert hátt sajnos alig jönnek fel:(
A tiédre pedig nagyon sokan jönnek aminek én örülök:)
Bocs.....hogy itt hirdetem...
de Ha vaalki akar lécci az jöjön az én oldi-imra is léccike az egyik Zanessa a másik pedig hsm-em köszyke:)

http://gportal.hu/portal/hsmandzanessa4ewer/
http://hsm-eternal.blogspot.com/

és a blogohoz irjatok komikat a műsikhoz meg a chatbe irjatok köszyke:)

xdittax írta...

Jajj, úgy örülök Neked, Kedves Névtelen Barátom, régen halottam felőled ám! :)
Teljesen egyezik a véleményem a VABN szerkesztőivel, pedig én ezt nem is olvastam náluk, igaz, h. Zac betegségére nem is gondoltam, csak a forgatásra, és gyúrásra, de akár ez elég is. Tényleg furcsa h. lehagyta a gyűrűjét a SAG, de az idevágó megjegyzéseimet mint már mondtam elolvashatjátok az előző hír commentjeinél. Jó bőven kifejtettem én is! :) És csak remélhetem, h. van benne igazság! Minthogy, én is reménytelenül romantikusnak bélyegzem magam, és ezt még büszkén is viselem! ×)

A másra:D: Én sepciel nem tudtam Dylan barátnőjéről, de tényleg azért meglepően van egy kis hasonlóság a testvérpár ízlésében, nem gondoljátok? De valóban, ez már aztán végképp nem ránk tartozik! :D

Még1× mondom, roppantul örölük Neked, NBom, és ajánlom, h. innentől gyakrabban hallasd a hangod! ;)

Ewii, megteszek, amit tudok, de csak hogy egy példát említsek, az én blogom okotóber végén indult, és december végéig senki nem jelzet arról, h. olvassa a blogom. De én csakazért is folytattam, ugyanúgy írtam minderől, és bíztam a jobban! Most pedig már tudom, h. nem hiába dolgozok, és frisselek naponta! És ez rendkívül jó érzés! Te is megérdemled ugyanezt, csak légy türelemmel, és eszedxbe ne jusson abbahygni! Ok?
Puszi Neked, puszi Nektek: Ditta×××

Ui.: Term. ma is jövök még frissekkel, talán nem is eggyel, de most még visszakell mennem a suliba, és csak aztán!

Névtelen írta...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!