2008. febr. 5.

2 lényeges apróság! :)

Szép Napot Mindekinek, sziasztok!


1. A ' Hogyan találtál a blogomra?' kérdőív, szavazás, vagy hívhatjuk akár közvélelemény kutatásnak tegnap du. 3-kor lezárult,és arra az eredményre jutott, h. nagyrészetek a véletlennek, és talán a szerencsés véletlennek köszönhetően jutott el ide! A határidő a végére nagyon szorosnak látszott, az utolsó 1 percben még beérkezett 2 szavazat és így megelett a bűvös 100-as! Ami, hihetetlenül jó, köszönöm! Lehet, h. valakinek ez semmi, de nekem nagyon is sok, szóval csak hálálkodni tudok érte, még akkor is ha csak egyszer tértél be a blogomba! (Csak remélni tudom, h. többször is!)


2. Taki nagyon aranyos volt, és jelzett nekem, h. a neten már megtalálható az a Tiffany gyűrű(típus), amilyet állítólag, és hangsúlyozom, h. állítólag Zacünk vett Vanessánknak! Bár Taki küldött egy linket, nekem azon nem jött be a kép, de utánajártam és meg is találtam, sztem ez lehet az! Osztozok abban a véleményben, h. a gyűrű valóban csodaszép! <3 És köszönet Takinak! :)

Nincsenek megjegyzések: