2008. febr. 4.

Zac Efron kórházi meglepetése!



"Sok Zac Efron rajongó lett izgatott, amikor azt jelentették, hogy a High School Musical hódítót néhány héttel ezelőtt sietve vitték a kórházba. Neki sebészetileg kellett eltávolítani a vakbelét, és ezmiatt kórházban kellett feküdnie egy rövid ideig.

A National Enquirer cikkíró, Mike Walker szerint, Zac eléggé meglepődött, amikor felébredt a kórházi szobájában a műtéte után, ugyanis néhány nagyon fiatal ápoló vette Őt körül, amíg aludt.

***

De természetesen Ők nem igazi ápolók voltak, hanem négy fiatal női rajongó ápolói egyenruhákban. Zac gyorsan megérezte a hamisságot, amikor azok elkezdtek kuncogni, helyesnek tituálni Őt és elpirulni!

A ápólói ruhákat az ápolói szobából csenték el, majd onnan mentek a HSM csillag különszobájába. Zac egy kicsit idegesen jelzett az ápolóknak, akik serényen megérkeztek és elborzadtak, mikor találkoztak "hamisított példányaikkal."

***

Jelentések szerint a biztonságiak pillanatokkal később kizavarták őket a kórházból, egy figyelmeztetéssel, hogy őket legközelebb letartóztatják. Az incidens után egy biztonsági őrt állítottak Zac szobája elé."

[Forrás: National Ledger]

Pont a forrás miatt nem lehet 1000%osan hitelt adni ennek a cikknek, de azért nagyon aranyos és vicces ez az egész. (:

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Naon szeretem a blogodat!Agyszerűen hihetetlen,hogy ennyire informalt vagy!:D
Ha jól emlékszem még nem olvastam azt hírt,hogy Zac adott Vanessának egy Paloma Picasso által tervezett gyémánt gyűrűt.Mondjuk nem 100%,de több külföldi lapon olvastam.Itt egy link a gyűrűről:http://www.tiffany.ca/Shopping/Item.aspx?sku=GRP00814&cid=28746&mcat=148204
Egyszerűen gyönyörű!:D
További sok sikert a bloghoz!
Taki

xdittax írta...

Először is köszönöm Neked, Taki!
Másodszor: A képet valóban nem közöltem még, de a hír már jó pár napja olvasható itt, csak egy kicsit kell legörgetned, és akkor megtalálod!
De csak most nézem, nekem nem jön be magáról a gyűrűről kép, de gyorsan utánajártam és megkerestem egy külföldi Zanessa blogban! De akkor is köszönöm, h. szóltál, és tényleg nagyon szép a gyűrű, szeretném remélni h. rajta van Vanessa ujján! <3
Puszi: Ditta×××