2008. febr. 4.

Zac kosarazik ×.


Helló!

Zac Efront megint kosarazás közben kapták le, már nem is tudom hanyadszorra, de most annyi különbséggel, h. a '17' forgatásán. Viszont annyiban nem változtak, és nem is fognak, hogy nagyon édesek! :) A nap folyamán még későbbre ígértek a JFX Online szerkesztői egy videót is, valamint olyan fotókat, amin Zac szájaszéle krémes a forró csokitól, és egy Audi R8-at is emlegetnek. Még visszanézek, és ha ezek meglesznek, itt is fentlesznek! ×DDD (Ha édesek, ha nem!:))

Több képért KATT!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyon ari fotók:) és mintha ott lenne az ujján a gyűrű:D..vagy csak én látom rosszul?! szerintetek??

xdittax írta...

Valóban, tényleg van egy gyűrű az ujján, én is ezt figyeltem, de érdekes módon, a balkezén...hogy ez az a gyűrű, vagy egy másik...nos, azt ezekből a képekből megállapítani nem lehet...

Névtelen írta...

Egészen szemfüles blogger vagy. Remélem a tanulásra is jut időd bőven. A fordításokkal legyél kicsit bátrabb, ne hagyad, hogy a lexikális tudás győzzön. Használd a szókincsedet bátrabban.
Azt kell, hogy mondjam, szinte percre-kész híreid vannak - én követem a világhálót, sokat olvasok blogod alanyáról. Ügyes vagy. csak így tovább.

xdittax írta...

Hmm, nagyon köszönöm az építő kritikát! :) Tényleg, köszönöm a visszajelzésed, örülök, h. végre az apróbb-nagyobb hibáimról is beszél, és megpróbálom kiküszöbölni azokat, mert hallgatni akarod Rád! Sok puszi, és még1× köszönöm: Ditta×××

Ui.: végig mosolyra görbülő szájjal írtam, és olvastam a commentedet! :)

Névtelen írta...

Mint azt már a mai napon jeleztem, nincs nagy probléma a munkáddal. Tetszik, hogy lényegre törő vagy és a tény, hogy 15 éves vagy csak erősítsen abban a tudatban, hogy a kor előrehaladtával sokkal ügyesebb leszel. Mondanám, hogy a fordítások "honosításában" a segítségedre lehetek, de az már nem a TE munkád lenne. Mindenesetre, én olvasom a blogodat szinte minden nap - és ha jelzed esetlegesen - én nagyon szívesen segítek Neked, hogy ráérezz a lényegre.
"Egy jó pár évvel idősebb Zanessa érdeklődő"

xdittax írta...

Köszönöm! Örülök, és jól esik, h. egy jó pár évvel idősebb Zanessa érdeklődő is kíváncsi a blogomra, és úgy gondolja, h. megéri olvasgatni. Remélem még hallatni fogod a hangod, és segítesz, ha valami nem megy, vagy ha valamit elrontok. A (szabadabb) fordítást pedig gyakorolni fogom!