2008. febr. 17.

Zanessa az 5.!


Úgy néz ki, a Zac Efron és Vanessa Hudgens expressz nem mutatja annak jeleit, hogy lelassul.

A pár, aki csak a Disney tömeg előtt ismert a High School Musical filmekből, sikeresen az 5. legforróbb Hollywood-i párnak lett kikiáltva a lalate.com-on.

Zac Efron és Vanessa Hudgens a képernyőre írt és a valóságban is igazi romantikájuk által elbűvöltek egy egész nemzedéket. Ebben az évben egy új High School Musical résszel még forróbbá válik majd. Amikor HSM hármat 2008-ban kibocsátják, számíts arra, hogy Zanessáról fognak a legtöbbet beszélni az évszakban. Ellentétben a '80-as és '90-es évek vezértinédzserszínészeivel, Zanessa még mindig erős lábakon áll, imádni valóak, és mindig nagyszerűen néznek ki!



A honlap teljes 10-es listája:

10. Britney Spears és Adnan Ghalib
9. Heidi Montag és Spencer Pratt
8. Milo Ventimiglia és Hayden Panettiere
7. Heidi Klum és Seal
6. Kim Kardashian és Reggie Bush
5. Zac Efron és Vanessa Hudgens
4. Ellen DeGeneres és Portia de Rossi
3. Amy Winehouse és Blake Fielder Civil
2. Victoria és David Beckham
1. Brad Pitt és Angelina Jolie

Forrás: Charming Efron.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia, Ditta

Megint én jelentkezem "egy idősebb efron rajongó" emlékszel?
Olvasgatom az oldalt és mindíg mosolyra fakaszt:)
Támadt egy gondolatom amit meg akartam osztani veled, bár elég fiatal vagy, azért remélem megérted mit akarok mondani.
Szóval elnézegetve a weben a fiatalok körüli őrület, (pl; legnépszerűbb pár, őrületbe kergetett téma a gyűrű vielése, eszméletlen paps töltelékes magánélet stb. stb.stb) az volt az első a gondolatom, hogy nem csodálkozhatnánk azon, ha ez az őrület kioltaná a legforróbb érzelmeket is egy idő után. A charismatic pl egy elég érdekes oldal ebből a szempontból. A galéria tartalmazza a paps képeket, de a hírek inkább a hivatalos dolgokról szólnak és a paps dolgok kimaradnak és ezért talán kicsit száraz és hűvös a dolog.
természetesen ezt nem azért írtam, hogy bármilyen kritikát gyakoroljak csak gondolat volt, amit meg akartam veled osztani. Mit a véleményed?

Névtelen írta...

jaaaaj, elég késő van már, nagyon zavaros lett a mondandóm és közben szárnyaltak a gondolataim, ezer dolog jár a fejemben...na majd legközelebb jobban sikerül...bocsi, bocsi, bocsi, bocsi:)

Névtelen írta...

Jó éjszakát és szép napot holnap az iskolában!

xdittax írta...

Ne is gondold, nem felehtenélek el, és örömmel köszöntelek itt megint! Szia!:)

Háát, igen, teljesen egyetértek Veled, azért valamilyen szinten, szörnyű lehet Zanessáéknak lenni, és ezek a papparazzis dolgok is kezdenek nagyon "bedurvulni". Én nem nagyon szívesen mondanék le ezekről az Őket jobban érintő képekről, dolgokról, végülis ez a következménye annak, amit vállaltak, de furcsa, kettős érzés ez, mert néha már nagyon "belepofátlankodunk" a személyes életükbe, de szerencsére azért Ők is ellégé védik azt.
Amúgy minden világos, érettem mire gondolsz, és tányleg a Zefron. com is tényleg nagyon érdekes ebből a szempontból, ráadásul tényleg nem is teszik közzé az ilyen "mindennapos" candid képeket, és most Te is tudod melyikekre gondolok! Én ezt háát, szóval nem a legnyerőbb dolog ez tőlük, már nem nekem, hanem úgy nézve, h. rengeteg embert csak a sztárok ilyen oldalról való megismerése hajt, de egyébként nagyon helyes, h. ennyire tiszteletbe tartják Zac életét. Ez most úgy jött, mintha pl. az én blogom nem ezt tenné, de azért ez csak részben igaz, szerencsére!;)

Én bocsi, ha esetleg ez nem lenne érthető, (a Tiéd az volt), de most én vagyok nagyon fáradt, mert már tényleg szép napom volt, nemrég értem csak haza, nagyon kimerültem. Az nem szép, h. rögtön idejöttem, de eztán majd foglalkozok eleget a sulis dolgokkal! :)
Puszi Neked: Ditta

Ui.: "Olvasgatom az oldalt és mindíg mosolyra fakaszt:)" --> köszönöm! :)

Névtelen írta...

Ditta,
sajnos igazad van, mi emberek vagyunk ilyen gyarlóak és a rajongásunk tárgyát úgy szeretnénk kezelni, mintha részese lenne az életünknek valóban (pedig nem is az sajnos). A paparazzik ezt kihasználva eszméletlen pénzeket keresnek "munkájukkal". Mi pedig napról-napra várjuk, hogy milyen újdonság kerül napvilágra.
Ezért van az, hogy én szeretem a charismatic oldalt is, mert ott a komolyabb, művészeti illetve közéleti dolgaikról olvashatok, de sajnos tagadhatatlan tény számomra, hogy bár nézeteimmel teljesen ellentétes, de rendszeresen olvasom (természetesen ezen blog mellett) a ZA angyalokat és a gossip oldalakat is. Először csak a nyelvi tudásom fenntartása miatt (olcsóbb és színesebb olvasni angolul a neten, mint megvenni a szennylapokat), majd később már fontos volt 1-1 bizonyos személyről is olvasnom. Szerintem most élem 2. tinédzserkoromat...Jó mi?
Üdv " egy idősebb...." (ki kéne találni valami jó kis nicknevet....ötlet???

Névtelen írta...

Most nézem csak, hogy jó lésőn érsz haza a suliból. Sportolsz is valamit vagy csak ilyen sokáig tartanak a külön órák és úgy általában a suli?

xdittax írta...

Látod, látod, azért kell tényleg egy név Neked, h. megtudjalak szólítani, h. feltudjalak ismerni, bár ezzel igazából nincs probléma! :) Hogy ötletem? Háát, ez így most nincs, de majd gondolkozok rajta. De ezt igazából Neked kell kiötölni! :)
És igen erre az egészre, én magam is mindig vágyakozok az újabb-újabb Zanessa fotókra, és ez nagy szemtelenség velük szembe, pedig azért én megpróbálom ezt egészséges szinten tartani. Bele-bele kukkantgatunk, pedig nem si szabadna annyira, de nekünk egysezrű embereknek, kellenek az ilyenek is! :)

A sulis kérdésedre, nem mindig vagyok így, de a tegnapi napom őrült volt, és elég húzós. Sportolni csak hobbi szinten egy-egy floorball edzésként, ami rendeszeresen van betáplálva nekem, továbbá a zeneiskolában koptatom a padot a suli mellett, immáron 6. éve. Tavaly pedig egy nagyon időigényes "szenvedélyemre" találtam rá, ha lehet így mondani, de azért még néha hiányzik belőle a legnagyobb lelkesedés. Ez pedig a sport, a sporttörténelem, de legfőképpen az olimpiatörténet. Ez az egész egy versennyel keződött, és bár teljesen önként jelentkeztem reá, a végére nagyon beleszerelmesedtem, és hát a csapatommal megnyertem a Szellemi Diákolimpiát, ami nem egoizmusomból adódóan, de akkor is nagy szó. Mérhetetlenül sokat kellett rá készülnünk, és ez most csak folytatódik, mert ezévben is részt veszünk a versenyen, egy nehezebb korcsoportban, nehezített témakörben és hétfőn lesz a megyei forduló, amin bár csak miindulunk egyedüli csapatként, végig kell csinálnunk, és így is nagyon nehéz lesz. Utána majd jön a területi és ha azt megnyerjük a döntő. Viszonylag jó az agyam, szóval fekszik ez nekem, de sokat kell vele foglalkozni, és mindezekkel együtt vagyok annyira elfoglalt tinédzser. :)
Ez most hosszú "önéletrajz" lett, és ezért bocsi, de szeretek íroni, csacsogni, degondolom ez már feltűnt annak, aki olvassa a blgom híreit.
Most befejezem itten, és tudod, ha Te is szeretnél egy kicsit "bemutatkozni", akkor csak rajta! :)
Puszi Neked: Ditta

Névtelen írta...

Ditta,
első blikkre legyen a nicknevem :"ME". Látom nem hagyod ifjú elmédet eltékozolni ez nagyon dícséretes. Gratulálok az eredményeidhez (eredményeitekhez). Bemutatkoznom nem nagyon kéne, biztos sokkolna a dolog téged is és ahogy olvasgatom itt a hozzászólásokat, a látogatóid is mind nagyon-nagyon fiatalok (szerencsére). Csak annyit, hogy mikor Te születtél én már középiskolába jártam....Mikor Te elkezdted a középfokút, nekem már 2 diplomám volt (ha jól számolom. Mire végzel a felsőfokú tanulmányaiddal én már "őskövület" leszek. Van 2 gyerekem is, tőlük hallottam a HSM-ről (ők azért fiatalabbak Tőled, de nem sokkal)és szerintem már régen nem foglalkoztak ezzel az egésszel, amikor én kezdtem belemászni egyre jobban. Még ma sem tudom megmagyarázni pontosan, hogy miért.....
Talán mert túl komoly beosztásban dolgozom és a lelkem igazűból fiatal szeretne maradni, ezért is jó egy kicsit kiszakadni a komoly felnőtt világból. Szerintem elájulna a környezetem is, ha tudná milyen titkos "hobbym" van - nem hiszem, hogy gondolnák valaha is...
Így aztán maradnak az eldugott pillanatok és igyekszem féken tartani a hétköznapjaimban ezeket a lázongásokat.
Ellenben, ha nagyon elfáradok, akár még munkaidőben is képes vagyok meglesni a "híreket" - hát nem elképesztő?
Na most hirtelen ennyi - jövök még!
"ME"

xdittax írta...

Szia "ME"! :)
Mindig örömmel olvasom a soraidat, és igazából fantasztikusnak találom Őket. Ez most fura, de tetszik a stílusod, tetszik az életedet, az életszemléleted és önző módon, de büszke vagyok arra, h. Te itt vagy nekem, vagyis a blogomnak, és Zac-éknek, de ezt most a legőszintébben!
És semmi bántó szándékkal, de nyugodtan maradj csak fiatal! :)
Sok puszi, további szép napot: Ditta