2008. febr. 15.

Zanessa kedvenc játéka



"Fogadjunk, hogy nem tudtad, hogy Zac és Vanessa videójátékkal is szoktak játszanak! És a kedvencük a PlayStation 3 izgalmas játéka, a Resistance: Fall of Man!

Zac Efron, 20, és Vanessa Anne Hudgens, 19, elmondták, h. a Resistance volt a kedvenc játékuk a nyár folyamán.

"A legjobb játék, szerintem örökre a PS3 Resistance: Fall of Man-e"
- nyilatkozta Hudgens. "Amikor ezt a játékot játszom, vagy csak nézem, ahogy valaki ezt a játékot játssza, engem annyira "rabul ejt/magával ragad". Annyira mókás megölni az idegeneket. És ők annyira furcsák, téged nagyon megijesztenek.""


Forrás

***

Azért aranyos ez a kis szösszenet, de régi, az eredeti cikk kelt: 2007.08.30-án. Mindenesetre én úgy gondoltam megosztom Veletek, mert én mégcsak most bukkantam rá,de ha valaki már olvasta, akkor én kérek elnézést!^^

Na és mostmár utoljáta, komolyan elteszem magam, mert már tényleg későre jár, és hosszú volt a napom, csakhát beleragadtam a székbe...:)

Nincsenek megjegyzések: