2008. febr. 15.

Valentin-nap LA-ben!
















Halihó!, és nem tudom kinél hogyan, de nálunk valóban esik a hó....:(

De LA-ben, nagyon szép az idő, és a lánykánk is nagyon szép, a csokra is nagyon szép, de a mosolya még szeb! :)
Vanessa Hudgenst -aki Valentin-napi színeket viselt, és nem mellesleg jól is állt Neki - virágcsokorral köszöntette az X17 Valentin-nap alkalmából, és V szemmel láthatóan örült a kedvességnek. Persze Zacnek nincs oka a féltékenykedésre, hiszen az X17 Online és Nessa szigorúan csak barátok! ;)))
Az hogy V épp mivel foglalatoskodott, miközben meglepték Őt, még nem derült ki, de bizonyosan kifog!

Forrás: X17.

EDIT:
Videó is került fel Nessáról, többek között mikor megkapja a virágcsokrát, és az is kiderült, h. gyönyörű autókájával a Jamba Juice-ba is ellátogatott. (Legalábbis én erre az üzletre ismertem rá, mindenesetre az biztos, h. egyaránt V és Z is gyakran ugrik be ide egy-egy üccsiért!)


Mára már búcsúzom, Mindenkinek kellemes péntekestét kívánok! :)

EDIT:#2: Na jó, mégse búcsúzok még, mert találtam ehhez a cikkhez pár új fotót Nessről, és gondoltam gyorsan belinkelem ide is, h. megnézhessétek, csak KATT! Egyébként említettem már, mennyire csípem Nessa stílusát?:)
De mostmáraztán tényleg jó éjt! ;)

20 megjegyzés:

Névtelen írta...

SZIA AZT GONDOLOM NEM LEHET TUDNI HOGY ZAC KÖSSZÖNTÖT -E A KEDVESÉT VAGY SEM.ÉN MÁR EGY EGÉSZ SPIRÁL FÜZETET TELE TETEM A CIKKEIKEL.MAJD MÉG IROK ERRE A FANASZTIKUS OLDARA,KOMOLYAN MONDOM IDÁIG SZERINTEM A TE BLOGOD A LEGJOBB.A HÉTEN BETEG VOLTAM ÉS ÁLANDÓAN A NETEN LOGTAM, HOGY ZAC ÉS VANESSA OLDALAKAT NÉZEK DE A TIED A LEGES LEGJOBB PUSZIKA ÜDV:MARIE

Névtelen írta...

Szia!
Nekem nagyon tetszik az oldalad. Egyszerűen imádom! Ha tehetem akkor mindennap megnézzem! Nagyon meg vagyok veled elégedve!!!
Igaz már 22 éves vagyok, de nagyon szeretem őket és a HSM-et is!
Remélem örökre együtt maradnak!
És az oldallal kapcsolatban pedig csak annyit még, hogy SZUPER! és igy tovább!Sok sikert!

Névtelen írta...

De tényleg köszi Ditta, hogy foglalkozol ezzel a bloggal és időt szánsz rá!

Névtelen írta...

én is minden nap feljövök és sztem is ez a legjobb zanessás oldal!!!

xdittax írta...

Jajj, Istenem, erre meg mit is mondhatnék, annyira hihetetlenül jólesik! Köszönöm, tényleg, csak megköszönni tudom, a kedvességeteket, és persze a rendszeres látogatásokat!:) Nagyon örülök a visszajelzéseknek, mert így tudom,h. valóban nem hiába foglalkozok ennyit a blogommal! Szóval köszönöm, mindannyiótoknak!
Szép estét Nektek: Ditta×××

Ui.: Marie, Neked mihamarabbi jobbulást kívánok! ×)

Névtelen írta...

Szia Ditta!
Azt mondd meg, hogy hogy jutt ennyi idöd az oldalra. Amúgy én irtam a második megjegyzést, hogy SZUPER az oldal és így tovább, csak a végére elfelejtettem nevet irni, így most pótólóm.
Remélem sokáig élvezhetjük a mindennapi új hireided és azt, hogy kedves is vagy.
Pussz Kitti(22)

xdittax írta...

Kedves Kitti!
Kérdésedre válaszom: foggalmam sincs. Valahogy megpróbálom összehozni az arany középutat, összegyeztetni mindent amivel csak foglalatoskodom, és be kell hogy valljam én is meglepődök azon, h. egész jól megy, mert viszonylag egészséges szinten tudom tartani magam, és az időm. Nem esek túlzásokba, valahogy minden úgy megy, ahogy azt szeretném, de persze ezért küszködök is rengeteget, de emellett élvezem is mindezt! Szóval nem tudom, én is egy olyanféle energiagombóc vagyok! ;) Ergo, sajtkukac! :)))
A kedvességemre kitérve pedig, ha valóban az;), csak adom önmagam, de örölük, h. azért megnyerő, és élvezhető.
És ígérem, nem adom fel az oldalt talán soha!
Köszönettel és szeretettel: Ditta×××

Névtelen írta...

Szia Ditta!
Köszönöm szépen a válaszodad!
És remélem, hogy be fogot tartani azt amit mondtál!
Pussz Kitti!

xdittax írta...

Hey, semmit sem kell megköszönni! Én értetek dolgozok, és szeretek Veletek kapcsolatot teremteni, örülök, h. kommunikálhatok Veletek! Az ígérteimet pedig általában mindig megpróbálom betartani, és ezt az egyet pedig különösen!:)
Puszi: Ditta

Névtelen írta...

Ok! hány éves vagy ? Pussz Kitti

xdittax írta...

15 éves vagyok (még mindig), mindenki döntse el, sok vagy kevés, de én élvezem ezt a korszakot, és remekül érzem magam. :) Ne haragudj, h. csak most válaszoltam kérdésedre, de csak most vettem észre, h. új megjegyzés született!
Puszi: Ditta

Névtelen írta...

Szia!
Szerintem is pon ideális a korod. Söt szerintem a korodhoz képes, nagyon jó a megfogalmazási képeséged, söt szerintem többnek lehetne téged gondolni. Sajna az én korosztályom már nem nagyon csipi a HSM-et, mert szrintük gyerekes(22 vagyok:) de én imádom egyszerűen.
Ja és semmi baj, h késöbb válaszoltál.
Pussz Kitti!

xdittax írta...

Szióka!
Igen, álatlában ezt mondják, h. érettebb vagyok a koromnál, főleg ha vadidgennekkel hoz össze a sors, és esetleg elkezdünk beszélgetni látatlanba. Egyébként ennek örülök is, és imádok írogatni, csacsogni, az ilyenekhez van úgyahogy érzékem, vagy mim.:D
Te csak nyugodtan szeresd a HSM-t, és Zanessát, van is miért és megteheted!
Pusszantás: Ditta

xdittax írta...

Szióka!
Igen, álatlában ezt mondják, h. érettebb vagyok a koromnál, főleg ha vadidgennekkel hoz össze a sors, és esetleg elkezdünk beszélgetni látatlanba. Egyébként ennek örülök is, és imádok írogatni, csacsogni, az ilyenekhez van úgyahogy érzékem, vagy mim.:D
Te csak nyugodtan szeresd a HSM-t, és Zanessát, van is miért és megteheted!
Pusszantás: Ditta

Névtelen írta...

Szióka!
Nagyon aranyos vagy, h mindig válaszolsz!
Nem idevágó téma de te mit zólsz ahhoz, h Zac nem énekel a HSM2-be?
És tutti, h ő énekel a hajlakkba és a hsm 2-be, mert ezebe is más egy kicsit a hangja.
Én már nem tom, h mi az igazság te ?
Pussz Kitti!

xdittax írta...

Az igazság az, hogy.:
zac a HSM1-ben is énekel, bár nem mindegyik dalban, és ekkor helyettesíti Őt Drew. Pl. Zac biztos hogy nem énekelt a Start Of Something New-ben, de a Breaking Free-ben Őt illeti a dicsőség! Ezt akkor lehet igazán jól kihallani, hogyha a koncertfelvételeket is hallgattad már, mert ugye a körutakra Drew utazott. De a Hajlakkban, és a HSM 2 összes számában Zacet hallhatjuk énekelni, igazán tehetségesen! ;)
Remélem segíthettem, jó éjszakát: Ditta

Névtelen írta...

Szia!
Köszi, a gyors választ! És segítettél is! Ja és remélem, h nem zavarlak. Amúgy a Hajlíkkban is kicsit más a hangja, de hallom a hsonlóságot. ŰGondolom mutált vagy ilyesmi. Nessa hangja is más a saját cd-jén. Úgy látszik, h az ember jól tudja változtatni az énekhagját.
Pussz Kitti!

xdittax írta...

Szija!
Dehogy zavarsz, egyáltalán nem! A válazs meg, néha gyors, néha kevésbé, de mindeképp lesz! :)
Háát igen, ha folyamatosan képzi, rendszeresen gyakorlja az éneklést, akkor változhat kicsit vagy nagyon. De mindekettőjük hangszíne, és mindekijé változik az évek hosszú során! :) Meg persze a daltól is függ! De én úgy imádom Nessa hangját, annyira varázslatos és karakteres. Azonnal felismerném bárhol, bármikor! :)
Ditta×××

Névtelen írta...

Szija!
Én is nagyon szeretem Nessat! Jobban mint Ashleyt. Zac pedig a csúcs!
Hétvégén nem leszek, mert vidékre utazok, de vasárnap este leszek de akkor sem sokat, igy kellemes hétvégét kivánok neked és jó munkát az oldalal kapcsolatban.
Pussz Kitti!

xdittax írta...

Szija!
Én mostanában már Ashleyt is egyre gyakrabban hallgattam, ahogy a hangulatom hozza! :)
Én kívánok Neked szép hétvégét, főleg hogy utazol! :) De magamnak is, köszi Neked is, mert szörnyen sok dolgom lesz, és már most félek tőle! ×D
Puszi: Ditta