2008. febr. 14.

V in LA, Z in London?!



Jajj Istenem, Jajj Istenem, megint oylan kevés időm van, ma még szinte nem is csináltam semmit..., nagyon jó napom volt..., de ezt muszáj volt még ma jelentenem Nektek, nem hagyhattam holnapra!
Roppant furcsa dolog történt, sztem erre senki se számított, de nekem persze már vannak saját gondolataim, saját verzióim, saját elképzeléseim a dolgokról, de most szorít az idő, majd holnap megpróbálom kifejteni Őket, ha már persze Ti is hozzászóltatok a hírhez, de talán addigra már választ is kapunk rá, mondjuk egy újabb adag candid képpel.
Na tehát, az ami ennyi kérdést merített fel bennem, és még sokmindeki másnak, az nemmás, h. mint a mi Baby V-nk, visszatért Los Angelesbe 2 jóbarátja, Shadow és Mr. Teddy macija társaságában. Talán azért, h egy másik barátja, egy fiúbarátja társaságát élvezze?! Nem hinném, mert az a fiúbarát aki érintet lehetne, a bennfettesek szerint Londonba repült, vagy legalábbis Európába. De akkor meg mi a csudáért jött vissza Vanessa egy nappal Valentin-nap előtt, amit köztudottan a kedvesseddel kell ünnepleni, persze a családoddal is lehet...Háát ez különös. Lehet, h. csak innen tud tovább indulni Londonba? Vagy Zachary nem is utazott el, vagy mi a szösz?! Mert együtt vannak még, egy párt alkotnak, és ezt nemcsak én gondolom így, hanem Vanessa is ezt jelzi azzal, h. viseli a Kuuipo-gyűrűt, ha ez számít valamit.(Persze, h. számít, a csudába is!)
Mindenesetre nagyon aranyos V a LAX repülőtéren készült képeken, bár kicsit fáradtnak is látszik, de mondom, édes!:) és olyan jó Őt újra látni, meg a maciját, oh és az szeretnivaló ebét is!×P
Mégis elgondolkodtató ez a helyzet...szóval, várom a véleményeteket, ne tartsátok vissza! ;)

Képek V-ről a Just Jared-en.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

SZIA MARINEK HIVNAK ÉS NEM TELNE EL ÚGY EGY NAP, HOGY NE NÉZNÉM MEG A BLOGODAT MERT EZ EGY FANTASZIKUSAN KLASSZ OLDAL CSAK IGY TOVÁBB.SZERINTEM VANESSA VAGY AKKOR ÉRKEZET A REPÜLŐTÉRE VAGY AKKOR UTAZOT VOLNA EL.NEM HISZEM HOGY EGY HARMADIK SZEMÉLY IS RÉSZT VENNE.KI AZ A BOLOND AKI ZAC EFRONT LE CSERÉLNÉ???SZERINTEM NESSA SEM HÜLYE MÁR LASSAN 2 ÉVE HOGY EGYÜT VANNAK.MEG AZT A MACIT IS OTT SZORONGATA.ZAC NEM HANYNÁ HOGY VALAKI IS EL VEGYE TŐLLE BABY V-T.VÁROM A FRISS INFOKAT .JA ÉS EGY ÉSZRE VÉTEL TUDTAD HOGY CHAD A LEGFIATALABB ÉS ,HOGY TAYLOR A LEGIDŐSEBB.A HIGH SCOOL HUSCEL ÚJSÁG MEG JELENT M.O-ON IS. SOK SIKERT A BLOGODHOZ ÉS ÉN MINDENAP MEG NÉZEM AZ OLDALADAT.

xdittax írta...

Szia Mari! Nagyon kedves vagy, és édes, köszönök mindnt!
esztemnbe sincs haramadik személyre gondolni, de az biztos hogy V most érkezett visza L-ba. És itt nem arról van szó, h. lecserélnék-e egymást, ők nem úgy gondolkodnak, h. sztárok, sztem ez mellékes, de az igaz, h. Zac szuperszexi...;)
Ehyébként igen, tudtam, h. Corbin ha mindenigaz, 18-19 éves, míg Monique már lassan a 28 körül jár, de ez nem biztos h. pontos. Mindenesetre ez nagyon érdekes, főleg úgy, memnnyire aranoysak együtt, de tudjuk jól, a korkülönbég se a szerelmnél,s e a bartásgánal nem számít! ;)
Mégegyszer köszönök Neked mindent, nagyon jól esett, puszi: Ditta