2008. febr. 5.

Dolgozó, de boldog Zac(hy) :)



Azok az ígért képek Zacről, és forgatási napjáról felkerültek a netre, de én előbb a ZacEfron.nl-en találtam meg, ezért annak galériájába írányítalak benneteket! Egy csomó kép készült, és mind nagyon helyes! :) Az említett kocsi is föltűnik, ezt az Audit már máskor is láthattuk forgatási képeken. Oh, és a forrócsokoládés képek is megvannak!^^ (Mint ahogy az mellékelve is vagyon!:)) Mit szóltok hozzá? ;)
A további képekért kattintsatok IDE!

Plusz, nemcsak az ígért képek, hanem az ígért videó is megérkezett Mr. Efron-ról, IDE kattintva megnézhetitek! Ő tényleg ngayon vidámnak és egészségesnek tűnik pedig kb. csak 2 hete volt a műtétje!

(Ui.: Addig nem lesz belőle újra Zachy, amíg újra nem randevúzik úgy Nessával, h. mi is tudjunk róla, de a címbe annyira odaillik, sajnálom!×P)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia
most itt is írok , mert lehet hogy már nem nézed az előző megjegyzéseket.
szóval , én nem azért kértem hogy külgyél képet , mert nem találnék , vagy nem lenne ,csak azért mert ott akarok levelezni veled , és nem itt .
kösz a megértésed , (és bocsi, sajnálom ,hogy akkor nem ezt írtam már neked.)
kösz
.kitti

xdittax írta...

Szija!
Írtam (végre) Neked egy rövidke levelet, és bocsi, h. ilyen sokáig tartott! Légy jó: Ditta×××