2009. jún. 6.

"Egy cél vezérel minket!"

Az utolsó ausztrál interjúanyagot, ami Zachy Efron legújabb, ultrasikeres filmjéhez, a "17 Again"-hez készült most olvashatják el, és azt hiszem mindannyitoknak tetszeni fog, amit a srác mond a Sunrise-nak. :)


Zac, üdv a Sunrise-nál, öröm találkozni veled!
Öröm veled találkozni, köszönöm.
Hozzászoksz valaha is a sikítozó lányokhoz?
Nem, sosem tudsz hozzászokni, ez mindig más. Meg kell mondanom, a tegnapi premieren nagyon sok ismerős arcot láttam, akiket felismertem. Vicces volt.
Ez rossz érzés?
Nem, nagyszerű. Hűségesek. A legtöbbjüknél volt közös kép velem korábbi premierekről. Szerintem cool, hogy rászánják az időt, hogy újra meg újra eljöjjenek, felemelő.
Ez jó dolog. És a visítozás hangereje…fiúk nem tudnak ilyen hangot kiadni, ez a lányok sajátja.
Nem tudom, hogy csinálják, őrület. De mindig izgalmas, feldob.
Tetszett nekem a Megint 17, nagyszerű volt. És hogyhogy megint kosarazol?
Nem tudom, ez tetszett a karakterben, hogy Mike kosaras srác volt a gimiben, mert segített, hogy megtaláljam a személyiségét. Nem volt sok más út, hogy hozzá viszonyuljak. De sok kosaras trükköt tudok.
Végül is évek óta gyakorlod őket.
Igen, sokáig foglalkoztam a kosárlabdával.
Mint Troy.
Igen.
Ha visszanézel – mivel a film arról szólt, hogy megint 17 éves vagy – akkor elkezdted a karrieredet, ami csak nagyobb és jobb lett. Számodra ez az életkor mást jelent, mint azoknak az embereknek, akik nem érték még el azt, amit te már igen?
Szerintem 17 évesen olyan voltam, mint bárki más. Nem tudtam, mit kezdjek a jövőben, kicsit magabiztos, néha összezavart, de ez a felnőtt kort megelőző lépés is egyben. Nagyon izgalmas időszak, mert még nem vagy felnőtt, de várod, hogy eljuss oda. Tehát nagyon hasonlítottam egy átlagos 17 évesre.
Végigcsinálnád még egyszer?
Visszamennék 17 éves koromig?
Igen.
Igen, van pár dolog, amit megváltoztatnék, néhány dolgozatot jobban írnék meg, beszélnék pár lánnyal. De ezek kis dolgok, fontos dolgokon nem változtatnék.
Magabiztosabb lennél – tudván, hogy hol vagy most – mert nagyon sokan aggódnak olyasmiken, hogy szerelmesek lesznek-e valaha, vagy hogy megkapják-e az adott munkát.
Ez a érdekes rész abban, hogy kapsz egy második lehetőséget: hogy élettapasztalatod van, amit az évek alatt szereztél. Szóval, ha visszamész, mindenképp magabiztosabb vagy, és jobban összejönnek a dolgaid. Ez történik a Megint 17-ben.
Mindenképp meg akartalak kérdezni a rólad alkotott képről. Sokkal idősebb vagyok nálad, és láttam, ahogy a gyerekeim a High School Musicalt nézték, és az unokahúgom majd’ megőrült, mikor megtudta, hogy interjút fogok készíteni veled. Ez egy nagyszerű dolog, de szerintem az anyukák is nagyon örülnek, hogy nem szálltál el, és tudod, mit csinálsz és merre tartasz, és nem tervezel olyan őrültséget, ami miatt mi anyukák, levesszük a posztered a gyerekeink faláról.
Igen, örülök, hogy eljutottam idáig, hálás vagyok a lehetőségért, és tudom, hogy millió mód van rá, hogy elrontsam ezt. Nem akarok áldozatul esni ennek, senkinek nem teszem meg ezt a szívességet. Jól szórakozok, és igyekszem fenntartani ezt a példakép-státuszt.
A családod is segít ebben?
100%. Mindenben segítenek, a legokosabb emberek, akiket ismerek. Biztattak, ha nem bíztam magamban, és ez kifizetődött. Hálás vagyok nekik, hogy így neveltek fel.
Tartottál olyan bulit, mint Mike?
Nem, viccelsz? Rájöttek volna, semmi ilyesmit nem csináltam. Próbáltam, de csak idő kérdése volt, hogy megtudják.
Énekelsz, színészkedsz, táncolsz, és mindben nagyon jó vagy. Hasonló, mint mondjuk Hugh Jackman. Szeretnél olyan előadó lenni, mint ő?
Igen, Hugh-ra az egész világ figyel, olyan akarok lenni, mint ő, inspirál. Nagyszerű színész, a tökéletes Wolverine, és ugyanakkor briliáns zenész, énekes és táncos, ami még többet ad a hitelességéhez. Szerintem fantasztikus munkát végez, és jó lenne, ha lennének még ilyen előadók. Remélhetőleg a nyomdokaiba léphetek.
És ezek a képességek neked is megvannak, mert a Gumilábban láthatjuk ezeket, mint a High School Musical filmekben, és a Hajlakkban, amit szintén újra elkészítesz, a Hajlakk 2-t. Tehát éneklés és tánc – ebben nagyon profi vagy.
Ha a Gumiláb mindenképp nagy kihívást jelentene számomra, de szerintem az a fontos, hogy minden előadással új területeket érj el, minden egyes koreográfiával a legjobbat kell kihoznod magadból, fel kell emelkedned. Majd meglátjuk, kiderül hamarosan.
Mi a legjobb dolog ebben a munkában számodra az alapján, amit eddig elértél?
Minden, a tegnapi premier hatalmas volt. De szerintem 100%, hogy a legjobb dolog ebben az, amikor részt veszel a munkában. Ott vagy a forgatáson egy kreatív környezetben, mindenki ott van, máshogy dolgozik, de egy cél vezérel minket. Az egyes emberek nélkül – ha egy ember elront valamit – a film, az egész film szétmorzsolódik. Szóval a forgatásokon van egy egység. És nem tudom, egyszerűen imádok ilyen környezetben lenni.
Öröm volt beszélgetni veled.
Nekem is veled. Köszönöm.
Érezd jól magad!

Fordította: LinkLuvor.

4 megjegyzés:

Andi írta...

Sziasztok!

Jó interjú, tetszett, köszönjük LL :))

Fant írta...

Köszi a fordot! Nagyon jó! Végre valaki konkrétan rákérdezett, hogy Jackman-t mennyire tekinti példaképének - és a válasz, hogy teljesen, kiváló, nagyon jó példaképet választott.
És akkor Jackman nemcsak szerintem tökéletes Wolverine :))
Z szerzett magának még egy rakás ausztrál rajongót ezzel :))

;o) írta...

Én meg örülök, hogy van remény még arra, hogy ebben a világban leszenk normális riporterek.
Jó kis meló lehetett LL.

A Jackmanes résszel kicsit de ja vu érzésem van. Mintha már olvastam volna valahol ezeket a mondatokat. Szerencsére nemcsakhogy 2 lábon áll a földön Z, de még a példaképei is a legjobb minőségből kerülnek ki.
Jó kilátások Z szempontjából, nem?

Fant írta...

Bizony nagyon jó kilátások. Talán ennyire konkrétan még nem mondta ki ezt a dolgot, inkább célzott rá, és beszélgettünk róla, hogy jó az irány.