2009. jún. 1.

18. MTV Movie Awards



KÉPEK

Vanessa Hudgens és Zac Efron külön-külön vonult fel az idei, 2009-es MTV Movie Awards vörösszőnyegén május 31-én Los Angeles-ben.

A Gibson Amphitheatre-ben megrendezett gálán párosunk összesen 4 kategóriában érdekelt. Ez alkalomból a 20 éves színész/énekesnő egy elbűvölő Max Azria meleg, barackos színű ruhában pompázott Jimmy Choo magassarkúval. Az egzotikus szépség egyszerűen üde és gyönyörködtető volt. :)

Kedvese a 21 éves Zac Efron egy szürke, elegáns szerelésben vonult be a rajongók és újságírók hada előtt a színházba. Ugyanakkor laza volt, ügyesen megoldotta, alulra farmer gatya, fölülre egy szürke zakó került. Az eredmény pedig önmagáért beszél...;)


ÉLŐ ADÁS

Annyira édesek!^^

Áttörő Női Alakítás: Ashley Tisdale.

Vanessa Hudgens és Jonah Hill adta át az Arany Popcorn-t Robert Pattinson-nak, "Áttörő Férfi Alakítás" kategóriában a Twilight-ért.

Legjobb Férfi Alakítás: Zac Efron.

Legjobb Csók: Kristen Stewart & Robert Pattinson.

Zac Efron, Kiefer Sutherland és a Triumph, a beszélő kutya Ben Stiller-nek prezentálta az MTV Generation díját.

Legjobb Film: Twilight(Alkonyat).


További képek

124 megjegyzés:

b írta...

a mtv főoldalán hol van a közvetítés?

Netty írta...

ez jobb:
http://www.ustream.tv/channel/mtv-movie-awards-new-moon-sneak-peek-9pm

xdittax írta...

Igen, mindjárt át is írom a linket, már én is ezt nézem egy ideje. :)

Az MTV-n nem találom, b.

b írta...

Köszi! Eddig miről maradtam le? V milyen témában adott díjat a Twillightnak?

b írta...

Akkor megnyugtattál, mert én sem :)

Netty írta...

legjobb férfi áttörő alakítás Rob Pattinson-nak

b írta...

Köszi.
Ez a repkedő emrek ki volt?? :)

Netty írta...

nem tom...:D
Ashley lett a legjobb női áttörő alakítás??

b írta...

Ha Ditta ezt írta :S

xdittax írta...

Szerintem az a repkedő emberke nem más volt, mint Sacha Baron Cohen, aki Zac-nek prezentálta jól megérdemelt díját. :)

Sajnálom viszont nagyon, hogy Vanessa elvesztette a saját harcát, barátnője, Ashley ellen. :(

Netty írta...

best kiss jön....:)

b írta...

Hát sajna sejtettem :(

xdittax írta...

...és el is ment.:(

Netty írta...

én örülök a Twilight kiss-nek is. Szeretem azt a csókot...persze megnéztem volna Zac meg Vanessa követi-e a szokást és csókolóznak-e a színpadon...:)

xdittax írta...

Annyira sajnálom, mert annyira megérdemelték volna. Gyönyörű lett volna. Gyönyörű közös film, gyönyörű közök csók, ami mindegy másiknál szebb volt. Mély, szerelmes, igazi. Najó, tudjuk miért...;)

Akkor is: Go Zanessa!

Azért Robék nem voltak semmik, mosolyogtam egy jót. ;)

Netty írta...

whoa-whoa eltűnt az adás...tudtam, hogy pont a new moon vidi előtt...

b írta...

Én is sajnálom, tényleg megérdemelték volna.
Nektek is eltűnt az adás?

xdittax írta...

Igen, nekem is. Addig visszaálltam a Justin Tv-re, de ugye még reklám van, nem tudom, működni fog-e.

Egyébként pont ez fordult meg a fejemben, hogy először lesz egy kamu trailer. :)

xdittax írta...

Igen, működik a Justin TV-n!

Netty írta...

awww alig várom már a new moon-t. Kíváncsi voltam, milyenek lesznek a farkasok...hát vm nagyobbra számítottam.:D

xdittax írta...

Én is így vagyok vele. Valami extrémebb megoldás, vagy nem tudom. Kicsit más. De azért izgalmas volt. Nekem tetszik. :)

Na, Ben Stiller már ott csücsül V mellett, jön a díj Zac-től :)

b írta...

An ez is kiakadt :(

Netty írta...

anyám...most mi van vele??

xdittax írta...

Na, most kapott Kristen egy újabb díjat. Jó lenne tudni miért. Mondjuk Legjobb Női Alakítás?

Netty írta...

jajj, nem hiszem el, hogy Kristen Stewart elejtette a díjat..xD

Netty írta...

ahha, azért
Basszus megint elment...

xdittax írta...

De megint visszajött :)

Netty írta...

jó ez az online nézés...:)

b írta...

Na most már leírom, amit már 3x kitöröltem. Szóval tudtam, hogy a Twilight tarolni fog :S :(

Netty írta...

Hát igen, ez várható volt. Akkor jó éjt! Vagy jó reggelt?

xdittax írta...

Sajnos. Az biztos, hogy az év filmjei között volt, bár fenntartom, hogy sikerét elsősorban a könyveknek köszönheti. Én végig szorítottam és szavaztam. Sajnos :(

Úgy gondolom azért büszkék lehetünk. Így MVT, úgy MTV, de Ők a legjobbak. :)

b írta...

Vége? Mert nekem megint elment...

xdittax írta...

Igen, nagyjából. Hiszen az utolsó díj a Legjobb Filmért járó volt.

b írta...

Ditta nem akarok kötözködni, de a vörös szőnyegen Z-n farmer van :)

xdittax írta...

Wow, tényleg. Igazad van. :)
Hmm, nekem jó ideig nem tűnt volna fel. De hadd fogjam arra, hogy nem volt időm tüzetesen szemügyre venni. Mindenesetre igazán jól néz ki benne ;)

b írta...

Nem baj, azért írtam :)
Viszont előre sajnálom "magunkat" is, mert ha nem lesz közös kép róluk, megint tuti arról fognak írni, hogy szétmentek.

xdittax írta...

Persze, és ezért ültek végi egymás mellett a show alatt, ezért fogtak egymás kezét közben, és ezért karolta át Zac Vanessát. Ja, és ezért vallotta be Vanessa a színpadon Jonah Hill-bek, hogy valóban egy párt alkotnak.(azt hiszem így volt valahogy)

Nem ez valami olyasmi, amit Ők így tartanak helyesnek. Nem feltétlen értjük miért szakadtak el egymástól arra az időre, lehetett volna közös kép és külön-külön is, hát a vörösszőnyegről ezeket nem kapjuk meg. Ez nem azt jelenti, hogy szétmentek, az embereknek meg kellene érteniük ezt. Én sem tudom miért csinálják néha úgy, hogy együtt, néha úgy, hogy külön, de nem haragudhatunk rájuk, ráadásul ez nem változtat azon a tényen: hogy szeretik egymást.

Mi meg őket!^^

Fant írta...

Jó reggelt virrasztók! Ashley, mint áttörő női alakítás??? Hát ez!! Több, mint furcsa, akár bárki más inkább megérdemelte volna, ha már nem V nyer, de ez. Rendkívül furcsának találom. Váratlan. És egyáltalán nem tetszik az eredmény.

A Twilight, mint legjobb film, bizonyos fokig várható volt, nézzétek, friss őrület van körülötte, a HSM 3 pedig már éppen kifelé menőben van, hogy úgy mondjam. Ezzel kapcsolatban a KCA győzelem azért sokat ér.

A Legjobb csók: hát na, ez is egy olyan dolog, hogy a HSM 3-ban annyira ki volt rá hegyezve egy jelenet, és annyira várt volt, hát fura. Itt is betudom annak a dolgot, hogy a Twilight pillanatnyilag egy most népszerű dolog, jönnek a folytatások, nagyon benne van a köztudatban, még a HSM a Nagy Filmmel lezárult.

Látom a legjobb harc is a vámpíroké lett, ez is olyan dolog, hogy nemrég elképzelhetetlen lett volna, hogy ne a TDK nyerjen, emlékezzünk a brutális díjesőre, ami kísérte a filmet, új film, újonnan népszerű, új őrület. Ezt nem negatívnak szánom, csak tény.

Legjobb gonosz kategória mutatja, nem volt Twilight, nyert is Heath.

Pillanatnyi népszerűségi verseny.

Egyedül Ashley győzelme lóg ki nekem a sorból, indokolatlan és nehezen magyarázható.
Pláne, hogy áttörő alakításról beszélünk, és neki az áttörést különösebben nem hozza meg egyelőre...

Az is lehet, hogy a gyengébbhez húzás volt Ashley esetében, vagy sokan biztosra vették V győzelmét ezért nem szavaztak olyan intenzíven...

Nem baj, na, díjaktól függetlenül, Vanessa karrierje nagyon ígéretes a következő filmekkel, amik közt ott a Sucker Punch is, mint totál más, úgyhogy lehet itt sakkozni a díjakkal, az áttörés nem Ashley-é, hanem V-é.
Sajnálom azért ezt a díjat, hogy elment V-nek.

Zac győzelme tulajdonképpen papírforma, legalább ez bejött, ez jó.

Hogy külön vonultak fel: szerintem ez is a koncepciójuk része, a feltűnés kerülése, hogy külön-külön vésődjön be nevük. Más kérdés, hogy itt nem igazán volt indokolt talán ez a dolog, de hát ők tudják.

De örülök, Ditta, hogy gyorsan megnyugtattál mindenkit, mielőtt még felmerülne a dolog :)

Vanessa pedig lélegzetelállító volt ismét! :)

Dana írta...

Sziasztok:)
Én sajnos nem tudtam megnézni élőben,de majd lesz az mtv-n azthiszem ma,na nem baj:D
Elkeseredett vagyok:(Nekem is kicsit váratlanul jött hogy Ashley nyert,sztem Ness érdemelte volna a díjat:(Másrészt a legjobb csók..hát nem tudom...
Mindenesetre Zanessa gyönyörű volt,mint mindig:)

Fant írta...

Nem érdemes keseregni Dana, bár V-t én is sajnálom, Ashley győzelmét egyszerűen nem is értem, nade majd legközelebb.
Majd a következő 3 filmje valamelyikével nyer még Vanessa és az a győzelem majd még értékesebb is lesz :)
A csók pedig: az a helyzet, hogy a Twilight annyira népszerű, hogy bármiben jelölik, nyer.
Egyébként pedig: Z és V diszkrécióját ismerve, még azt is megkockáztatom, hogy bizonyos fokig örültek is, hogy nem nyerték meg ezt a díjat :)

b írta...

Annyira tudtam, hogy elégedetlen leszel a végeredménnyel Fant :)))))
Teljes mértékben egyet értek veled, hogy most népszerű a film, a hsm3 pedig már nem ennyire aktuális téma.
Amikor pedig láttam, hogy nem V nyerte a díjat, azt gondoltam, hogy nem baj, majd legközelebb, mert 'van máááásik!' :))

Ditta köszi a nagyon gyors cáfolatot, de megmondom őszíntén, hogy én egy kicsit provokációnak szántam a mandatomat, a sok hitetlenkedő részére :))
Egyébként amit írtál, az új nekem, semmi ilyesmit nem láttam-hallottam, mert elég szakadozott volt az adás, az eleje pedig tökre lemaradt.

Lehet, hogy azért vonultak fel külön, mert a hsm3-al kapcsolatos volt a dolog. Bár a múltkori KCA-n nem így volt :S Mindegy, az ő dolguk :)

xdittax írta...

Igen, tényleg nem lehet kiigazodni rajtuk ilyen téren, hol így csinálják, hol úgy, de azt mondom, jó ez így. Talán majd az afterparty, backstage képek... :)

Ashley győzelmével teljesen egyetértek. Mondjuk egyértelmű volt, hogy nem Freida Pinto fog díjt nyerni, pedig ő is rendkívüli módon megérdemelné, de ugyanazt gondolom teljes mértékig, mint Fant. Furcsa, és nem is tetszik, de tudom, hogy Zanessa nem húsol, különösen, hogy közeli barátjuk.

Tudom, b, hogy Te nem kétkedő voltál, nem úgy is akartam írni, hogy Téged nyugtassalak. :)

De a show elején, tényleg mutatták őket többször is a helyükön.

Zac egyébként remek köszönőbeszédet mondott, nekem nagyon tetszett, és különben azt is elmondat, ami V-re is igaz, hogy egyáltalán jelölve volt. Bár mivel már a jelöltetés is a rajongóktól függött, várható volt, ahogy a győzelme is.

Igazából ezért van sok elégedetlenség. Valóban a rajongók száma, a népszerűség foka itt a mérték, nem a teljesítményé annyira, amiért mondjuk a HSM sem biztos a legjobb film, hiszen az alakítások nem a legkiemelkedőbbek, nem is kell, hogy azok legyenek, de azt a munkát, lelkesedést, profizmust, amit kedvenceink vittek bele értékelni kellett volna.

A Twilight jó film, bár külön-külön talán épp ezért nem jutalmaztam volna a főszereplőket. Bár szeretnivalóak, és tehetségesek, valahogy nem teljesen lehidalok.

Mindenesetre igaz, ez népszerűségi verseny, tudjuk jól, hogy a Twilight saga pedig egy ideig még bent is marad.

Fant írta...

Ditta gyors cáfolatára itt egy bizonyíték :)

Nagyon jól gondoltad, b :))
Még jó, hogy nem élőben néztem, felmérgeltem volna magam, aztán nehezen aludtam volna el :))
Amúgy Ashley győzelme a németeket is meglepte, idézem: "Was?????" :)) Én is hasonlót gondoltam.

De abszolút igaz, hogy van másik, hirtelen három másik is van, ezenkívül, nem feltétlenül díjakban mérik a teljesítményt...
A HSM igazi, nagy díjat alig kapott, mégis ekkora hatású széria nagyon régen volt és kilátásban sincs - függetlenül attól, hogy most ez a díj nem jött össze.
TDK is csoda, hogy behúzta az egy darab díjat Leadger által, mégis, korszakalkotó a maga kategóriájában, függetlenül attól, hogy maga a film nem is nyert díjat talán.

A felvonulás: ők tudják, legalább nem kiszámíthatóak, az is valami :)

b írta...

:)) Megnyugodtam, hogy gondoltad Ditta :))
A győztes közzététele kicsit érdekes helyzetbe hozta a nyertest, ilyenkor kiderül, hogy ki mit tud kezdeni a helyzettel. (bár Z beszédét nem értettem, + a felénél elment az adás is)
Majd biztos lesz róla valamilyen vidi. Esetleg ha valaki talál, akkor közzé teszi?
A végére csak átöltöztették Z-t :)

Mondjátok meg nekem, hogy mire volt jó az a repkedő pucérfenekű német csávó, meg hogy Eminem nyakába rakta magát??

Fant írta...

Máris ébren vagy, Ditta? :) A Twilight-al kapcsolatban engem főleg Kristen Stewart alakítása nem nyűgözött le. És hát várhatóan jövőre is számolni kell a vámpírokkal, azután is, a népszerűsége nem hinném, hogy megtörne.

De a legjobb dal is Miley Cyrus-é lett, szóval ez is egy ilyen érdekes eredmény.

Szóval nem teljesen korrekt bizonyos szempontból a jelöltek mezőnye sem, mindenki mindenkivel verseng, függetlenül attól, hogy milyen típusú film.

Dehát ez van, ha pedig Z azt mondta, hogy a jelöltség is elismerés, akkor szerintem is kimondta a lényeget.

Sacha Baron Cohen-re gondolsz, b? Lesz valami új filmje, ahol egy Bruno nevű osztrák, divattal foglalkozó meleg újságírót alakít, gondolom így akarta nyomatni az új filmjét, ez humor akart lenni, egy hatalmas poén, ő egy parodista kvázi... Mondjuk nekem az ő humora egyáltalán nem jön be... Szerintem gáz volt. De ahogy a JJ-n látom, Z megpróbált jó képet várni a dologhoz :)

b írta...

Igen rá gondoltam. Ok, hogy lesz filmje meg minden, de miért kellett Eminemet kizavarnia a díjátadóról, és a fenekét mutogatnia??? És miért pont Z díját kellett neki konferálnia?

Fant írta...

Itt van Zac győzelme, és ez pedig a diplomácia megtestesülése- á, és itt van az elképesztően gyönyörű Vanessa prezentálása :)

Fant írta...

Jók a kérdéseid. Nem tudom, hogy őszinte legyek. Én nem értékeltem ezt a poént - hozzád hasonlóan.
Ez a színész szereti megbotránkoztatni az embereket és biztosak lehetünk benne, hogy nagyon sokaknak be is jött ez a poén. Hát nekünk nem, de lényeg, hogy tulajdonképpen viccesnek szánta.
Amúgy ahogy láttam, hirtelen Zac is zavarban volt egy pillanatra, kicsit olyan most mi van képet vágott. Hát nem is csodálom persze.

Fant írta...

És ha ez helytálló, akkor V-nek nem túl sok szabadideje lesz már az idén. Négy hónapos forgatás - azért ez nem semmi lesz.
Már nagyon várom azt a filmet, abban az évben a Sucker Punch lesz a Sötét Film :)

b írta...

Engem igazából a pucér fenék zavart :)

Köszi a linkeket! Nagyon aranyosak :) Z, ahogy mosolyogva vállat von :)) V mintha zavarba jött volna a kérdéstől? Egyébként ki az, akivel együtt konferált?
Ugye kérhetek fordokat, mert a have good nice-t értettem csak talán :)

heno írta...

Hát azért szerintem Vanessa igazán megérdemelte volna azt a dijat nem is értem

xdittax írta...

Igazad van Ades, Vanessa tünemény lány, és rendkívül tehetséges. Ezt attól függetlenül, hogy nem kapta meg a díjat most, észreveszik a legnagyobb filmes stúdiók, cégek, rendezők. A nevét már nem csak a HSM-hez kötik, sokkal jobban ellépett, mint mondjuk Ashley. Sokkal érettebb, komolyabb szerepek elé néz, olyan elé, ami rengeteget felkészülést követel meg, de meglesz az eredménye. Nem csodálom, hogy a Sucker Punch-t hónapokon keresztül fogják forgatni, rengeteg kemény munka lesz, hihetetlen fizikai munka és mentális egyaránt. Ezek a díjátadók, főként az aktuális fiatal rajongók ízlését tükrözik. Nagyon-nagyon sokan szeretik Vanessát, de most épp mégse Ő kapta. Ehelyett fog tudni még nagyobb közönséget csalni magának elkövetkezendő filmjei segítségével, remek alakításaival és akár ennél nagyobb díjak elé is nézhet. Emberileg és szakmailag is megérdemelte volna a díjat, de biztos vagyok benne, hogy nagyon hálás így is és nem csalódott. Mert nem kell, hogy az legyen. :)

Névtelen írta...

Amikor Vanessa adta át a díjat és az elején azzal a pasival beszélt, és V mondta h lehet h most vele randizna, akkor mit mondott arra az az emberke? Mert nem nagyon fogtam!

Andi írta...

Sziasztok!

Gratula a virrasztóknak!:)

Húha:)) Nem semmi terjedelemben fejtettétek ki véleményeteket, nagyon jók vagytok, halljátok -e :))
Fant, köszi a linkeket, mindig ott vagy ahol kell, még a részleteken is :))
Gratula Z-nek és sajna V-nek, megérdemelte volna azt a díjat, ezerszer jobban Ash-el ellenben :( :))

Twilight csók: Na igen - szerintem nagyon jóra sikeredet csók az a filmben és a film is tetszett nagyon , de ezt már mintha nem először említeném :) Szeretek borzongani és ez bizony nagyon olyan
:)
Egyértelmű számomra is, hogy ZV csókja a HSM3-ban miért sikeredett olyan visszafogottra pedig tudnak ők ennél forróbbak is lenni - de mint tudjuk ők ennél diszkrétebbek és persze a Disney végett is...:)
Szerintem, ha ZV csókja nem Disney - simán lekőröznek mindenkit, ha ők azt akarják, mert a valós érzelmeik egymás iránt csak úgy sütnek a vászonról :))
Talán még nem tartanak ott, hogy betekintést kellene kapnunk abból, hogy legszívesebben , hogyan falnák fel egymást, még ha az a mozivásznon is történne :) Bár biztosan jók lennének egy közös szerelmes és nem Disney filmben :))
Szerintem is megkönnyebbült Z , hogy nem ők lettek a legjobb csók :) Biztosan zavarba lettek volna, hiszen még a kapcsolatuk említése is olykor zavarba hozza őket...:))

És V is jó úton halad, csak így tovább :))

xdittax írta...

Azt én sem értem. Ugye kezd azzal Jonah Hill, hogy eredetileg ő játszotta volna Zac szerepét, és meg is kapta, aztán viszont nem tudom mi lett. De erre V elsüti azt a poént, hogy akkor lehet, hogy most vele randizna és nem értem mit mond. Hogy miért illik hozzá jobban Zac.

b írta...

Szóval ő játszotta volna eredetileg Z szerepét? Ez jóóó :DD (álmodik a nyomor... :)) )

heno írta...

Vanessa Hudgens & Zac Efron Have No Comment On Bruno Ez egy jó kiss vidi nézzétek meg am bocs hogy csak igy be írtam .
Am képzeljétekel Vanessa ruháját máris cikizik az egyik oldal azt írja hogyolyan mint ey ruha fogas .

b írta...

Ades ilyen több is van, melyikre gondolsz?

heno írta...

Én erre gondolok b
http://strange.blog.hu/2009/06/01/mtv_movie_awards_a_legbenabb_ruhak

b írta...

Köszi, bár én a vidire gondoltam, de közben rájöttem :)) Aranyosak rajta :)
A ruhával kapcsolatban azt kell mondjam, hogy az egyik hsz-vel félig egyet értek: "V általában jól szokott öltözködni szerintem.." Nekem sem nagyon nyertel el a tetszésemet a "lepedő", a színével még nincs is különösebb bajom. De azért annyire nem volt gáz, mint amennyire fikázzák. CD viszont a rúzsával és a feljőjével tényleg borzalmas lett :S

Fant írta...

Hogy mi lett aztán, Ditta? Hát mondták neki, hogy, oké Jonah, frankó minden, akkor most kellene fogyni úgy 50 kilót két hét alatt, mit gondolsz menni fog ? :))
Csak viccelek persze, értem én, hogy poénnak szánta :)

Nincs mit Andi, itt egy újabb link - ades videója :) Egyébként sokat elmond természetesen ez a kis videó - azért nem semmi milyen ellentmondást nem tűrően vezették őket a kocsihoz.

A HSM 3-as csók: hát nézd, szerintem Disney-hez képest még a maximumnál is többet kihozták belőle :) Azzal nagyon egyet tudok érteni, hogy egy nem Disney filmben is fantasztikusan működne a párosuk, szerintem nem is a producereken, rendezőkön múlik, hogy nem szerepeltek még együtt más filmben, hanem kettőjükön.
Bízunk benne, hogy annak is eljön az ideje egyszer :)

Azért kíváncsi lettem volna, hogyan reagálják le, ha megnyerik azt a kategóriát. Lett volna olyan hárítás, hogy eszméletlen. :)

Ruhafogas? Hm. Én ugye nem értek az ilyesmihez, de szerintem teljesen jó volt és V nagyon jól nézett ki benne.

B, ez kifejezetten vicces, az álmodik a nyomor kategória az Miley Cyrus bátyja, emlékszel :))

Akkor úgy látom érdekes volt V-ék kis párbeszéde.

b írta...

Ellent mondást nem tűrően? A testőr teljesen jól végezte a dolgát: védett és takart :))
A sötét hajú lány Ashley volt?

Hogy jön ide Mc bátyja? Ő is álmodik? :))

Fant írta...

Gyorsan elfelejtetted ezt a MC bátyjás sztorit :) Emlékezz: egyszer belinkeltem róla egy képet, és ő V-ről álmodozott :) Mindegy nem érdekes.

Persze jól végezte a dolgát a testőr, egyértelmű, pont azért mert ellentmondást nem tűrően vezette őket, és abszolút hidegen hagyta a riporterek könyörgése :)

A sötét hajú lányra elsőre azt gondoltam Ashley, de nem vagyok benne biztos. Lehet, hogy nem ő.

b írta...

Lehet azt az alakot elfelejteni?? :)) Dehogy felejtettem el :) Csak azt nem tudom, hogy V után csorog a nyáluk, vagy Z-t irigylik, mint hapit :)

Fant írta...

Hivatalosan csak az első verzió, legbelül bizonyára a második is fontos szerepet játszik egyidejűleg. :)

b írta...

Bármi lehet :))

Az lett volna a poén, ha a Best kiss-nél valamelyik hapsi páros nyert volna )

Fant a németeknek nem sikerült véletlenül lefordítani azt a 9 perces japán vidit?

Fant írta...

Sajnos nem, de viszont nekik még megvan a videó! Itt van. Ha nem indulna, akkor a HQ funkciót kell választani :)
De ha így sem indulna, nekem pl. vacakol, akkor itt is nézhető.
Amúgy a németekkel nem sokra mennénk, amit LL nem ért, azzal ők simán nem tudnak mit kezdeni, hozzá sem fogtak inkább :)

Best kiss: annak nem volt esélye sem, hogy bekövetkezzen. :)

b írta...

Vajon milyen indíttatásból raktak olyan-féle párokat is "versenybe"?
Ok, hogy nem, de lehetett volna :)

Szóval a németek az egyszerűbb megoldást választják, egyszerűen átlépnek rajta.

xdittax írta...

És nem is lett volna túlzottan "látványos", ugyanis ha jól nézem a 4 úriember közül egyik sem volt jelen a díjátadón. :)

Fant írta...

Végül is ha szigorúan vesszük, a Milk kapcsán Penn Oscart kapott, az alapján akár helye is lett volna a dolognak...
De ez a verseny csak kétesélyes volt :) Különben gondolom, hogy poénból rakták be a férfipárokat is.

Igen, a németek a könnyebb megoldást választják - viszont amit linkeltek, az egy teljesen korrekt oldal.
Amúgy egyszerű: náluk nincsenek olyanok, akik annyira tudnának, mint LL és Ditta, ezért inkább nem fognak hozzá.
De legalább kiteszik, és a pletykákkal ők sem foglalkoznak (zömmel).

Nem is voltak jelen? :) Akkor ők is tisztában voltak vele, hogy tulajdonképpen felesleges megjelenniük is :)

b írta...

Csak azért kérdeztem Fant, mert anno a hsm3-as cuccot lefordították egész jól, amivel LL a sok japán cucc miatt nem nagyon boldogult. De mindegy :)

Fant írta...

Igen, ez igaz, régebben sokat fordítottak videót...
Újabban valami oknál fogva nem csinálják, elképzelhető, hogy túl elfoglaltak, vagy hasonló, vagy veszítettek a lelkesedésből. Nem írják egyébként, miért nem.
Mos lépnem kell, később leszek :)

Névtelen írta...

Sziasztok!
Néztem tegnap az adást a német MTV-n, de sajna lemaradtam az első fél óráról technikai gondok miatt:( Mind1, azóta pótoltam.

Akkor mondom sorban, kezdve a red carpettel. V ruhája nem tartozik a kedvenceim közé, de erős túlzás gáznak mondani. Láttam rajta sokkal szebbeket, ennyi.
Z kombinációja a Diesel farmerrel viszont vicces, először fel se tűnik.

Magáról a díjátadóról pedig...őszintén szólva féltem tőle, hogy a Twilight nagyon sok díjat el fog vinni előlünk. Szerintem is azért van, mert ez a jelenség még tart, és a siker nagymértékben a könyveknek köszönhető, ahogy ők is mondták. A főszereplők viszont feleannyira sem tapasztaltak, mint Zanessáék, és az alakításuk sem volt annyira kiemelkedő. Főleg Kristené nem, és amikor elejtette a díjat...bele kell még jönnie ebbe. Rob szerintem jobb valamivel, bár őt meg a legtöbb tizenéves Edwarddal azonosítja. Lefogadnám, hogyha ez a díjátadó szorosan a HSM3 után történt volna meg, sokkal több díjat vittünk volna. Bár azért Roberték is tudják, hogy kell show-t csinálni, az alapján, amit a Best Kiss-nél műveltek:))

Egyébként szerintem ez a díjátadó csak azt mutatja meg, hogy kinek van épp a legtöbb rajongója, kategóriától függetlenül ebben a korosztályban. Ezért nyert Miley dala az Oscar-díjas Jai Ho-val szemben.

Ashley viszont engem is meglepett. Bár ő is nagyon szeretne áttörni, Vanessának jobban sikerül, bár nem Gabriella szerepével. Szerintem szoros verseny lehetett, talán Ash közelgő új albumának volt köze a nyeréshez. Egyébként látta valaki a fellépését?

Z nagyon jól összerakta a beszédét Ben Stillernek, és V is aranyos volt. Ami nem tetszett az egész show-ban, hogy mindenki túljátszotta magát, ami alapvetően nem baj, ha szórakoztató, de néhol ezt nem lehetett elmondani. És hogy állandóan reklám volt, maga a díjátadó feleannyi idő alatt lemehetett volna, bár gondolom, kell nekik az az idő, amikor nincsenek adásban.

És akkor melyik vidiket fordítsam?

b írta...

Melyiket szeretnéd? :)) Én megmondom őszíntén, mindet :)) De nem leszek telhetetle, amit adsz, azzal beérem!

Névtelen írta...

Hogyhogy mindet?:) Mindet, amiben ZV szerepel, vagy az összes eddig megjelent redcarpet, díjátvevő stb stb vidit? Utóbbit nem tudom vállalni:D

heno írta...

Van egy jó hirem meg van az InStylenak a boritoja

b írta...

Miután elküldtem a hsz-t rájöttem, hogy nem egyértelmű az irományom. Bocsi LL! :)
Természetesen ZV-s dolgokra gondoltam csak! V átadójára, Z díjára, és Z Stilleres átadójára. Ja és amit Fant linkelt, mint diplomácia csúcsa Z részéről :)

Fant írta...

Miley győzelme a Jai Ho ellenében kifejezetten fájt. Bár persze meg lettem volna lepve, ha Miley díj nélkül távozik. De azért ez erős volt kissé.

Kristen alakítását akkor nem csak én éreztem gyengébbnek.

Azt a díj elejtést csak most néztem meg. Jajj :)) A Best Kiss-es díjnál viszont tényleg vicces volt, amit műveltek :)

Ha a HSM 3 után van szorosan: teljesen egyetértek. De elég megnéznünk a KCA-t is talán.

Ashley új albumának valóban köze lehet a győzelméhez - de én még így is furcsállom, rendkívül meglep. Pedig egyébként azt gondoltam, hogy ha fix esélyesünk, akkor Vanessa biztos az, nem gondoltam, hogy éppen Ashley győzi le...
A fellépését nem láttam. Még.

Látom közben tele van a net Sacha Baron Cohen szereplésével. Nem túl szerencsés a mi szempontunkból, hogy éppen Zac díja előtt akciózott.

b írta...

Z-vel annyira nem hozzák össze, inkább Eminemet emlegetik, neki a ciki :)

;o) írta...

Sziasztok! Próbáltam kicsit én is képbe kerülni, mert látom azért van itt mindenféle érzés a díjátadóval kapcsolatban. Fant, hozzon megnyugvást az életedbe a tudat, hogy itt egyértelműen közönségsikerdíjak kerültek odaítélésre és nem szakmai díjak. Ilyennek is kell lennie.
Egyik szemem sír a másik nevet, hiszen a Twillight (amit mostanság nagyon megkedveltem) elvitte amit csak tudott,
- képzeljétek, ha ennyi marketing munka és felhajtás után sem érinti meg a közönséget a produkció...nem beszélve a már kiadott történetekről, amelyek önmaguklban is magasan verik a toplistákat (knyveladásban) Amerikában - és ugye ez is előjelzi, hogy ha jó kezekbe kerül a termék (forgatókönyv,rendezés, casting, stb) további sorsa és megfelelő marketinget tesznek mögé, bármit elérhetnek vele!
Znek is nagyon örültem és titkon azért tutira mentem, hogy ha senki más, de ő meg fogja kapni, ilyenkor sajnálom, hogy a bwin-en nem fogadok....
Az az utólag elég kellemetlennek tűnő "szárnyaló" preprodukció tényleg durva volt. Először azt hittem poén, aztán láttam, hogy akinek a nyakába zuhant, nem gyengén kiborult, majd a következő képek egyértelműen mutatták, hogy mindenki erre figyelt, még Z is, így éppencsak ráeszmélt, hogy - "Én nyertem". Ezek után, már nem is kellett csodálkoznom azon, hogy őt senki nem köszöntötte vagy vezette be külön, csak a popkornos figura a kezébe tolta a cussost. Na de, Z nem lenne Z, ha azt az időt amit kapott ne arra használta volna fel, hogy felhívja magára a figyelmet és extázisba sodorja a közönséget. hihetetlen ovációt kapott ős is!
Az, hogy V most nem rúgott labdba, nem túl örvendetes, neünk rajongóknak, de ennek is lehet számtalan magyarázata az egyébként hétköznapi nézőktől.
Szerintem legyen öröm az ürömben, hogy magasan vitte a pálmát az összes megjelent tyúk mellett. Eszméletlenül csodálatosan szép a leányzó. Sugárzik róla a természetes szépség. És nagyon szeretik.....nem is akárki....így őmár megnyerte a főnyereményt!

;o) írta...

Csak most olvasom....az a szerencsétlen Eminem nyakában kötött ki? Nah, jól megtalálták a helyét....

(f.é.) írta...

Helló!

Én akkor már meg sem kísérlem a bekapcsolódást ebbe a forgatagba.:)
Ki-kivel,mit-miért,és miért Ő?:))
Nem kapom már el az egyszer tuti.:)
De a lényeget vágom,mármint azért 5o%-os siker koronázta szép párunk sikerét ezzel a közönségdíjjal.:)
No és persze a többi kedvenc is helyet kapott.:)

Névtelen írta...

Az a vicces, hogy a rajongók most azt hiszik, hogy végre sikerült legyőzniük egy Oscar-díjas filmet, mikor csak arról van szó, hogy más-más korosztálynak szólnak a filmek, és a díjátadó a fiatalabbakat célozza meg.

Fant, még te linkeltél egy IMDb-s oldalt, ahol az állt, hogy Ashley fellép. Most vagy lemaradtam róla, vagy nem is lépett fel, azért kérdeztem.

Az a repkedő sokeszű szerintem nagyon nem hiányzott ott senkinek. És sem Eminem, sem Z szempontjából nem szerencsés, mert ha Z-t egy hírben említenék az esettel, a cinikusok rögtön ráharapnak a sztorira.

b írta...

;o) nagyon szépeket és jókat írtál :)

Fant írta...

Amindenit LL, mikre emlékszel, nekem már ki is ment a fejemből teljesen.
Én nem néztem a show-t sem élőben, sem felvételről, csak ezt a néhány videót néztem meg amit belinkeltem. De ahonnan linkeltem, az MTV honalapjáról, ott nem volt Ashley fellépés...
Így akkor vagy kamu volt a hír, vagy kimaradt valamilyen oknál fogva.

De akkor segítsetek, látta valaki Ashley fellépést?

Rendben van ;o), én csak azzal nem számoltam előzetesen, hogy a Twilight ennyire népszerű. tudtam, hogy az őrület körülötte, de hogy ennyire, azt nem gondoltam volna.

Szárnyalás: és, hogy pont Eminem nyakába esett, az külön pikantéria, ő nem az a tolerálós típus. De még jó, hogy nem Zac nyakába esett, gondoljatok bele.
Az esettel kapcsolatban Z-t egy hírben említik a legtöbb helyen, hozzá kell tenni, hogy ő a pozitív hős mindenhol, úgyhogy eddig megúsztok a cinikusokat.

Miley rajongói: igen, sajnos biztos összekeverik a dolgokat, pedig ez egy más jellegű verseny, kizárólag a pillanatnyi népszerűségről szól, nem másról.

F.é.: örök optimista vagy :))

;o) írta...

Köszönöm b, de igazából csak azt írtam le, amit te magad is láthattál. Hát nem?

LL, talán azért nem került Zvel kapcsolatba a hír (egyenlőre?), mert Eminem sokkal különcebb figura, hírértéke lehet az ő alázásának - arról nem is beszélve, hogy Z mindezek után ahogy már írtam is extázisba hozta a népet, tehát a figyelmet is elterelte erről a momentumról. De jól is tette!
Örülnék Fant, ha egyszer hinnél annak amit én (vagy más is) papolok....akkor nem érne meglePetés!

;o) írta...

Ja! Látom megtaláltátok azért a megoldást az online közvetítésre ;o)
Így részleteiben nem túl izgalmas, de csütörtökön felveszem....

b írta...

Végül is igen, de ezt így nem írta le senki, csak te :) Gondolok itt az utolsó bekezdésedre :))

;o) írta...

Tudod mit? Igazad van! Tök jól kigondoltam azt az utolsó bekezdést. Még ha helyesen is pötyögtem volnba be....
de a lényegen szerencsére nem változtat! ;o)

Sziasztok! Jó éjt!

Fant írta...

;o), ne legyél karcos. :) Hittem neked, hittem a többieknek is a Twilight-al kapcsolatban, csak mivel annyira nem vagyok benne a témában napi szinten, nem számítottam ilyen fölényes sikerre minden kategóriában.

;o) írta...

Karcos? Mire gondolsz Fant? Szerintem b-vel tökéletesen és egészségesen megbeszéltük a dolgokat. b ugye te is így gondolod?

b írta...

Igen, nagyon remélem :) Bár Fant kicsit megzavart, pedig nem éreztem, hogy nem egyről beszéltünk :)) (attól, hogy V ruhája annyira nem tetszett, a csajszi még tüneményes volt)
Fant mire gondoltál?

Fant írta...

Akkor kicsit velem voltál karcos ;o) :)) De nem baj, sima ügy :))
Nem dumálok többet :)
Kivétel ha a 100-ast meg akarjátok csinálni még ma itt :)

Egyébként V szerintem oltári jól mutatott abban a ruhában :)

Fant írta...

Egyébként itt egy cikk, az ominózus esésről, és arról, hogy Z-t hogyan említik meg benne. Jól kijön az egészből, nincs gond, csak kár, hogy ezt az esetet eléfűzik.

b írta...

Ha 1x előtte történt :)
A hsz-k nem semmik. De tuti kiszámolt volt Eminem helye landolásilag :)

Fant írta...

Igen-igen, előtte történt, az ő díja kapcsán, végül is nem szólhatunk semmit, tulajdonképpen maga Z egész minimálisat szerepel a cikkben :)
Szerinted megrendezett jelenet volt különben? Eminem be lehetett avatva? :)

Andi írta...

Mindjárt meg lesz a százas , húzzunk bele :))

Andi írta...

Azt az angyali Eminem-est én is láttam :)) Csak azt sajnáltam , hogy pont Z felkomferálása is akkor volt :)

Andi írta...

Na jó, akkor megcsinálom :))

Fant írta...

Üdv Andi! Oké, hadd legyen meg :) Nos, szerinted a linkelt jelenet mennyire volt megrendezett? Mi a véleményed az egész szituról - Zac is érintett ugyebár :)

Andi írta...

Szerintem nem volt véletlen a jelenet, viszont abba nem vagyok biztos, hogy Eminem is be lett volna avatva :)) Eléggé feldúltan távozott, na és az a pillanat, eléggé necces volt, illetve ciki, nem hiszem, hogy ilyenbe bele ment volna :)

Z-t sajnálom, remélem nem volt célzatos, hogy pont közben szólították :( Azért várhattak volna míg eltakarítják az a repkedő, mutogatós angyalkát :)

b írta...

Nem a repkedő "angyalka" konferálta fel?

Nem tudom, hogy Eminem be lett-e avatva, nem ismerem a hapit, a zenéjét sem nagyon hallgatom. Bármi lehet :) Én csak azt nem értem, (már), hogy miért pont a Best male és Z díjánál repült be ez a hapi :)

Andi írta...

Üdv. Fant!
Örülök, hogy a százasnak részese lehettem veletek !:))
Lépnem kell :)

Jó éjt Mindenkinek!

Andi írta...

Fant :)Te számok ördöge,azt hiszem nálad a százas :) Gratula :)

Jó éjt!

Fant írta...

Igen, hasonlóan gondolom én is. Szerintem sem volt véletlen a dolog, de Eminem beavatására már nem fogadnék én sem nagy összegben. Nem hiszem, hogy lenne annyira jófej, hogy ilyesmire rábírják, valóban :)
Max valamit mondtak neki esetleg, hogy valami sokkal enyhébb dolgot terveznek, aztán ugye ez lett belőle.

Azt nem hinném, hogy célzatos lett volna, szerintem csak kellett nekik egy ilyen poén, aztán viszont haladni akartak a műsorral :)
Különben szerintem a jelenlévők közül sem lehetett senki beavatva. :)

De ő konferálta fel, b. Eminem zenéjére én sem vagyok kapható, csak úgy nagyvonalakban tudom milyen az ember, nem egy szelíd, szolíd, diszkrét akárki, az egyszer biztos.

És gondolom, hogy, így utólag agyalva ugye, a férfi kategóriákat pont egy melegnek öltözött színész konferálja fel, teljesen kiparodizálva a férfi nemet - talán ez lehetett a cél ezzel az emberrel :)

Andi - ennek én is örülök! :)

Hogy nálam lett kerek, nincs jelentősége, egyrészt egyedül nem ment volna, másrészt ez már a sors keze szinte :))

Én mára kidőltem Jó éjt Mindenkinek!

Névtelen írta...

Szerintem sem mondták el előtte Eminemnek, biztos, hogy nem vállalta volna. Viszont a leereszkedés ki volt találva. Mindegy, a lényeg, hogy nem volt jó poén.

Videó - oké, rajta vagyok, de pár napig még el fog tartani, amíg elkészülök az összes videóval, sacc/kb. csütörtökre várhatók.

Névtelen írta...

lektor tvbe azt mondták hogy állitólag már nem járnak! Ebből mi az igazság??? Segítség? Kérlek Ditta most válaszolj!
Pux Kitti!

Fant írta...

Kitti, addig is amíg Ditta nem jár erre, azt ajánlom nézd át mint a 107 kommentet itt, és nyisd meg az összes belinkelt kék színű anyagot. Garantálom, hogy megkapod a választ, elsőkézből.
Aztán kapcsold ki a tv-t.

Hát igen, LL, kifejezetten rossz poén volt. Nálunk kevésbé már csak Eminemnek tetszett. Reméljük több ilyen "poént" nem kell elszenvednünk.

A videókra várunk türelmesen :)

Andi írta...

Fant :) Szívemből szóltál Kitti-hez :))

Fant írta...

Ennek örülök Andi :) Próbáltam higgadt lenni és diplomatikus :) Remélem meggyőztük Kittit :)

Különben van egy új tulajdonképpen pletykaszerűség Zac-ről, a németeknél olvastam, vicces nagyon, majd kicsit később elmesélem, ha ilyen nagy nyugi lesz továbbra is :)

b írta...

Fant így lukad az oldalamt :)

Fant írta...

Kis türelem, nem túl sokára mesélem :)

Andi írta...

Szia b :) Az oldalamat meg nekem is böködi valami :)) Jól van Fant várunk türelmesen ám :)) Csak már mondanád....:)))))

Fant írta...

Mondom is akkor, tehát: "A HSM sztárja, Zac Efron mindent megtenne azért, hogy az akciófilmben kedvesével, Vanessa Hudgens-el játszhasson. Mivel Zach Snyder-el aki a Sucker Punch rendezője, nagyon szívesen dolgozna együtt egyszer. Van azonban egy probléma: nincs a filmben neki férfiszerep. "Azt gondolom, hogy ez egy csak-nő film. De ha adódna előttem egy lehetőség, hogy benne legyek, mindent megtennék érte. Még lányt is játszanék, ha muszáj!" - mondta Efron az E!Online-nak"

Eddig tehát a vicces mese, német verzió itt elérhető :)
Nos? :) Szerintem szórakoztató mese :))

b írta...

Az :)) Akkor megvan miért növeszti a haját :D Ez a diliházas?
Köszi a jó kis mesét :)

Fant írta...

Bizony a diliházas. Ami bordélyház is egyben, mint kiderült, V legizgalmasabb projekje :)

Szívesen :)) Ja, a haj, lehet, lehet, ki tudhatja :))
Ezek a jó mesék, valóságtartalma minimális, de legalább vicces :)

Illetve valóságtartalom kapcsán az igaz, hogy Z is szeretne egyszer akciófilmekben játszani.

b írta...

Meg V-vel is megint :)

Andi írta...

Én is köszi a vicces mesét:))

Fant írta...

Szívesen Andi! :)
Igen, hát van ebben némi valóságtartalom, ha akarjuk akár úgy ahogy van is igaz lehet a sztori - hozzátéve, hogy az utolsó mondatot poénnak szánta.
Még a haja oké, megnöveszti de a hangjával mit kezd? :))

b írta...

Szinkronizálják :)
Nekem az jutott eszembe, hogy azért a testalkata sem nőies :)

Fant írta...

Na igen, kölcsönöznek Mo-ról szinkronszínészeket és máris meg van oldva, olcsó, így spórolnak is :))
Az alkata: hát nem, nem igazán, valóban, kissé nehézkes lenne belelátni a nőt :))
De: nagy és váratlan színészi feladat, ami Z-nek fontos :)

Andi írta...

Jó éjt Mindenkinek!

Fant írta...

Jó éjt!

Névtelen írta...

Ezt én is olvastam itt, és a szerkesztő csajszinak az az álláspontja, hogy megosztja az olvasóival a pletykákat is, hogy képben legyünk azokkal kapcsolatban is, de különbséget tesz köztük. Bár mondjuk ezzel a hírrel kapcsolatban ez felesleges, egyértelműen a vicces mesék közé tartozik.
Annyi lehet a valóságtartalma, hogy Z szerezne Zack Schneiderrel dolgozni, és más fajta filmekben szerepelni:)