2009. jún. 3.

MTV MA Red Carpet videók

Az elképesztő iramban haladó LinkLuvor máris elkészítette az MTV Movie Awards-on minket érdekelt videók fordítását, előbb a vörösszőnyegén készült interjúk következnek.

Ebben ami az egyik legfontosabb, hogy igaz volt a híresztelés, miszerint a mi egyetlen Vanessánk június 1-én készült útnak indulni Montreal-ba elkészíteni legújabb filmjét, a Beastly-t! Nos, én arra vártam, hogy a LAX-on lencsevégre kapják, ez nem történt meg, de feltehetőleg már valóban Kanadában van és ez egy rendkívül izgalmas időszak lesz Vanessa számára. Úgyhogy örüljünk vele együtt! :)

Vélemény a Twilightról / A diplomácia csúcsa:


Versenytársak vagytok a Twilightos srácokkal, annak a filmnek a végén is van egy nagy csókjelenet. De az emberek azt mondják, hogy lányoknak való.
Z: Szerintem a Twilight nagyszerű film volt, ahogy a csók is. Talán hátrány számunkra idén, hogy a mienk az egyetlen fiú-lány, emberek közti csók.

A ruhákról:


Hello, hogy vagy?
Z: Jól, te?
Örülök, hogy találkoztunk. Elképesztően nézel ki!
Z: Kösz.
Azt szeretném tudni, ki tervezte a ruháidat
Z: Ez Neil Barrett, és szerintem minden más Diesel.
Imádom! Mindig változó a megjelenésed, de mi jellemző rád, ha megjelensz egy díjátadón?
Z: Tudod, ez más. Nem számít, mit hordok, mindig próbálok klasszikus maradni, és ne legyek túlságosan divatos, mert az sosem áll jól nekem.
Mindig jól nézel ki.
Z: Köszi.
Ki miatt vagy izgatott ma este? Cool show várható Eminemmel.
Z: Nagyon izgatott vagyok Eminem miatt, és a Kings of Leont is szeretném látni.
Szerintem az az együttes nagyon cool. Elképesztően nézel ki, most megmutatjuk a teljes szerelésed.
Z: Ajaj. Ennyi.
Köszönöm, örülök, hogy találkoztunk.
Z: Jó volt veled beszélgetni, jól nézel ki.


Hello, Szépség!
V: Hogy vagy, örülök, hogy találkoztunk!
Én is örülök. Nagyon jól nézel ki ma este.
V: Aranyos ez a mikrofon, nekem is kell!
Csak kölcsönbe kaptam. Lehengerlően nézel ki, ki tervezte a ruhát?
V: Köszönöm, ez BCBG (Max Azria).
BCBG, és a cipő?
V: Jimmy Choo.
Jimmy Choo. Imádom ezt a medált! Jók a kiegészítőid.
V: Ez egy virág.
Nos, nagyon vonzó vagy, azt szeretném tudni, hogy amikor kiválasztod a ruháidat, mi fontos számodra?
V: Őszintén szólva azt választom, amit jónak érzek. Erre a díjátadóra úgy gondoltam, felveszek valamit, ami feszesebb és jó móka. Szóval innen jött az ötlet.
Nos, lenyűgöző a ruhád…
V: Nagyon szépen köszönöm.
…és szeretném tudni, hogy kiket szeretnél látni ma este…
V: A Kings of Leon-t.
Ők nagyon jók.
V: Nagyon szeretem őket, régóta a rajongójuk vagyok, és végre megint látom őket.
A mi generációnk fiatal, ők újak számunkra, ami tetszik nekem.
V: De olyan régies a zenéjük, ami elképesztő.
Igen. Most felvesszük a ruhád tetőtől talpig.
V: Fúj a szél.
És a hajad is mesés.

Access Hollywood:


Látom, sok gondod van ezzel…
Z: Tudom, egyszerűen nevetséges.
Akkor arrébb fésülöm egy kicsit.
Z: Köszi, bárcsak mindig itt lennél!
Nos…
Z: Hogy csinálod, hogy a tied mindig úgy marad?
Mindig odébb húzom.
Z: Én is, de ettől lassan agyrázkódást kapok.
Imádom, imádom! Háromszorosan vagy jelölve ma, ugye?
Z: Azt hiszem.
High School Musical, Áttörő Alakítás, Legjobb Csók. Ha megnyeritek Vanessával a Legjobb Csókot, be kell mutatnotok a színpadon!
Z: Kötelező?
Igen.
Z: Akkor össze kell dugnunk a fejünket és ki kell találnunk valamit, nem tudom, mi történik, ha így lesz. Nincs tervünk erre az esetre.
És ahhoz mit szólsz, hogy Chace Crawford kapta meg a szereped a Footloose-ban? Azt mondtad, hogy nem akarod, hogy a musicalek miatt beskatulyázzanak. Örülsz ennek a fejleménynek?
Z: Teljes mértékben. Teljesen máshonnan ismernek minket, szerintem működni fog.

Mi lesz a következő munkád?
V: A Bandslam című film, augusztusban jelenik meg, nagyon jó zenék lesznek benne. És forgatni fogok egy Beastly című filmet, ami egy modern Szépség és a Szörnyeteg történet, holnap indulok. Utána egyenesen a Sucker Punch forgatására megyek, amit Zach Schneider rendez, nagyon izgatott vagyok.
Zac-kel arról beszéltünk, hogy nem akarta, hogy beskatulyázzák a musicalek miatt. Te is így érzel?
V: Most egy ideig nem musicalekkel szeretnék foglalkozni, most, hogy készen vagyok velük. Más dolgokat akarok csinálni, és ha azokat a céljaimat elértem, akkor visszatérhetek hozzájuk.

Fordította: LinkLuvor.

15 megjegyzés:

b írta...

A második vidiben a riporter nekem micsit gáz :))

Fant írta...

Köszi a fordokat! :) Vanessa számára az év második fele óriási dolgokat tartogat, pihenni nem fog, de most nincs is itt az ideje. Feltételezem, hogy a Beastly és a Sucker Punch közé még némi Bandslam promóció is belefér augusztus elején - azt találgattuk ugye nemrég, hogy ha rögtön június 1-én kezdi a Beastly-t, akkor a Sucker Punch előtt még jut idő a Bandslam-re.
Nagyon elfoglalt időszak jön neki, de ez nagyon jó.

Most is kiérződött, hogy ő is inkább a Sucker Punch forgatására vár egy kicsit jobban - de ez érthető is, hihetetlenül izgalmasnak ígérkezik.

Persze nagyon kíváncsi leszek a Szépséges filmre is :)

Akkor lettek volna gondban, ha tényleg nyernek legjobb csók kategóriában :))

A Footloose-ról igen diplomatikusan nyilatkozott, majd meglátjuk mennyire fog működni. Persze gondolom Z sem igazán hisz benne, másképp nem szállt volna ki a projektből.

Arra gondolsz b, hogy kicsit sokat beszélt a divatról és kicsit sokat dícsérte Z-t? :))

Névtelen írta...

Szívesen!
Szerintem V épp eleget pihent a HSM3 óta, úgyhogy most örülhet, hogy eljött a munka ideje:). Biztos lesz ideje a Bandslam promóra, az eddigi tevékenységük alapján meg fogják tudni oldani az időbeosztást.

Z és V is nagy Zack Schneider fanok, és ráadásul az a film Nessának biztos áttörés a skatulyából. De ha a Szépséges jól sikerül, talán még az is, sőt, a Bandslammel kapcsolatban is kellemesen csalódtunk.

Ha nyernek, kíváncsi lettem volna, mit csinálnak, nem tudom elképzelni, hogy olyasmit, mint Roberték.

Z azt mondja, azért szállt ki, mert a 17 után úgy érezte, hogy új dolgokba akar belefogni, de azt a filmet már egy éve leforgatta, úgyhogy ez eszébe juthatott volna hamarabb is, bár gondolom, nem akarta volna kihagyni a mozis HSM lehetőségét. Szóval tényleg lehet a háttérben valami, de azt is el tudom képzelni, hogy azért hagyta a premier utánra ezt a döntést, mert így felfigyelhetnek rá a rendezők - hiszen kétségtelenül az eddigi legjobb alakítását láttuk abban a filmben.

Annak a riportercsajnak az volt a feladata, hogy mindenkit a ruhájáról kérdezzen. Inkább a külseje lehetett zavaró. Erre gondoltál, b?

Fant írta...

Éretm ezt a gondolatmenetet, és jogos is, a karrierje szempontjából szükséges lépés, de szerintem, ha olyan jónak és ötletesnek tűnt volna a Footloose, akkor nem visszakozott volna. De talán nem is fogjuk megtudni sosem mi volt az ok, esetleg, ha majd megnézzük a filmet, lehet sejtésünk.

V filmjeivel kapcsolatban persze igazad van, a Bandslam váratlanul jó példa, én várom a Szépségestől is, hogy valahogy különleges legyen, talán lesz is, egy sima széplány szerepet nem is vállalt volna.

A Sucker Punch-ban az lesz még különösen érdekes, hogy a rendező miatt az egész világon kiemelt figyelem kíséri majd, gondolom a költségvetés is az egekben lesz.
De mindenképp az a Bandslam és a Beastly is nagyon elütnek majd a HSM-től, és ez a lényeg.

Ha nyernek? Szerintem nagyon zavarban lettek volna, én sem tartom valószínűnek, hogy a Robertékéhoz hasonló kiselőadás született volna. Megköszönték volna a rajongóknak, Kenny-nek, az égvilágon mindenkinek, csak, hogy teljen az idő :)

b írta...

Minden 2. mondatában megdícsérte Z-t, hogy jól néz ki. Ez vicces :))

Ha nyertek volna, mondjuk kapott volna V egy olyan "csókot" Z-től, mint amit Troy adott az 1 részben a színpadon G-nek :)
Valamiért ez a kép ugrott be a vidi kapcsán :)
Egyébként gondoljátok, hogy nem tudott róla, hogy a nyertesnek elő kell adni a színpadon? :))
Most megnézem valahol, hogy Roberték mit adtak elő.

Fant írta...

Itt meg tudod nézni Roberték előadását, b :)

Z és V pedig, hát igen, esetleg valami olyasmit mutattak volna be, és akkor rendben is vannak, le lettek volna védve azzal, hogy ez az első filmben volt benne :)

b írta...

Köszi Fant! FANTasztikusan gyors és segítőkész vagy! Köszi :))
Nahát :))) Pedig a srác a rágóját is kiköpte :D Jó volt, tetszett :))
Egyébként volt ma 2 "érdekses" hír a bulváron róluk és Z-ékről is. Mosolyogtam rajtuk :)) a másik eltűnt.

Fant írta...

Hát, lassan egy éves képeket közzétesznek, amin egy évek óta együtt lévő pár látható, amint jól érzik magukat egymással, micsoda dolog is ez kérem - most erre mit lehet reagálni, még aki megír egy ilyen cikket is, magát minősíti, de komolyan :))

Roberték jelenete vicces volt, abszolút :)

b írta...

Látom a lényeget észre vetetted a cikkben :) És ezt most értsd jól! :))
Roberték megszakították a hagyományt?? :D
Nem olvastad róluk a délelőtti bulvárt? Nekem kicit sántított az uis, de nagyon nem vagyok képben velük. Bár lehet, hogy te sem olvastad-láttad még a filmet. :)

Fant írta...

A lényeg a villámgyors magyar reakció volt? Alig egy évet csúsztak azokkal a képekkel végül is, mi az, nem tétel, magyar megjelenésekhez képest :))

Bulvárt? :) Néha felmegyek a blikk.hu-ra, ha fel akarom idegesíteni magam, de nem, nem olvastam a mai bulvárt :))
Velük kapcsolatban különösebben képben nem vagyok, ;o az, aki mostanában rendkívül nagy fanja a témának, úgyhogy ha erre jár, biztos ki tud segíteni téged velük kapcsolatban :)
És persze LL ugye :)

Én a Twilight filmet láttam, a könyv olvasása még a tervezés fázisában tart :)

Nem hiszem különben, hogy hagyomány lenne, esetleg páran megtették, mert jópofa volt :)

b írta...

Az "egy évek óta együtt lévő pár látható" :)) És a magyar reakció is :))

Névtelen írta...

Jó, hogy ilyen gyors itthon a reakcióidő:DD

Nem szoktam pletykákat olvasni, max tájékozódás szempontjából, és azt is amcsi helyeken, főleg Zanessáékról.
De b, akkor belinkeled?

b írta...

Mit? A Robertes irományt? Mert azt már nem találtam meg este, de a lényeget le tudom írni, csak az úgy nem jó :)

Névtelen írta...

Ahogy gondolod, bár értem, mire célzol azzal kapcsolatban, hogy szó szerint érdemes olvasni a teljes hatás érdekében xD

b írta...

Lehet, hiogy te már olvastad valahol a hírt :)