2009. jún. 30.

RAOK - 2. rész

Itt van az ausztrál "Random Acts of Kindness" második része, amely magába foglalja a nagy találkozást!


A 9 éves Tierney Jaspernek az a küldetése, hogy megváltoztassa a világot.

Tierney: Úgy döntöttem, hogy megváltoztatom a világot.

A legújabb terve az, hogy 50000 dollárt gyűjtsön beteg gyerekeknek, és mi már segítettünk neki. De még nem végeztünk. Elvittük Tierneyt és a családját Melbourne-be, és ezt a napot Tierney sosem felejti el.

Tierney nem tudja, de mi egy konkrét villamosra várunk a megállóban.

Nem, nem ez az.

Azt, amiben a legjobb barátai, Kate, és Indie ülnek, akikkel évek óta nem találkozott, mióta elköltöztek.

Oké, otthagytam a lányokat, hogy várost nézzenek, mert egy nagyon fontos emberrel kell találkoznom. Zac Efron valószínűleg a legvonzóbb fiatal színész most a világon. Ma van az új filmjének, a Megint 17-nek a premierje, és szívességet kell kérnem tőle.

Az egyik adásunkhoz vesszük fel az anyagot egy 9 éves kislányról, aki úgy döntött, hogy beteg gyerekeknek segít. Azon gondolkodtam, hogy ma este elmehetnénk-e a premieredre, egy álmát váltanád valóra.
Zac: El kell jönnie. Senki mást nem várok jobban. És nagyszerű lenne, tökéletes. Vedd úgy, hogy elintéztem.

Egy órám van rá, hogy átváltoztassam ezt a három kislányt három hercegnővé, hogy elmehessenek egy vörösszőnyeges premierre.

Oké, menjünk itt be. Ő majd modellé varázsol titeket. Nagyszerű csajos délután lesz!
Na gyertek!

Tierney azt hiszi, máshova megy…
Tierney: Elegáns étterembe megyünk.
De igazából Zac Efronnal fog találkozni.

Tierney apja: Teljesen meg fog őrülni.

Szóval nem étterembe megyünk. Van ötletetek, hova? Segítsek? Ma a villamoson beszéltünk valakiről, aki…
Zac Efron? Zac Efron premierje? Nem?
De! És végigmegyünk a vörösszőnyegen.

Tierney még nem tudja, de külön helyet foglaltunk, hogy vethessen egy pillantást a szívtipróra.

Maga Zac Efron mindent tud rólad, és a ma esti Megint 17 premierén VIP vendég vagy!

Már alig lehet elviselni, de hirtelen a sikító tömegben Zac megjelenik.

OMG! Zac! Én vagyok az, a Random Acts of Kindness-től, ő Tierney Jasper!
Zac: Szia. Vártam rád, hogy vagy?
Tierney: Jól.
Zac: Imádnivaló vagy.
Tierney: Köszi.
Akarsz Zac-nek mondani valamit gyorsan?
Tierney: Nagy rajongód vagyok.
Zac: Én vagyok a te rajongód!
Köszönjük szépen Zac, nagyszerű éjszakát neked, ez egyszerűen őrület!
Zac: Az, nagyon izgalmas!
Biztos ilyen mindenhol, ahova mész.
Zac: Nem, nem mindenhol. Élvezed a premiert?
Tierney: Igen.
Zac: És várod már a filmet?
Tierney: Igen.
Zac: Jó. Köszi, hogy eljöttél, nagyon sokat jelent.
Köszönjük szépen.
Én köszönöm. Később találkozunk, oké?
OMG!
De még nincs vége…
El tudod hinni?

Tierney: Ezt soha-soha-soha nem felejtem el. Nagyon szerencsés vagyok, és nagyon sok gyerek nem szerencsés, szóval segíteni akarok azokon, akik nem olyan szerencsések, mint én.

Fordította: LinkLuvor.

3 megjegyzés:

Fant írta...

Köszi az egészet LL! Őrület egyszerűen, Nincsenek is szavak rá. Az biztos, hogy a kislány maximálisan kiérdemelte ezt a találkozást, az is biztos, hogy túl sok filmsztárral ezt nem lehetett volna lezsírozni azért, Z-nek a reakcióiért is jár a pont.
Nagyon szép történet, hihetetlen mennyire önzetlen az a kislány 9 évesen és mekkora szíve van...

Névtelen írta...

Szívesen:) Engem is megfogott, ilyen együttérzéssel még nem találkoztam, főleg nem ilyen korban. Z pedig teljesen jól és gyorsan fel tudta mérni ennek a jelentőségét. Aranyos volt, mikor Tierney zavarban volt, hogy az osztálynak is elmondták, mit vitt véghez:)

Andi írta...

Ez olyan aranyos volt, ahogy vissza ment Z és megölelte a kislányt, aki már korábban átölelte volna, csak hezitált...:)))