2009. jún. 9.

Zac Efron: A tinik álma

Zac Efron: A tinik álma

Azok, akik megcsinálták a 'Megint 17'-et nem akarták elpocsékolni arra az időt, hogy emlékeztessék a film alaprajongóit, miért is vannak ott. Szóval, ennek megfelelően azonnal látunk egy félmeztelen Zac Efron-t a kosárlabdapályán, gyakorolva a mozdulatait, sugározva ártatlan pézsmaillatát, nyurga törzse látszólag csillog - nem az izzadságtól - a harmattól. A kamera nem csak a 21 éves színészt szereti, hanem egyszerűen befalja őt: ki akarja facsarni a nedvességet a zoknijából és meg akarja inni. Hollywood aranykorának néhány női sztárja elismerte, hogy a ragyogó, lassított felvételű, érzékeny fókuszú Efron megérkezett. Az ötlet felizgatta a közönséget, és nem csak a fiatal lányokat, együtt törtek ki egy elragadtatott sóhajba.

Megint 17 — egy testcserés vígjáték egy besavanyodott, harmincas éveiben lévő fickóról (Matthew Perry), akinek sikerül tinédzserkori testében találnia magát(Efron) — ez akár a fiatal csillag karrierjének címe is lehetne. Troy Boltonként, mint kosárlabdázó diák és táncmester végig vezette a Disney High School Musical filmjeit: két rettenetesen népszerű TV filmet és egy filmverziót, ami 251 millió dollárt hozott a világ box office-aiban. Szintén szerepelt a nagysikerű Hajlakkban, egy értelmesebb, '60-as évekbeli high school musicalben.

És bár már a legálisan alkoholfogyasztók korában van, Efron megint 17 éves. Nem mintha nyújtózkodás lenne számára egy 4 évvel fiatalabb fiút játszani. Még mindig mosogatórongy van a fején, pelyhes bőre van és érzékeny szentsége miatt minden anya azt akarja, hogy a lánya őt vigye haza - ha éppenséggel nem mosolygós kolléganőjével, Vanessa Hudgens-szel randizna a High School Musical-ből. Ő lehetne a tökéletes örök serdülő. Mintha mindenki azt akarná tőle, hogy örökké 17 legyen.

Vagyis mindenki, kivéve Efron. Mostanra már nyugtalan azzal a ténnyel, hogy ő a kitűzött fiú a hálószobák falán. Elfordult a 'Footloose', a '80-as évekbeli high school musical remake-jétől, hogy szabad legyen több érettebb filmre. Készen állok új kihívásokra. - mondta Efron Cindy Pearlman-nek a Chicago Sun-Times-tól. Játszani akarok és komoly szerepeket. (Már elkészített egy indie filmet, Richard Linklater 'Me and Orson Welles'-ét, amiben egy feltörekvő színészt játszik, aki... 17 éves.) De hogyan csinálja az átmenetet? Magával fogja vinni a tinirajongóit? Kísérlet volt egy idősebb tömeg meghódítására az Saturday Night Live ügyes házigazda szerepe? Döntsd el, döntsd el...

Fiúbúl férfi, férfiból fiú
1989-ben, Mike O'Donnell középiskolájának legjobb kosarasa. (Az Efron filmek állandó téveszméje, hogy egy kb. 170 cm fehér srácot akarnak a főiskola küldöttei - a kosárcsapaté, nem a dráma tagozaté.) Ahogy a nagy játék elkezdődik, Mike megtudja a barátnőjétől, Scarlettől, hogy terhes. Döbbenten otthagyja a pályát, azt érezve, hogy a kötelessége a végzete. Villanás, 20 év múlva és az éljenzések elcsendesednek. Mike (Perry) elvesztette a munkáját; Scarlet (Leslie Mann) közölte vele, hogy el akar válni; tinédzser gyerekeinek pedig, fiának Alex-nak (Sterling Knight) és lányának Maggie-nek (Michelle Trachtenberg) nincs idejük vesztes édesapjukra. Ha visszatudna menni dicsőséges éveihez, mit csinálna, hogy felnőtt életét jobbá tegye?

A nyilvánvaló válasz — használj óvszert — nem alkalmas egy világmegváltófilm elkészítésére. Szóval egy mágikus portás, Gandalf beütéssel megjelenik, és — puff! — Mike megint 17 éves a régi iskolájában, csak éppen ma; egy tiniisten testében és egy 37 éves lúzer ravasz agyával. Osztálytársai között ott van a két gyereke, akikkel hamar megbarátkozik, úgyhogy felesége körül is tud ólálkodni.
Furcsamód, ő is és Maggie is el kezd vonzódni a jövevényhez. Most iktasd be a vígjátékok komplikációit. Mi van ha Maggie le akar feküdni álmai fiújával - az apjával? És mi van ha Scarlet kap egy erotikus yent ettől a 17 éves sráctól - a férjétől? Scarlet kapcsolata Mike-kal egyszer még egy türelmetlen feleség a depressziós férjével, aztán hirtelen egy fiatalabb pasikra bukó nőstény egy kisfiúval.

'80-as évek testcserés példáit, az 'Előre a múltbá'-t és a 'Segítség, felnőttem!'-et elcsenve egyszerre zavarba hozó, bosszantó és megnyerő leckék vannak a 'Megint 17'-ben: a gyerekek az atyai tanácsokat csak egy másik tinitől fogják elfogadni, a kompromisszumokkal és vereségekkel teli életet még mindig megéri szeretni és Efron reménytelen szerelmét egy könnyes nyilvános nyilatkozattal tudja biztosítani egy fiatal Tom Hanks ígéretével. Azt mondta játszani akar és most - egész jól csinálta.

Egy ódivatú sztár
Nem kérdés, egy filmsztár, de melyik koré? Vígjátéknál és komolyságnál ügyesen játssza le a korai imádnivaló fázisaiban levő Michael J. Fox-t és David Cassidy-t, ő, eddig, egy film anakronizmus — egy visszatérés, amikor erre volt igény a piacon. Teljesen nyugodt a kamera üvegében, nem egy sajtkukac; azt a benyomást kelti, hogy ő egy O.K. srác, aki szabadidejében ezt a tiniszívtipró szerepet is vállalja. Ami egy magasabb szintje lehet a színészkedésnek: egy sztárt alakít.

Efron sztárjátszásának márkája egy doromboló szívélyesség, amiben egy idősebb férfi eléri, hogy rá szavazz. A filmvilág egy olyan politikaforma, amiben az emberek jegyek megvételével szavaznak. De a választótestület ingatag. Az Efron-effektus akár el is múlhat.

Közhelynek számít az, hogy egy TV csillag biztonságot nyújt — a nézők minden héten meg akarják hívni otthonaikba — míg egy filmsztár veszélyt, némi belső melodrámát ajánl, egy kis fenyegető izgalmat ígér a sötétben. Most Efron áthidalja ezeket a világokat, a High School Musical rajongóit a filmszínházakba importálja, ahol a pénzük is jó. A határ a kétgenerációjú 'Megint 17'. A dolgok változni fognak, mert ő idősebb lesz és a jelenlegi rajongói is felnőnek majd. De senki nem tűnik jobban felkészültnek erre az evolúcióra, a felnőttlétre, mint maga Zac Efron.


Eredeti cikk: TIME.

62 megjegyzés:

Fant írta...

Szép munka, Ditta!
A legelső ami feltűnt, hogy a Time még mindig nem tud mit kezdeni Zac-el. Abban a tévhitben él, hogy a rajongói, tágabban, a közönsége, 99% tinikorosztály - ez nincs így ugyebár, ez a nem mindegy. Illetve, ebből a korosztályból is hozzá magához hasonlósan sokan érettebben gondolkoznak a koruknál. Ezért nem érti a cikkíró a körülötte kialakult kultuszt, hogy ezért nem fog megszűnni az Efron-effektus; néha már a cikk közepe felé úgy tűnik, mintha erre rácsobbant volna, de aztán mégsem.

Az egésznek van egy fura íve, szerintem negatívan indul, aztán egyre jobb, majd megint negatív, a vége meg váratlanul dicsérő lesz. Viszont ettől is érdekes a cikk maga.

Az pedig, hogy 17 éveseket alakít: hát persze, 1-2 évvel ezelőtt forgatott filmjeiben, egyébként nincs ebben semmi, van aki a harmincas évei közepén is ebből él.

Vannak benne egész meglepően elismerő részek is: fiatal Tom Hanks ígéretével . például ez már igen. Az a a jelenet (is) nagyon jól sikerült.

És a Megint 17 kétgenerációjúsága teljesen jó megállapítás, abszolút találó, kiváló átmenet a film.
Az utolsó bekezdés pedig a cikk csúcspontja :)

Egy valami nem világos, segítsetek benne légyszi: mi jelent az, hogy "gödrös"? Mire értik ezt?

Névtelen írta...

Jó ford lett, gratula:)

Ez a cikk tényleg más volt, mint az eddigiek, máshogy kezelte az egész kiugrás-dolgot, a szerkesztője belevitte a cinikusok hozzáállását, amit szembeállított a tényekkel, és ezt az egészet megpróbálta beleilleszteni a filmtörténetbe.
Egy párszor van benne sarkítás meg paradoxon, és az is látszik, hogy a szerző tudása Z-ről tényleg hiányos:)

Összességében viszont pozitív, elismeri Z jó alakítását, és jó esélyt ad neki a jövőjéhez, úgyhogy végül is tetszett.

A gödrös...az amcsi szótár szerint arra a gödröcskére utal, ami az arcodon keletkezik, ha mosolyogsz, szóval úgy fordítanám inkább, hogy mosolygós.

(f.é.) írta...

Sziasztok!:)

Ó,Kicsim,ez remekbe szabott munka a tolladból!:))Ív ide,vagy oda,ebben a lecsóban minden benne van.:)

Hú,Fant:fogas kérdés.:) Talán valami baki lehet,vagy....
én speciell ebben az esetben semmiképpen sem használtam volna a gödrös szót,mint hasonlatot,inkább a szakadékos szó találóbbnak tűnne .:)) Na de ezt inkább te mond meg,ki lehet belőle mászni,vagy csak a bokád bicsaklott ki benne.:))

Névtelen írta...

Na jó, mára léptem, tanulok az év legutsó dogájára....végre vége lesz!
Jó éjt Mindenkinek!:))

Fant írta...

Így már világos, köszi a segítséget, LL :) Ez így akkor semmi negatívat nem takar, sőt, éppen ellenkezőleg. Így ezzel egyet is lehet érteni, mert az a mosoly :))
És sok sikert az év utolsó dogájára :) Biztosan ötös lesz :) Jó éjt!

Igen, a szerző helyenként össze-vissza kavarja a dolgokat, próbál fogást találni az egészen, végül pozitívra összehozza.

Az attól függ f.é. :)) Ha a szakadék mondjuk V vonzereje akkor nem lehet belőle kimászni egyértelműen :)) Nem sérül semmi, csak akarat nincs kimászni a szakadékból :))

Fant írta...

Ja, jut eszembe, elvágólag: Drew Seeley ma este debütál a Broadway-n, a szereplése eltart egészen augusztus 30-ig. Úgyhogy eljött az ő ideje :)

b írta...

Tényleg csak 170 cm??

Jól áll DS-nek a sötétebb hajszín :) Sokkal "határozottabb" (karakteresebb?)a kinézete, nem olyan semilyen :))

Fant írta...

Nem b, Zac 180 cm, csak a Time tájékozatlansága köszön vissza ebben is. Megzavarta őket a sok 17-es szám :)

xdittax írta...

Háát, ott van a kb. 170, és ezt őszintén bevallom én írtam rá, mert eredetileg 5 láb plusz valamennyi van ott, és ha egy láb, kb. 30egészvalamennyi cm, akkor durván 170-re gondolhatott, annál többre nagyon nem, vagy javítsatok ki, ha tévednénk, mert ebben nem vagyok igazán otthon. Ahogy a gödrösben sem :)

De köszönöm a javítást, és köszönöm, hogy megköszönitek, bár igazából nincs mit! Szívesen csináltam végre én is valamit! ;))

Fant írta...

Ditta, az utolsó mondatodon olyan jót nevettem :)) De tudtuk, hogy hamar előjössz egy szép hosszú forddal :))

A testmagasság kapcsán: nagyon jól számoltál, stimmel a váltószám - én csak arra emlékszem, hogy egyszer (pontosan persze nem tudom már, hogy mikor) előkerült, hogy Z konkrétan milyen magas és akkor le is írtam, hogy a magasságunk megegyezik, úgyhogy innen ragadt meg ez a szám :))
Szóval: ha a számok nem stimmelnek az a Time munkatársának hibája kizárólag :)

Névtelen írta...

Az angol verzió szerint 174 cm, de fordítottam már máskor is úgy, hogy át kellett váltanom, és akkor 176 körüli jött ki. Annyira mindenképp emlékszem, hogy magasabb nálam 2-3 centivel:)

Egyébként a dogát meg se írtuk fizikából, úgyhogy ezzel az utánanézéssel helyettesítettem - sokkal szívesebben, mint hogy megírtam volna azt a dogát:))

Drew-nak nagy hajrá!!

Fant írta...

Akkor LL, megvan az ideális magasságod a sportágadhoz szerintem.
A doga lesz pótolva vagy az idén már nem erőltetik inkább? :)
Jó csere :))

Z-nél a viszonylagos vékonysága lehet megtévesztő talán.

Névtelen írta...

Igen, ezt sokan mondták már:))

Nem lesz doga, csak akik javítani akarnak, azoknak:))

Szerintem 4 centi annyira sokat nem számít - kivéve magasugrásban - de a 170 azért már durva lenne. Úgy egyszerűbb lenne, ha Z 180 fölött lenne, és akkor nem tévesztenék folyton el.

Fant írta...

Lássunk egy "szép estét Mindenkinek" videót, a Tony-ról, hátha tegnap esetleg nem csekkoltátok oldalt: íme a mai dal, annak tanulságára, hogy ma már a világon mindenből musical születik - Shrek :) Nekem majdnem kihullott tőle a hajam, szerintem rettenetes, de a kivitelezés nem rossz és hát: ilyen is van :))

Nos LL, akkor nem voltam túl eredeti, de legalább nem is tévedtem :)) És hát ez csak azt bizonyítja, hogy jól választottál sportágat :)

170 pedig férfinek kevés, Z-n is egyértelműen látszana. Noha feltételezem, hogy a cikkírónak a 180 cm is tökmindegy lett volna a mondandója szempontjából :)

Névtelen írta...

Hű, ezt az általam mutatott japán zenéhez tudom hasonlítani, a kisgyerekeknek viszont biztos tetszik. A színpadkép viszont nem rossz:)

A cikkíró úgy akarta beállítani magát, hogy azt higgyük, milyen sok mindent tud Z-ről, de a hatás így az ellenkezője lett.

xdittax írta...

Én is hadd ajánljak valamit gyerekek, amihez viszont szükség van némi angol tudásra:

KATT
a "Beastly" című könyvért .pdf formátumban!

Én már bele is vetettem magam! ;)

Névtelen írta...

Ditta, köszi szépen, örök hála:))

Fant írta...

Akkor mai nap érdemi ajánlata Dittáé, akitől ismét búcsúzhatunk néhány napra, amennyiben leköti a könyv ;))))
De komolyan: örülök, hogy rábukkantál, ha elolvastátok kíváncsi leszek mit gondoltok róla, hogy mi várható. A 103 oldal nem kevés így látatlanban? Noha alapvetően ez esetben a könyv max mankó lesz, biztosan ügyesen színezik majd a sztorit.

Igen LL, én is csak a látványt tudom értékelni abban :) Shrek iszonyú jó lett külsőre, nem is gondoltam, hogy ennyire jól meg tudnák csinálni, illetve a kisember a videó második részében, aki nem is kis ember :)
Nameg az egész látványa persze.
Alapvetően egyetértek, ez a kisgyerekeket fogja lekötni inkább.

A cikkíró pedig: félig tájékozott, amit az erős véleményével akart elfedni, ebből adódtak a furcsaságok benne :)

xdittax írta...

Ó, Fant, ha meg is szabadultok tőlem a köv. pár napban, megint nem csak a könyv hibája lesz. Mivel alapvetően nem vagyok lelkes rajongója a gép előtt való olvasásnak, ráadásul azért ez még mindig erősen nem az anyanyelvem... nem fogok egész nap ezzel foglalkozni. Ehelyett kezdődnek különböző programok a sulinkban így búcsúztatva az évet. Holnap még zeneiskolás évzáró is lesz, és aztán már a suliban az előbb említett programok egyik fénypontja: egy laza retro-party! ;) I can't wait! :)

De a könyv eddig :)) Már van benne egy kedvenc mondatom, ajánlom, hogy ne hagyják ki a filmből! ;)

b írta...

Sziaztok :)
Látom megint jó témát adtam :) Csak azért kérdeztem, mert a 170 cm szerintem nem túl magas egy srácnak.
Azon nem lepődöm meg, hogy a cikkíró hülyeséget írt. Ditta nem a te fordításodat akartam megkérdőjelezni, ami nagyon jó lett, köszi!
A cikkel kapcsolatban inkább negatív érzésem van, hiába írt 1-2 jó szót. Lehet, hogy a 170 cm-t is "lekicsinylésnek" szánta :)

Lenne egy kérdésem: az "i'm toosexy for my pyjamas" mit jelent?

Névtelen írta...

Ditta, jó bulizást neked akkor! És a véleményünk a gép előtti olvasásról egyezik ezek szerint, de attól még ma belenézek a könyvbe:))

Fant, nem is értem, azt a kis embert hogy tudták megcsinálni...

b, elvileg nincs ilyen angol mondás, tehát marad a szó szerinti ford: túl szexi vagyok a pizsamámhoz. De a szövegkörnyezet segítene esetleg.

b írta...

Szövegkörnyezet nincs, ez egy póló felirata :)
És köszi!

Névtelen írta...

Ja, okés:D Nincs mit.

xdittax írta...

Helyes LL fordítása, én is láttam már ilyen pólót, és jót mosolyogtam rajta :)

És a könyvön is ezt teszem ám. Furcsán kezdődik, a bevezető eléggé nem mindennapi;), és utána már képbe is jön egy tipikus amcsi gimi tipikus sznob, elit rétege. De a boszi nem semmi. :)

Fant írta...

Ditta, tudod, hogy csak ugratlak :) Jó szórakozást a laza bulihoz :)
Szóval eddig jó a könyv, ez egy nagyon jó hír! Máris kedvenc mondat, hm, ígéretes :)
Azért egy-két konkrétumot esetleg elejthetnétek a végén, pláne, hogy érdekesen kezdődik :))

Üdv b! Á, a 170 cm, csak találgatás a cikkíró részéről - inkább azt mondanám, hogy küzd a cikkíró végig, próbál rájönni mi lehet Z különleges sikerének a titka, csak mivel nem elég tájékozott, nem sikerülhet. De számomra összességében pozitív kicsengésű :)
És, hogy tetszik a linkelt videó? :)

Ugye LL? Én tegnap óta ezen agyalok, de még nem jöttem rá a megoldásra. Amíg ült, addig oké, de kijött, mozgott, járt, táncolt. Hogyan?? :)

xdittax írta...

Najó, olyan iszonyatos vihar van erre nálunk, hogy muszáj kikapcsolnom a gépemet. Holnap találkozunk remélem! ;)

Nektek jó éjszakát! Én meg sajnálom a könyvet. :(

Pusza: Ditta

Fant írta...

Vihar Ditta - a viharba :)) Gyenge, de muszáj volt :))
Én biztos itt leszek ;)) Jó éjt Neked!

Névtelen írta...

Ditta, azt hiszem, 90%-os eséllyel tudom a kedvenc mondatod: it will be a night to remember?:)
Egyébként még sehol nem tartok a könyvben, de ha van rá igény, majd feltöltök róla egy összefoglalót valamikor.

Hallottam, mikor az a vihar tegnap 7 óra tájban átment felettünk, de mi szerencsére megúsztuk:))

Fant írta...

LL, egy igénylő már van az összefoglalóra. Mindenképpen kíváncsi vagyok rá.
Nálunk itt a sivatagban is volt vihar késő éjjel :))

Na egy videó még ma: íme. Szerintem egyszerűen zseniális, nem tudom meddig kellett próbálni, hogy ennyire jó legyen. A zene Elton John műve egyébként :)

Később megoszthatom a People magazin felmérésének végeredményét, ha kíváncsi rá valaki, van benne érintettség természetesen :)

b írta...

Jöhet minden Fant, és LL :)) Engem érdekel )

Fant írta...

Nos b, a People magazin online verziója tartott egy szavazást, a németek szerint a szöveg: "Nyilvánvalóan Zac Efron-nak vannak a leghűségesebb rajongói - a People online szavazásán a válaszadók 41%-a szerint Zac-nek van a legszebb felsőteste egész Hollywood-ban."
Ennyi a lényege, nem feltétlen érdekes ez, csak a nagy pangásban gondoltam bedobom :))

b írta...

Köszi :)
Én is belefutottam egy hírecskébe, ami hmm... S Ha esetleg a cikkíró

utána nézett volna ...
Vajon direkt nem néznek utána annak, akiről írnak, vagy csak így jobban hangzik?

Névtelen írta...

Emberek, a nagy pangás alatt sikerült megrendelnem a két könyvet, és olvasnom 40 oldalt:)

Igénylések feljegyezve!

A szavazás azt támasztja alá, hogy Z-nek hatalmas rajongótábora van, ami számomra nem szorul nagy megerősítésre:))

Névtelen írta...

Szerintem nem töltenek időt azzal, hogy utánanéznek, mert az igazságnál biztos jobban hangzik.

Fant írta...

40 oldal? :) Ebben a tempóban még az utazás előtt kiolvasod LL :))

A szavazás: igazad van, ez csak amolyan rajongótábor felmérő, csak a győzelem aránya volt kérdéses :)

A link b: látod ez a bulvár, kavarni mindent mindennel, lényegtelen, hogy nulla valóságtartalma nincs, de milyen jól hangzik...
Ami viszont feltűnt már mikor a Footlose-csere kiderült, hogy ez a srác valóban nagyon hasonlít külsőleg Z-re. Nyilván erről nem tehet persze, de tény szerintem.

b írta...

Fant a felirat nem az igazi, el is van csúszva, meg a fél képernyőt eltakarja :S

Névtelen írta...

Fant, pontosan ez a célom:))

Fant írta...

Ez a cél, akkor erre megint frankón ráéreztem :)) Amúgy jól sejtem, hogy ez a mai az utolsó sulis nap? Fontos infó a meséhez :)

B, ez nem túl jó, a viharba, elképzelhető, hogy másik verziót kell keresni a filmből is - feliratból meglepően keveset találtam sajnos. De majd nézek valamit aztán megpróbáljuk megoldani a problémát :)

Fant írta...

B, innen próbáld ki a feliratokat, hátha az egyik stimmelne.
Vagy: torrentről való filmletöltés itt és akkor ehhez tuti jó az egyik előbbi felirat, konkrétan a második.

Névtelen írta...

Elvileg hétfőn még be kéne menni, de tanítani szerintem sehol nem fognak, mi konkrétan a termeket takarítanánk.

Fant írta...

Értem, szóval akkor érdemileg vége van végre. Köszi az infót, fel fogom használni :)

Itt egy kép, még a Self magazinból :) A 17-es dvd/blu-ray az amcsiknál augusztus 11-én jelenik, vagyis azon a héten, mikor a Bandslam mozikba kerül! Ez egyben azt jelenti, hogy a Bandslam számai kapcsán is meglesz az egyensúly, a dvd által, hasonlóan, mint a mostani mesékben.
Különben ahogy néztem, kiszúrtak azzal, aki a sima dvd-t akarja megvenni - de erről majd hivatalosan hírt kapunk biztosan a hétvégén :)
És ha már Bandslam - itt a hivatalos honlap.

Névtelen írta...

Köszi a képet, látom, felújították a Bandslames oldalt:))

Láttam a dvd-s infót, nem értem, miért csinálják, az egyszerű haladók általában dvd-t vesznek:(

Fant írta...

Fel igen, oké, diplomáciából jeles LL ;))

A dvd-s dolog egy óriási melléfogás szerintem. Nem tudom mi az esélye annak, hogy a magyar kiadás ettől eltérő lesz, de én még bízom benne.

Névtelen írta...

Szerintem az esélye közelít a nullához:(( Azért nem tudom felfogni, hogy ilyen rossz promót követő nagy siker után hogy lehet ilyen baklövést elkövetni.

Fant írta...

Tényleg érthetetlen. Nem lenne nehéz belátni, hogy a túlnyomó többségnek nincs még blu/ray lejátszója... Hatalmas hiba ez. Szerintem ezt azok találhatták ki akik az elszúrt promót is megtervezték.
Remélem Z következő filmjének körülményei lényegesen jobbak lesznek, ilyen bénázásokat nem lenne jó látni többet.

xdittax írta...

Sziasztok!

Hosszú napok vannak mögöttem, el is fáradtam rendesen, de azt tervezem, hogy holnap délután itt fogok munkálkodni... :)

Befejeztem a sulit, este már az évzáró is megvolt, és ami még jobban érdekelhet Titeket: befejeztem a Beastly-t is . :) Annyira-annyira <3

Jó éjszakát: Ditta×××

Névtelen írta...

Szia, Ditta, épp most fejeztem be a Beastly-t, és van saját kedvenc mondatom...bár úgy lenne a legjobb, ha egy szót kicserélnénk benne, de a jelentésén nem változtat. Tényleg, a tiedet eltaláltam?:)

Egyébként nagyon tetszett a könyv, életemben nem olvastam még ehhez hasonlót. Kíváncsi vagyok, hogy fog a film ennyi belső érzelmet visszaadni.

Egyébként, Ditta, jó neked, én nem leszek ott az évzárómon most először.

Névtelen írta...

Nem feltétlen esti videónak szánom, de ezt meg kell nézetek! Nem. Hiszem. El.

b írta...

Jujj! A zsűri mimikája ismét nagyon :DDD

Fant írta...

A videóból nekem reggeli lett, de azt a mindenit, ilyen nincs! Én sem hiszem el. Eszméletlen, hogy lehet ilyen hangja, rendesen női hang. Nem is tudom, durva, de mindenesetre a közönség és zsűri tetszését elnyerte. Nem mindennapi az egyszer biztos, őrület. Hogy lehetséges ez??

Ha már könyvek: haladok az Alkonyattal :)

Beastly: na ne csigázzatok, tényleg ennyire jó? Már nagyon kíváncsi vagyok rá! Ahogy a könyv összefoglalójára is. A belső érzelmek: őszintén szólva remélem jobban megoldják, mint az Alkonyat filmben Bella gondolatait, érzéseit.
Hú, nagyon kíváncsi leszek! Azt különben jól gondoltam, hogy ez nem egy egyszerű szépség és szörnyeteg történet?
A beszámolótokkal nagyon fellelkesítettetek! Örülök, hogy ez ennyire jó.

A suli vége fontos szereplő lesz majd holnap a mesében :)

Az évzárót ne bánd LL, jobb helyen leszel akkor éppen. Vagy lesz benne különös érintettséged?

Ditta: akkor várunk délután, addig jó pihenést :)

Mi a helyzet a feliratokkal, b, működik valamelyik a film alatt?

b írta...

Eyenlőre én nem működök valami jól, teljesen levert a lábamról egy torokfájós-takonykóros vírus :(( De nagyon köszönöm, ma igyekszem megnézni!
Ugye felétek jó idő van?

Fant írta...

Jobbulást, b! Felénk szép idő van, némi széllel, de amúgy most teljesen jó.

b írta...

Köszi és köszi! :)

Névtelen írta...

Osztálytársam hívta fel rá a figyelmet, én se hittem neki, amíg meg nem néztem.

Alkonyat: király, várom a véleményed, Fant:)

Már most szólok, hogy az összefoglalóm nem fogja tudni visszaadni az érzelmeket annyira, inkább a cselekményre fogok koncentrálni, de igazából még nem döntöttem el, milyen részletes lesz.

Az eddigiektől különböző érintettségem nem lesz, de akkor sem hagytam ki még sosem évzárót. Viszont ez eltörpül majd a várható nyaralási élmények mellett, nem lesz okom panaszra szerintem:))

b, jobbulást, engem az a betegség kb másfél hete ért el, és már szinte teljesen elmúlt:)))

b írta...

Másfél hete?? És szinte teljesen? Hát lelomboztál :( Nekem most nincs (nem lenne) időm betegnek lenni, nagyon sok a munkám, és ülni alig bírok olyan vacak a közérzetem :((

Teljes gyógyulást kíváno neked!

Névtelen írta...

De az első 2-3 nap után olyan, mint egy sima megfázás, azt kell átvészelni. Aztán lehet, hogy rajtam is múlott, hogy így elhúzódott.

Fant írta...

Ne látod LL, panasznak helye nincs, örülök, hogy így látod, különben sem olyan nagy kaland egy évzáró :) Ráadásul: ennyit lazíthatsz is :)

Az Alkonyatban az 50. oldal körül járok, nagyon határozott benyomásom van a könyvről a fimmel összevetve, de megvárom a konkrétumokkal amíg végzek az egésszel - elöljáróban annyi, hogy sokkal jobban tetszik mint a film.
Valószínűleg a nyaralásod után tudok csak teljes véleményt mondani :)

Az összefoglalót várom így is, úgy is, biztos jó lesz mindenképp, persze, hogy nem tudsz vele mindent visszaadni, de kb képben leszünk :)

B, idd a forró teát, feküdj sokat, így igyekezz gyógyulni, és mindig csak pozitív legyél :)

Névtelen írta...

Oké, akkor mikor visszajövök, megírom az összefoglalót. Egyébként nem volt teljesen igaz, hogy semmi hasonlót nem olvastam, nem is értem, hogy nem jutott eszembe a Midnight Sun, mikor most fejeztem be. Sok hasonló elem van bennük a szörnyetegléttel kapcsolatban.

b, szerintem simán meg lehet gyógyulni 4-5 nap alatt is, csak elég gyógyszert kell enni és sokat kell aludni. Mondanom se kell, én egyiket se tartottam be:(

Fant írta...

LL, az Alkonyat könyv és az egyik mese közti összefüggés - a tetoválás kapcsán, a könyv ötödik fejezetének vége felé van? Legalábbis ott találtam egy tetoválós utalást, a rosszfiúk kapcsán Bella és Edward közti beszélgetésben :))

Névtelen írta...

Ha az ötödik fejezetben tartasz, akkor még legalább ugyanennyit kell olvasnod hozzá, hogy elérj odáig:) És nem feltétlenül a tetoválással van kapcsolatban. Ha akkor jönnél rá, mikor nem vagyok itt, kérdezd, ;o)-t, ő is tudja:))

Fant írta...

Valójában már a hatodik elején tartok :)) Szóval még arrébb van a megfejtés, jó. Csak gondoltam tetoválás tetoválás - de valahogy azért éreztem, hogy ennyire nem egyszerű és szimpla a megoldás :)
Meglesz, ha nem leszel itt ;o)-t kérdezem, úgyis hatalmas fanja a témának :))

Névtelen írta...

Egyszerűnek egyszerű, de nem pont az. Kíváncsi vagyok, meglesz-e a megoldás, mire visszajövök:))